Ferrari v rally
Jesus Puras se letos vrátil na soutěžní tratě, když odstartoval na několika úvodních podnicích španělského asfaltového mistrovství s vozem Mitsubishi Lancer EVO IX. Na chvíli se mu dokonce podařilo dostat do čela průběžné klasifikace mistrovství. Později se však na tratích přestal objevovat s tím, že vyjednává o startech s Peugeotem 207 Super 2000.
Na tento speciál v rukou několikanásobného domácího mistra můžou španělští fanoušci zapomenout, neboť bývalý tovární pilot Citroenu spojil síly se zcela jinou značkou. Již na nadcházející Rallye Villa de Llanes by měl odstartovat za volantem Ferrari 360 GT připraveným známou španělskou firmou Piedrafita Sport.
Rudý vůz tak ještě více obohatí poslední dobou výrazně vzrůstající řady zástupců kategorie GT. Vedle Porsche, které v této kategorii hraje prim a s nímž Sergio Vallejo vládne právě španělským asfaltům, se na tratích prezentují ještě vozy Aston Martin, jejichž vývoj probíhá v britském Prodrive, nebo Nissan Belgičana Chrise Van Woensela.
Nyní k nim tedy přibude nový vůz značky známé především z jiných motoristických disciplín. Velezkušený Puras již rudý vůz italské značky podrobil v oblasti Alicante prvním testům. K ostrému startu a prvnímu porovnání se špičkou kategorie představovanou Vallejovým vozem Porsche by mělo dojít o příštím víkendu.
Zhlednete video z luzickych hor a mozna, stejne jak ja zmenite nazor.
Auto, které je už od začátku konstruováno jako sporťák nemá, podle mnohých tady, ve sportu, co dělat. Tak to je vážně fór... asi by to chtělo jednak zabrousit do historie a jednak nějaké to GT shlédnout na vlastní bulvy. Kdo Olafa v Lužičkách viděl, jistě mi dá za pravdu, že v atraktivitě průjezdů a ve zvuku se mu tam nic nemohlo rovnat.