Program Suzuki WRT potvrzen!

Toshihiro Suzuki dnes vystoupil na tiskové konferenci ve Frankfurtu a oficiálně potvrdil plány své značky ve WRC.

Toshihiro Suzuki dnes vystoupil na tiskové konferenci ve Frankfurtu a umlčel vzniklé pochybnosti o uskutečnění plánovaného WRC projektu Suzuki. Zaprvé potvrdil již oznámenou letošní jezdeckou sestavu, kdy se na Tour de Corse za volantem žhavé novinky objeví asfaltový specialista Nicolas Bernardi. Druhý podnik vozu Suzuki SX4 WRC ve Walesu absolvuje naopak šotolinový specialista Sebastien Lindholm.

Na tom není nic nového, daleko důležitější byla další část jeho prohlášení. V té potvrdil účast v celém seriálu WRC v následující sezóně a zároveň informoval o přípravách značky na nová technická pravidla pro rok 2012. Ode dneška stánek značky zdobí samozřejmě i speciál, kolem kterého se vše točí. Jeho čtyři poháněná kola pak na Korsice roztočil překvapivě Toni Gardemeister. Francouzský podnik sice bude absolvovat za volantem Citroenu Xsara WRC, ovšem pro příští rok ještě nemá jasno. A tímto testováním jeho šance na zisk jednoho kokpitu Suzuki výrazně posílily.

Komentářů celkem: 15
bb
11. 9. 2007 23:06
0 0
S tím Gardemeisterem jsem to nějak nepochopil - čím že mu TEĎ stouply šance???
12. 9. 2007 06:25
0 0
Tak to je super! Víc továrních týmů, tím víc WRC!!! Wrc FOREVERsmajlík
12. 9. 2007 07:24
0 0
To ti asfaltový a šotolinový specialisté pojedou i příští celý rok v MS.Nebo to budou střídat jako tehdy ve škodovce?No já tomu autu a těmi lidma moc nevěřím, obzvlášť s tím ambiciózním prohlášením o bedně, když ještě nic nedokázali.Na bednu chce každý, ale ne všichni na to mají....
ZED
12. 9. 2007 07:30
0 0
jj. Vě škodovce se taky viděli při stavbě fábie jako budoucí mistři světa....uvidíme jak se s tím poperou japončíci. Ale hůř než škodovka to snad ani nejde
12. 9. 2007 07:47
0 0
to bb: no gardemu stouply sance tim,ze u suzuki testoval. Kdyby o nej nemeli zadny zajem tak by jej nevolali na testovani. Na vyvoj maji tyhle dva piloty (Bernardi a Lindholm) kteri jedou sbirat spis data (s cimz mi sice nesedi prohlaseni ze chteji bednu, to je jaxi s jejich skusenostma malo pravdepodobne),ale na pristi rok planuji uplne novou sestavu. Auto testoval Duval a ted i Garde. Takze tohle je potencialni sestava na pristi rok. + se mluvi o Aavovi,ktery vladne juniorum. Uvidime ale jak to dopadne... smajlík
bb
12. 9. 2007 08:42
0 0
No právě, auto testovalo X jezdců a v článku se píše, že šance (jakoby TEĎ) stouply PRÁVĚ a JEN Gardemeisterovi - to na tom nechápu - jestli jako on teď testoval znovu na Korzice nebo proč právě on je vypíchnut (kromě toho, že je z nich asi nejuniverzálnější na povrchy a nejoblíbenější ve zdejší komunitě)
12. 9. 2007 09:23
0 0
Tohle je podle me spekulace autora clanku nez nejake oficialni sdeleni.
12. 9. 2007 09:37
0 0
Tohle sem možná nepatří, ale nakopl mě k tomu ten Aava. Jak to je s tim slibem Citroenu, že nejlepší jezdec v ms na C2 by měl dostat možnost startu s C4 WRC na dvou světových soutěžích. Hlásily to tušim před sezonou. zajímalo by mě jestli to bude platit, protože náš Martin Prokop k splanění podmínek má celkem blízko. Jinak doufám že ten Toni místo dostane - za své výkony si to zaslouží.
12. 9. 2007 10:06
0 0
BIGMIKE: Studoval jsem to celkem podrobně a pravidla jsou nastavena následovně:
Pokud jezdec jedoucí s vozem C2 zakončí sezónu jako juniroský mistr, dostane 2 starty s C4 WRC, pokud dojede celkově 2. dostane 1 start a pokud 3., tak bude testovat.
Navíc, pro nejlépe umístěného jezdce s vozem C2 R2 bude zajištěn start s tímto vozem (C2 R2) na posledním závodě MS, tj. ve Walesu.

Pro Prokopa to tak vypadá nejspíše maximálně na testování.
12. 9. 2007 10:46
0 0
to beginner: dik za objasneni situace. Jenom se zeptam: nejak moc jsem to nestudoval,ale chci se zeptat, neplati to jenom pro jezdce na C2? Kdyby to bylo celkove tak by to pro nej nemelo moc vyznam. Na druho stranu by si ho uz KUR*A mohli v tom citroenu vsimnout a nabidnout mu post v pripravovanem Bcku smajlík smajlík
12. 9. 2007 11:00
0 0
Prokopec ma jeste sanci na druhe misto, ale museli bysme neco provest P. Gmu aby nestartoval smajlík jeden nekdo na asfalty, ze byste mu vypustili kola na prejezdu? smajlík
12. 9. 2007 12:24
0 0
Jupí smajlík
12. 9. 2007 12:37
0 0
To beginner: Diky, původně myslel, že stačí jen aby byl nejlepší na C2 ve světě. To je potom škoda. Myslím, že alespoň to testování by Martinovi mělo vyjít. Ve špaňelsku je pro mě pokud se něco nestane, jediným přijatelný výsledek od Martina výhra a na Korsice od něho také očekávám bednu. To druhé místo a alespoň jedn podnik v MS je opravdu hodně na hraně a muselo by to být velké štěstí. Výhra v šampionátu je už asi nemožná. O to větší škoda je pak ta rána ve finsku. S finskými deseti body a s nějakým tim bodíkem i z Portugalska by to hned vypadalo jinak. Bohužel i o tom je rally. V Martinovy je velký potenciálsmajlík (ted ale jako fakt). Myslim, že od něj toho můžeme ještě hodně čekat, pokud mu bude přát i štěstí.
12. 9. 2007 12:38
0 0
Já bych tam dal Kopce a bylo by to.smajlík
14. 9. 2007 13:25
0 0
Sance Tondy zrejme stouply zejmena proto, ze z ostatnich jmenovanych je z prevahou nejrychlejsi a nejspolehlivejsi, řek bych.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!