Ferrari v rally

Již na nadcházející Rallye Villa de Llanes by měl odstartovat Jesus Puras za volantem Ferrari 360 GT.

Jesus Puras se letos vrátil na soutěžní tratě, když odstartoval na několika úvodních podnicích španělského asfaltového mistrovství s vozem Mitsubishi Lancer EVO IX. Na chvíli se mu dokonce podařilo dostat do čela průběžné klasifikace mistrovství. Později se však na tratích přestal objevovat s tím, že vyjednává o startech s Peugeotem 207 Super 2000.

Na tento speciál v rukou několikanásobného domácího mistra můžou španělští fanoušci zapomenout, neboť bývalý tovární pilot Citroenu spojil síly se zcela jinou značkou. Již na nadcházející Rallye Villa de Llanes by měl odstartovat za volantem Ferrari 360 GT připraveným známou španělskou firmou Piedrafita Sport.

Rudý vůz tak ještě více obohatí poslední dobou výrazně vzrůstající řady zástupců kategorie GT. Vedle Porsche, které v této kategorii hraje prim a s nímž Sergio Vallejo vládne právě španělským asfaltům, se na tratích prezentují ještě vozy Aston Martin, jejichž vývoj probíhá v britském Prodrive, nebo Nissan Belgičana Chrise Van Woensela.

Nyní k nim tedy přibude nový vůz značky známé především z jiných motoristických disciplín. Velezkušený Puras již rudý vůz italské značky podrobil v oblasti Alicante prvním testům. K ostrému startu a prvnímu porovnání se špičkou kategorie představovanou Vallejovým vozem Porsche by mělo dojít o příštím víkendu.

Komentářů celkem: 33
Hlaváč
15. 9. 2007 21:1121
0 0
irik, sebloeb: jo oba máte naprostou pravdu... porsche a ferarri patří na okruhy, ne do rally....smajlíksmajlík
15. 9. 2007 21:4322
0 0
Na rally patří jen Micák a Súbo,co? A hlavně WRCa!!!!!! Právě naopak,buďme jenom rádi že i takové auta můžeme sledovat na soutěžích! I když to nejsou klasické soutěžní stroje.smajlík
15. 9. 2007 21:5123
0 0
... jo, ještě se mi vybavil jeden postřeh z té zmiňované Barumky: všichni přítomní jsme se na startu Pinduly shodli, že nejrychlejší start mělo právě to bílé Ferrari, někteří to tenkrát i měřili a nevím jestli to byl tenkrát Demuth, Pavlík nebo někdo jiný, ale ani Audi Quattro tak rychlý start zkrátka nemělo.
16. 9. 2007 11:5124
0 0
Me se teda GT moc libi je to jak stary 120cysmajlík s pohonem na zadek a zvuk jak B cka.
Zhlednete video z luzickych hor a mozna, stejne jak ja zmenite nazor.
16. 9. 2007 11:5825
0 0
Jak to myslíte, že do rally nepatří? Copak nechcete vidět atraktivní průjezdy zadokolek? Dyť pro diváky je to snad to nejlepší, co může být (když nemůžou jezdit WRCy). Strašně se těším až se u nás budou ukazovat pravidelně (Lužický hory jsem bohužel nestihl)smajlíksmajlíksmajlík
16. 9. 2007 12:3926
0 0
děs! ať si s tím jezdí raději nějaký need for speedsmajlík
tommm
16. 9. 2007 13:5327
0 0
Taky bych raději vyměnil Lancer cup za nadupané zadokolky.
16. 9. 2007 23:0228
0 0
smajlíksmajlík
17. 9. 2007 10:2829
0 0
já vás nechápu, vy budetestát na RZ a muset koukat na Hondy v třídě N3,2? místo pořádně nadupaných strojů, připomínajících historii tohoto krásného sportu?
17. 9. 2007 20:0830
0 0
Základní otázka pro některé tady... Co patří do sportu spíš? Sporťák nebo nákupní taška, která je víc vysoká než široká?

Auto, které je už od začátku konstruováno jako sporťák nemá, podle mnohých tady, ve sportu, co dělat. Tak to je vážně fór... asi by to chtělo jednak zabrousit do historie a jednak nějaké to GT shlédnout na vlastní bulvy. Kdo Olafa v Lužičkách viděl, jistě mi dá za pravdu, že v atraktivitě průjezdů a ve zvuku se mu tam nic nemohlo rovnat.
17. 9. 2007 21:1931
0 0
Mirek-607 to trefil naprosto přesně. Je absurdní, řekne-li někdo, že sportovní vůz ve sportu (motoristickém sportu, rallye) nemá co dělat. Já bych tu otázku rozšířil. Jak "sportovní" jsou vozy Suzuki Ignis, VW Polo, Fiat Punto, Škoda Fabia, Ford Fiesta? Podíváme li se raději znovu do té minulosti, pak se opravdové "sporťáky" zapsaly zlatým písmem do pomyslné knihy historie rallyesportu. Porsche 911, Alpine A110, Lancia Stratos. Tři velké legendy. Nebo snad někdo chce tvrdit, že to byly "cestovní vozy"??? Později veleúspěšné Toyoty Celica 4WD a GT-4 byly sice homologované ve skupině A, ale každý soudný člověk ví, že to byly "sporťáky" jak vyšité... A řada dalších, které nesklízely tolik vavřínů, zmíněné Ferrari 308 GTB, BMW M1, Alpine A310, Mazda RX-7, Datsun 240Z, Austin Healey, Ford RS200, Hyundai Coupé, Lancia 037 Rally, Toyota Supra, Triumph TR7... Ano, všechno jsou to "sportovní" vozy! Sportovní vůz nemusí stát hned milióny! Čím pestřejší rallyesport bude, tím bude také zajímavější a po všech stránkách přitažlivější... Někomu se závody pojízdných nákupních tašek možná líbí, ale věřím, že pro většinu fanoušků je to sakra málo...
17. 9. 2007 23:5032
0 0
Naprostý souhlas.Pamatuji p.Hubáčka s Alpinkou,Lancie,Toyoty Celica,037 a podobná fára. Byl to nádherný zážitek. Dnešní "rodiňáky" jezdí super,ale podívanou na sporťáky bych uvítal všemi deseti!
18. 9. 2007 02:5033
0 0
to Mirek-607: "Má pravdu, starosto, má pravdu.... " smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!