Firla – Gillar: „Letos to musíme trefit“

Stejně jako v uplynulých dvou letech, ani v letošním kalendáři Lumíra Firly nechybí Pražský rallysprint.
Stejně jako v uplynulých dvou letech, ani v letošním kalendáři orlovského soutěžáka Lumíra Firly nechybí závěrečný podnik sezóny, kterým je tradiční Pražský rallysprint. Lumírovým partnerem na horké sedačce byl při uplynulých dvou účastech jednatel společnosti UNICUT-REKLAMA s.r.o. Patrick Gillar. A ani v letošním roce tomu nebude jinak.

Při úvodním vystoupení v roce 2006 se dvojice představila s Lancerem šesté evoluce, tehdy ještě ve standardním válečném zbarvení. V loňském ročníku pak tým využil pronajatý vůz od přípravce K.I.T. Racing CS. Letos však padla volba opět na týmovou techniku a dvojice se v Praze se představí s tradiční „sedmičkou“. Ta prošla mimo nutných repasí také kompletní změnou designu a před Pražským rallysprintem tak měli mechanici týmu napilno.

Pražský závod i přes fakt, že až tolik nejde o čas v cíli, nepatřil mezi podniky, s jejichž výsledkem by severomoravská dvojice mohla být v minulosti spokojena. V roce 2006 se Lumírovi s Patrickem líbilo v okolí Strahova natolik, že si při průjezdu zkouškou dali o jedno kolečko více. Zda šlo o plánovaný tah s cílem – auto musí být co nejdéle na očích fanouškům, to odmítá dvojice do dnešních dní prozradit. Faktem je, že kolo navíc znamenalo propad výsledkovou listinou až na samý chvost.

Před loňským vystoupením jezdec i spolujezdec avizovali – „Zrychlíme a bude se pořádně šlapat na plyn“. I z toho důvodu byla jako soutěžní náčiní zvolena nejnovější evoluce japonského vozu. Chleba se lámal znovu v okolí Strahova. Bílý Lancer proletěl rychlostní zkouškou skutečně rychle a časomíra zaznamenala obdivuhodnou hodnotu. Jedinou vadou na kráse výsledku byl fakt, že zatímco v roce 2006 si kluci dali o kolo více, loni snad z důvodu kompenzace jeden průjezd kolem Strahovského stadionu oproti předepsanému počtu ubrali. Výsledkem byla diskvalifikace a znovu propad na konec výsledkové listiny.

Napilno tak před letošním vystoupením neměli pouze mechanici. I samotná posádka mimo krátkého víkendového testu prošla pečlivou přípravou. Hlavním cílem bylo spolujezdcovo pečlivé studium tripmasteru a proškolení obou členů posádky v počítání do 4. „Letos už to musíme trefit,“ prozrazuje s úsměvem taktiku Patrick Gillar, na jehož bedrech bude přesná evidence průjezdů. „Loni jsem dostal na cílové rampě co proto a letos se chci zdůvodňování PROČ, určitě vyhnout. Navíc alternativy o kolo více, nebo méně jsou vyčerpány a tak nám vlastně ani nic jiného než to konečně trefit přesně nezbývá.“

Oba členové posádky se již na víkendovou soutěž velmi těší. „Pražská atmosféra mě při našich předchozích účastech opravdu nadchla a tak jsem nad letošním startem neváhal ani chvíli. Pro mě je účast na soutěži v roli spolujezdce svým způsobem vánoční dárek. Celou sezónu jakmile to čas jen trochu umožní, se jezdím na soutěže dívat a Praha je tak i jistou formou odměny za nacestované kilometry,“ říká Patrick.

„V Praze chceme jako každý rok poděkovat našim partnerům a fanouškům za celoroční podporu,“ doplňuje Lumír. „Letošní sezóna se mi oproti loňské nepovedla úplně podle představ, které jsem měl na začátku. O to větší díky patří všem, kdo mi celý rok věřili a drželi palce. Je to pro mě skutečně velký závazek pro následující sezónu. Všem partnerům i fanouškům bych touto cestou rád opravdu upřímně poděkoval za důvěru a podporu a v Praze se budu snažit ukázat to nejlepší co ve mně je a přispět svým dílem k rozehřátí těch, kteří neváhají v prosincovém počasí cestovat leckdy i přes celou republiku a fandit. Díky moc a naviděnou v Praze,“ uzavírá.

Komentářů celkem: 1
3. 12. 2008 09:031
0 0
Dobrej vzhled. Kašlete na časy a bokem,bokem!
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!