… a zase ten Kopecký!
Druhým dnem dnes pokračovala Rallye Český Krumlov a i když se počasí umoudřilo, následky jeho včerejšího působení v podobě krupobití se postaraly o zrušení jednoho z nejlegendárnějších českých testů – Malont. Ty se měly jet dvakrát a vzhledem k jejich jasně největší délce (22 km) tak soutěž rázem přišla o 44 ostrých kilometrů. Zbytek dění se tedy odehrál na testu Rožmberk – ten se spolu s Lipnem jel dvakrát a s jedním průjezdem jej doplnily Svince a budějická superspeciálka. Celkem se tak dnes odjelo nějakých padesát kilometrů, které i tak přinesly zajímavé situace a změny pořadí.
Vedoucí jezdec po pátku, kterým byl Kopecký neponechal ani v úvodní dnešní sekci nic náhodě a zajel dva nejrychlejší čas a pouze kroužení po českobudějovickém výstavišti přenechal Tidemandovi. Řečí čísel to znamenalo, že tovární dvojice od sebe měla dvě zkoušky před cílem rozestup 43 sekund a kostelecký pilot by musel hodně hrubě chybovat, aby o vedení přišel. Po včerejšku třetí nejrychlejší pilot Pech byl vyloučen pro překročení časového limitu a neodstartoval do druhé etapy, dalším ze zájemců o bronz byl Černý, který však na RZ9 chyboval, tři minuty nechal v příkopu a opustil TOP 10. Na uvolněnou třetí příčku pak neřekl ne Dohnal, který však v polovině dne na továrnu ztrácel více jak minutu.
Na čtvrté místo se v sobotním dopoledni posunul Jakeš, kterému chybělo v polovině dne necelých sedm sekund na Focus WRC pražského pilota, pátý pak byl s necelou půlminutu vysokou ztrátou Odložilík. Po pátku nejlepší eNkař – tedy vedoucí jezdec třídy 3 Kopáček se dopoledne dokázal posunout nahoru a v absolutním pořadí byl již osmý a ve třídě měl tři čtvrtě minutu na druhého Březíka. Třetí Šikl pak ztrácel na moravského pekaře dvě minuty. Sobota nezměnila ani nic na tom, že i po její úvodní sekci byl mezi dvoukolkami nejrychlejší Mareš, kterého následoval Kundlák a třetí ve 2WD byl Koči, přičemž rozdíl mezi slovenskými jezdci byl 13 desetin.
Odpoledne ve třech zbývajících testech Kopecký lehce polevil, když přenechal dva nejrychlejší časy Tidemandovi, ale i tak mu v cíli zůstalo téměř 40 vteřin k dobru. Kostelecký jezdec tak opět prodloužil sérii svých vítězství, protože když odhlédneme od nedokončených soutěží, tak hořkost porážky na českých tratích poznal naposledy na Bohemce 2009. Za duem škodovek to vypadalo na velmi pěkný výsledek pro Dohnala, jehož Focus WRC se již zřejmě naučil poslušnosti, ale jezdec tankoval mimo tankovací zónu a byl ze třetího místa vyloučen. To tak získal Jakeš, který si s novou spolujezdkyní vylepšil deváté místo ze Šumavy.
Půlminutu pod stupni vítězů pak zaostal Odložilík, až na páté místo se dnes dokázal probojoval Štajf, který podruhé vodil zeleno-černou Fabii R5. Šesté místo a po Dohnalově vyloučení nejlepší WRC dovezl do cíle Vlček, necelou minutu za ním pak dojel vítěz třídy 3 Kopáček. Po dopoledním výletu do příkopu se dokázal Černý dostat na konečnou osmou příčku, shodný čas však zajel i Jelínek a o umístění rozhodoval lepší čas z první RZ, kde zajel příbramský pilot lépe. Nejlepší desítku pak uzavřel Trněný.
Mezi produkčními vozy vyhrál Kopáček s Imprezou, to ostatně víme z absolutního pořadí, ale kdo skončil za ním, to už TOP 10 neodhalí. Březík totiž dojel absolutně 11. a na vítěze ztratil nějakých čtyřicet sekund. Třetí příčku pak odpoledne udržel Šikl s další devítkou, hodně pěkný výsledek si čtvrtým místem připsal Štochl a pátý pak byl Pešl. Mezi dvoukolkami se nakonec radoval Koči, kterému zmizela penalizace a právě ta strhla výsledky na jeho stranu, když o vteřinu překonal Mareše. Třetí byl pak Kundlák, čtvrtý Dunovský a pátý Guryča, což znamenalo, že mezi pěti nejlepšími dvoukolkami byly čtyři P208 R2.
Rallye Český Krumlov – pořadí v cíli | |||
---|---|---|---|
1. | Kopecký Jan – Dresler Pavel | Škoda Fabia R5 | 1:13:55,4 |
2. | Tidemand Pontus – Andersson Jonas | Škoda Fabia R5 | +39,8 |
3. | Jakeš Miroslav – Ehlová Marcela | Citroën DS3 R5 | +2:51,9 |
4. | Odložilík Roman – Tureček Martin | Ford Fiesta R5 | +3:25,9 |
5. | Štajf Vojtěch – Rajnoha František | Škoda Fabia R5 | +4:22,5 |
6. | Vlček Martin – Žáková Jindřiška | Škoda Fabia WRC | +4:52,1 |
7. | Kopáček jun. V. – Rendlová Barbora | Subaru Impreza STi | +5:47,3 |
8. | Černý Jan – Černohorský jun. Petr | Škoda Fabia S2000 | +6:01,1 |
9. | Jelínek Jan – Machů Petr | Škoda Fabia S2000 | +6:01,1 |
10. | Trněný Karel – Pritzl Václav | Škoda Fabia WRC | +6:11,7 |
Kompletní výsledky a online servis z Rallye Český Krumlov naleznete na webu eWRC-results.com.
Co to je za nadpis ? Bez ohledu na to jaký je Honza výborný jezdec , tak všichni víme , že tu neměl adekvátní konkurenci na asfaltu s odpovídající technikou , takže se to dalo více méně čekat .
Dohnal se s tím pořád nějak trápí, zase nedojel :D.
Tankoval mimo tankovací zonu.. Jinak by skončil třetí... Je to i v článku jde vidět jak čteš
http://www.autosport.cz/zavody/soubor.php?f=18347