18. 12. 2008 11:51 − 4539× − 77

Charouz Racing System zůstává v rally i na okruzích

Závodní stáj Charouz Racing System bude i nadále působit v rally i na okruzích.

Závodní stáj Charouz Racing System bude i nadále působit v rally i na okruzích. Šéf týmu Antonín Charouz přichází s tímto prohlášením poté, co se v českých médiích kupí spekulativní a neověřené informace o konci mistrovské sestavy. Stáj, jejíž piloti a automobily vládnou domácím šampionátům a vedle toho úspěšně působí na scéně závodů Le Mans, reaguje na současnou ekonomickou krizi šetřením, nicméně v žádném případě nekončí.

Antonín Charouz: „Musím se přiznat, že žasnu, co všechno se o nás v těchto dnech dozvídám. Hlavně, že všechno prodáváme, a proto končíme. Také mi volal jeden závodník, že prý jsem se z dopadů krize na naše působení zhroutil a ležím v nemocnici…Prodali jsme dvě naše Mitsubishi Lancer Evo IX a dvě doprovodná auta, ale na tom přece není nic zvláštního. Soutěžních a okruhových aut prodáme ročně několik. Je to běžná obnova techniky. Navíc stavíme nové typy, pro rally třeba Lancer Evo X. Obchodováním s obytnými vozy se zabýváme už mnoho let (viz www.auto.charouz.cz). Pravdou je, že v rally chceme poněkud pozměnit naši strategii. Přemýšlíme o jezdeckých změnách a také chceme pomoci Martinu Semerádovi. Letos prokázal svůj velký talent a má šanci být prvním Čechem, o kterého budou mít zájem velké světové stáje. Média ještě zmiňovala, že končíme i proto, že prodáváme všechna auta z mé soukromé sbírky v Muzeu sportovních vozů v Lánech. Zaprvé to není má privátní kolekce a zadruhé je přece normální, když jakákoli sbírka takzvaně žije. Když někdo sbírá známky, také své klenoty občas prodá nebo vymění, aby si pořídil jiné, cennější. Děláme to od otevření muzea, čili více než 10 let. Jde o součást obchodní činnosti Charouz Racing Systemu (viz www.muzeum.charouz.cz).

Ekonomickou krizí, která doléhá a myslím, že teprve tvrdě dolehne na každého z nás, se samozřejmě intenzivně zabýváme. Jsem rád, že Ford Charouz prodal v tak složitém roce o třicet procent více vozů než loni, což je zcela bezkonkurenční úspěch a celá skupina prodeje automobilů Auto Charouz (viz. www.auto.charouz.cz) si proti loňsku polepšila o dvacet procent. Nicméně jako všichni rozumní podnikatelé i my hledáme způsoby, jak a kde ušetřit. Musíme také počítat s úspornými opatřeními našich reklamních partnerů, což se pochopitelně projeví i v našich sportovních aktivitách. V neposlední řadě i já se musím více věnovat firmám, takže na závody budu mít méně času a ten co zbude, bych rád věnoval vrcholovým odvětvím spíše než podpoře velkého množství jezdců a disciplín. To vše nicméně v žádném případě neznamená, že Charouz Racing System končí. V současné době se dolaďují smlouvy se všemi jezdci pro rally, okruhy i 24h Le Mans. Až budou podepsány, vydáme tiskovou zprávu.“

