9. 1. 2004 00:00 − 2442× − 0

Honza a Filip z Rakouska – 10

Závěrečné dva rychlostní testy se opět jely na úsecích "Lasberg – St. Oswald" a "Gutau -Bad Zell-Schönau-St.Leonhard". Tentokrát se jednalo již o 9. a 10.rychlostní zkoušku. Druhý průjezd rychlostních

Pokračujeme desátým dílem v seriálu telefonických informací z rakouského Freistadtu od členů posádky Škoda Matador teamu Jan Kopecký-Filip Schovánek. Závěrečné dva rychlostní testy se opět jely na úsecích "Lasberg – St. Oswald" a "Gutau -Bad Zell-Schönau-St.Leonhard". Tentokrát se jednalo již o 9. a 10.rychlostní zkoušku. Druhý průjezd rychlostních testů se startoval o tři hodiny později a na posádky čekala již na měřených úsecích tma.

Na 9.rychlostním testu zajel Honza 4.čas o desetinu sekundy za úřadujícím mistrem Václavem Pechem. Leszek Kuzaj skončil soutěž na 9.RZ výletem mimo trať a posádka Jan Kopecký-Filip Schovánek si tedy výrazně upevnila zatím vynikající druhou příčku průběžného pořadí.

Posledním pátečním rychlostním testem byla RZ10. V předchozím průjezdu téměř 26 kilometrů dlouhé rychlostní zkoušky se posádce Škoda Matador teamu podařilo zvítězit. Tentokrát si v testu "Gutau -Bad Zell-Schönau-St.Leonhard" Škoda Fabia WRC připsala 3.místo.

Po RZ10 je pořadí následující: 1.Baumschlager, 2.KOPECKÝ +1:56.2, 3.Pech +3:25.9, 4.Enge +4:09.0, 5.Valoušek +4:31.1, 6.Béreš 4:37.4

Komentář k RZ9 a RZ10 od spolujezdce Filipa Schovánka.

"Na deváté a desáté rychlostní zkoušce bylo počasí velmi podobné tomu, které jsme zažili v předchozím průjezdu. Snížená viditelnost byla samozřejmě umocněna tmou.
Na deváté RZ opět pršelo. Asi do poloviny rychlostního testu jsme jeli se stále zapnutými stěrači. Od poloviny RZ jsme je vypnuli a já z pozice spolujezdce jsem je nohou zapínal v okamžiku nutnosti setření okna. Celá rychlostní zkouška proběhla bez sebemenších problémů.
Na desáté RZ nás opět zastihla mlha a sněhové přeháňka. Sice chumelilo, ale během testu byly místa, kdy naopak opadla mlha i sněhové přeháňky. Povrch byl velmi kluzký a stále ve vzduchu visela nějaká osudová chyba. Zhruba 3 kilometry před cílem vložky se začal projevovat drobný problém s pátým a šestým rychlostním stupněm. Nemělo by se jednat o žádný větší problém a mechanikům by se mělo podařit ve večerním servisu dát převodovku do stoprocentního stavu. Již jednou se mechanikům podařilo velmi rychle převodovku vyměnit a musíme za průběžné pořadí poděkovat samozřejmě i jim.
Na závěrečné dvě rychlostní zkoušky jsme neobouvali nové pneumatiky, ale použili jsme ty, které jsme měli v předchozím průjezdu. Možná bychom s novými pneumatikami dosáhli ještě o několik vteřin rychlejších časů, ale my jsme s dosavadním průběhem soutěže náramně spokojeni. Bohužel sportovní komisaři nám nepřidělili náhradní čas na RZ2. Podle jejich názoru se náš čas na tomto testu při druhém průjezdu příliš nezlepšil. Nevzali však bohužel na vědomí, že druhý průjezd jsme mohli zařadit pouze první, druhý a třetí rychlostní stupeň.

Pro zítřek máme pro fanoušky dvě zajímavé informace. RZ11 a RZ14 jsou zkráceny pouze na 1,6 kilometru a ranní servis je prodloužen z deseti na dvacet minut. Je tedy třeba počítat s časovým posunem.

Děkujeme všem za dnešní podporu a přejeme vám pěkný večer a dobrou noc."

Děkuji za aktuální informace posádce Škoda Matador teamu Jan Kopecký-Filip Schovánek.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!