M. Wilson: Rádi bychom napřesrok jeli se třemi auty
Tři týmy, které se v příštím roce mají zúčastnit mistrovství světa v rally již do dnešního dne zveřejnily sestavy pro rok 2017, jmenovitě jde o Volkswagen, Hyundai a navrátivší se Citroen. Zbylé dvě značky nadále drží informace pod pokličkou a zatímco Toyota oznámila, že finální oznámení podrobností ohledně jejího návratu do MS proběhne 13. prosince, M-Sport by to dle slov Malcolma Wilsona mohl zvládnout o něco dříve. U cumbrijského týmu je zatím v podstatě jasné jen to, že se příští rok šampionátu zúčastní, protože připravuje Fiestu WRC podle pravidel 2017 a má pod smlouvou Erika Camilliho. Kdo jej doplní však zatím neznáme.
Foto: ADM Rally Photography
Jak Martinu Holmesovi řekl Malcolm Wilson, vše se postupně blíží rozřešení a neměli bychom už dlouho čekat. "Stále jsme ještě ve fázi jednání. V ideálním případě bychom rádi nasazovali tři auta a pokusit se o to je i náš cíl pro příští rok. Do dnešního dne jsme zatím nedělali žádná veřejná prohlášení, protože se stále ještě snažím najít finanční pokrytí pro to, abychom se třemi auty mohli jet," říká k situaci M-Sportu jeho šéf.
"V této chvíli se nenacházím v pozici, kde bych v optimálním případě chtěl být. Jsem si však docela dost jistý, že se vše rozhodne dříve, než v předchozích letech a to je na věcech alespoň nějakým pozitivem. Možná, že někdy v příštím týdnu, spíše jeho druhé polovině. Pak doufejme, že můžeme trochu vyjasnit, co nás čeká," dodává Malcolm Wilson pro RallySport magazine. Můžeme se tedy dočkat toho, že M-Sport ozřejmí jezdeckou sestavu, kde je kromě Erika Camilliho (jediného s platnou smlouvou) velmi často zmiňován návrat Otta Tänaka, který navíc tráví nejvíc času v prototypu auta na příští sezónu? A kdo bude ve třetím voze? Odpovědi snad přinese nadcházející týden.
Camilliho nepočítám.....ale takové duo Tanak Evans, kdy jeden je best na šoto a druhý best na asfaltu, tak si myslím ideál kombinace. Titul ve značkách by byl reálný.
Bohužel, pro Ford je asi titul ve značkách málo prestižní.
Největší problém u p. Wilsona je to, že to dělá vše jen kvůli prachům.
Camilliho nepočítám.....ale takové duo Tanak Evans, kdy jeden je best na šoto a druhý best na asfaltu, tak si myslím ideál kombinace. Titul ve značkách by byl reálný...
Camilli ten nemá co dělat v továrním týmu má si jezdit jako Prokop nebo s R5. Akorád zabírá místo lepším šoférům.
Ostberg resi plany s martinem Prokopem, ktery by mohl 6 zavodu. Ale muze se stat ze, ostberg u Msportu zustane. Pokud se nedomluvi...pak je i realne co-operace Adapta a MP racing. Navic jsem ve Cata zachytill velice vazny rozhovor Tanak, Molder, Wilson pred shakedownem, ktery by mohl svedcit o temer jistote sedacky
A pořád není ani jasno, co plánuje a bude umožněno DMacku. Jestli dostanou nová auta a jak pořešej ty svoje gumy, který maj co dělat na současných WRC. A WRC maj podepsáno Micheliny na další 3 roky.