Komentářů celkem: 77
22. 12. 2008 21:3861
0 0
Voči:Ty si takyfanoušek!
22. 12. 2008 21:4262
0 0
hujer: Jak to myslíš???
22. 12. 2008 23:0863
0 0
Voči: Já Vám rozumím, ale prostě to tak je! Mě taky štve, že rallye nejsou jako dřív, před 20 - 25 lety... Jak zprznili Formuli 1... Jak zanikly klasické závody cestovních vozů... Vývoj se nedá zastavit... Někdy je špatný, nebo nešťastný, jinde dobrý (MotoGP, WSBK)... Vyjádřit svoje pocity o motoristickém sportu, to by bylo hodně dlouhé povídání...
PP: Tohle slovíčkaření je, nezlobte se na mě, hloupé a urážlivé... Vy jste v tak slavném závodě dojel první, resp. předposlední? Když se podíváte do historie rallye, pak najdete soutěže, kde do cíle dojely tři vozy, jednou dokonce žádný... Dříve se stávalo v Le Mans, že dojelo šest, sedm vozů... A pro toho šestého, nebo sedmého to byla senzace! Myslíte, že by považoval za férové a sportovní, kdyby někdo s posměškem říkal, že byl v Le Mans poslední? Pikes Peak se považuje za jeden z nejtěžších závodů do vrchu na světě... Pokud mě zase paměť neklame, je Charouz doposud jedinným Čechem, co tam startoval... A to je co říct, ne? Pokud se mu splní jeho sen, že bude prvním českým týmem, který zvítězí v Le Mans, bude to senzace a já jako český fanoušek budu na ten tým a na tu popsádku hrdý! A ještě něco, noviny nejsou snůškou drbů? Pořád jsou v nich nějaké senzace, nějaké "ověřené" zprávy, které vyšumí, zapomene se na ně... Rozhodující je vyšetřování...
22. 12. 2008 23:2064
0 0
Kluci někteří z vás to nikdy neviděli na vlastní oči a z toho Youtubu už to není až tak akční.Je tam moc záběrů které jsem v životě neviděl,ale ty které jsem viděl zas nejsou na Youtubu.
PP
23. 12. 2008 08:1765
0 0
Pane Vratil, vy jiste vite kolikatej tenkrat celkove pan Charouz dojel. Mě se to tenkrat nepodařilo zjistit.Nikde to nepsali. jenom vsude jenom,že vyhral. Nikde ani slovo, že vyhral jenom třídu. To jsou solidni informace? Vim jen,že tenkat vyhral soutežak Australan Muller na Toyote Celika GT 4. Bylo to prvni vitezstvi Toyty tohoto typu.Muller ten zavod vyhral nekolikrat.
Pisete,že Ch je jedinym cechem co tam startoval, A to je co říct, ne? To opravdu je, vy jste asi nemel penize v IPB, ja jo. Pane Vratil to nejsou nějaky řeči jak písete to jsou fakta ktera prošla tenkrat medii. Psalo se o tom v cele Evropě. Psali tam o nejake Charouz grupe jako, nedůvěryhodne, nesolidní.
PP
23. 12. 2008 08:2266
0 0
Omlouvam se, ten Australan s jmenoval Millen, mozna se to pise nejak jinak je to přece jenom par let.
23. 12. 2008 09:0067
0 0
PP: Pokud sledujete americké závody, tak kromě okruhů si Američané dost potrpí na všechny možné kategorie! A to není jen Pikes Peak, to jsou i závody/soutěže třeba typu Baja. Ano, dočtete se o "absolutním" vítězi, ale naprosto stejný prostor je dáván vítězům všech dalších kategorií. Běžně se tak v amerických časopisech dočtete, že Franta Vopršálek s Fordem Pickupem vyhrál slavnou Baju 1000, divíte se i ušima a pak zjistíte, že vyhrál svoji kategorii, sériových trucků! A dokonce mnohdy je velmi složité dopátrat se "absolutního" vítěze. To jen k tomu závodění... Další věci nebudu extra rozebírat. Já na naše noviny nedám a už vůbec ne v takových případech. A znovu podotýkám, Vaše teorie by měly být něčím podloženy, ne že paní Nováková říkala, že ACH vytuneloval IPB. Bylo by také na místě uvědomit si jednu věc, a to jaké byly zákony, co umožňovaly. Myslím, že o nějaké technice "vytunelování" ze