Hyundai bez zvolené jedničky týmu

Thierry Neuville, Dani Sordo i Hayden Paddon budou v roce 2016 u Hyundai na stejné úrovni.

Thierry Neuville, Dani Sordo i Hayden Paddon budou v roce 2016 u Hyundai na stejné úrovni. Výjimkou bude úvodní soutěž v Monte Carlu, kde bude nejmladší z trojice – Novozélanďan Paddon – startovat poprvé v kariéře. Aby těch novinek na něj nebylo příliš, zůstane v případě tohoto podniku, kde se bez zkušeností dá uspět jen velmi těžko, u letošního modelu Hyundai i20 WRC.

"Není číslo jedna v našem týmu. Všichni tři jezdci pojedou 14 soutěží. To bude stejné pro každého z nich. Bude to jen o tom, že někteří pojedou za Hyundai Shell World Rally Team a jeden další za Hyundai Mobis World Rally Team. Všichni ale budou na stejné úrovni a se stejnými – řekněme – nástroji a všichni mohou dělat to samé. Dáme jim stejnou kvalitu jak automobilů, tak i času na testování – to není problém," vysvětluje letošní jezdeckou strategii u Hyundai šéf týmu Michel Nandan.

Čtvrtý v partě, Kevin Abbring, bude řídit čtvrtý i20 WRC nebo i20 R5 ve vybraných kolech světového šampionátu.

Komentářů celkem: 4
25. 12. 2015 11:041
0 0
Tak uvidíme zde to bude přínosem, zde mají jezdci volbu ve vlastních rukách (hlavách). Uvidíme jak se to bude vyvíjet.
25. 12. 2015 11:252
0 0
Myslím,že toto je nejlepší cesta.Aspoň se pak jezdci nemusejí nervovat,že když je někdo oficiálně jednička týmu a nedaří se mu a jezdí na horších pozicích.Prostě někomu se zrovna daří a někomu ne a pak se to za čas prohodí atd.,je to tak ve všech sportech...
26. 12. 2015 09:323
0 0
Takze v hyundai sa ide o angazman na 2017 a looser ide k Toyote? Ale Nandan to vymyslel paradne.. ma tam 3 kvalitnych jazdcov ktory maju takpovediac volnu ruku.. tazko sa bude urcovat kto pojde za ktory tim
27. 12. 2015 00:424
0 0
Ten "looser" bude mít maximální podmínky k růstu. Nevidím jedinej důvod, proč by ho měli pouštět ke konkurenci-když si ho(je) "pěstují a šlechtí". Těch "pár drobnejch"(a kolik vlastně?-když jsou i dobří jezdci-alespoň někteří-rádi, když vůbec mají angažmá!) na jeho plat snad dokážou dát dohromady. Některý stáje hořekujou, jak jsou na tom špatně s financema...., ale potom "skupujou",resp. zavazujou si "všechno dobrý", co je na trhu k mání. Proč by to taky měli Toyotě usnadňovat? Psal jsem to už před časem-bude to tady s přestupama a překupama jezdců, jako ve fotbale atd. Pokud už to tak není. Těm klukům to přeju!
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!