zdejších diskutujících ví něco opravdu málokdo, spíš nikdo, jen o tom rádi v Česku všichni mluví... Kde kdo něco "vytuneloval"... Píšete, že se o "něčem" psalo v celé Evropě... Já zahraniční média sleduji vcelku pravidelně a dlouho a něco takového si neuvědomuji... Myslíte si, že kdyby, jak Vy říkáte, byla nějaká Charouz Gruppe nedůvěryhodná a nesolidní, že by s ní nadále velmi úzce spolupracovala evropská centrála Fordu? Nebo AMG? Nebo Mercedes samotný? A spousta dalších firem? V jejich vedeních nesedí žádní blbečci, taky čtou noviny...
23. 12. 2008 09:0268
0 0
PP: jj, on si vlastně ACH ty úvěrový smlouvy podepisoval sám smajlík
23. 12. 2008 10:1369
0 0
Mnohokrát už jsem tady psal, že nikoho neobhajuji, také jsem napsal, že si nemyslím, že by byl ACH nějaký andílek, Mirek Dušín. Ale jde mi o základní slušnost! Považuji opravdu za nechutné "obviňovat" a vinit kohokoliv z čehokoliv bez jasných důkazů, bez šetření orgánů v trestním řízení. Pomluvy už na tomhle světě udělaly hodně zla. A takové to české "kamarád říkal to a to", "sousedka říkala to a to", to se mě opravdu hnusí... Diskutujme o motorismu, o závodech, o soutěžích, o jezdcích, o technice, o fandění, ale nepomlouvejme. VŠEM, i těm co mě nemohou vystát (snad to přežijí...), přeji krásné, nerušené a pohodové Vánoce, hodně radosti a dárků a v tom příštím roce hodně zdraví, štěstí a splněných snů a přání! Ať my všichni zažijeme pěkné soutěže a závody, dramatické boje a pokud možno, žádné smutné události! JV
23. 12. 2008 20:5470
0 0
Hele pánové.. já nemám pana Charouze rád, nezmám ho, nikdy sem si sním nepokecal, jen je mi prostě nesympatický.. ale kecat tady různá obvinění je celkem pod úroveň tohoto serveru
29. 12. 2008 10:0071
0 0
to PP: Uz jsem se tady nechtel k tomu vyjadrovat, ale musim potom, co jsem si precetl par dalsich vyjadrenich od p. Vratila a dalsich. Ano PP ma pravdu, p. ACH vyhral na Pikes Peaku pouze svou tridu, kde jeli tri vozy, tady se to prezentoval jako ze vyhral cely pikes peak - to je ACH. Stejne jako ostatni proti nemu nic nemam ani mu nezavidim, ale ani vy nemate zadne dukazi proto cim a jak pomohl Krestovi, cim a jak pomohl Engemu a ostatnim. Kdyby jim nejak pomohl tak zavodi na spickove urovni a nejsou z nich pujcovaci jezdci. Je tady par mladych, kteri se vydali svou cestou, resp. jejich rodice odolali tlaku ze strany ACH a dari se jim velmi dobre. Osobne se s jednim znam a slysel jsem jak se snazil p. ACH ziskat na nej prava a co delal potom, kdyz mu to nevyslo. Panove i Vy budte trochu soudni........
29. 12. 2008 16:2772
0 0
racingHR: Jsem soudný. Nikdy jsem neslyšel, že A.Ch. vyhrál celkově Pikes Peak. Vždy jemn, že svou třídu. Jinak tohle je úplně mimo. Pan Charouz jezdil dobře závody do vrchu i doma...Zlatý volant nezískávali žádní troubelíni. Nevím, kdo je ten známý, ale je jisté, že bez A.Ch. by nejel Enge žádnou F1 a Kresta by nebyl ve Fordu. To jsou fakta. ano, pár mladých odolalo...kdo z nich je v autosportu na úrovni MS ? Je velká naděje v Pepíkovi Králů, ano ten by se bez něj obejít mohl, ale musí se mu stále dařit. ono to jde, když není žádný rok problém. Když je, tak je manažer ten, kdo Tě dostane zpátky. Takhle se daří i Vettelovi. Ale těch kluků, co mají takové štěstí je málo. Vzpomínám na dalšího němce Pierra Kaffera. Každý rok zářil v německé F3 a nikdy ho nikdo nechtěl dál. Není to jen o výsledkách.smajlík
29. 12. 2008 19:4973
0 0
ukažte mi prosím, kde se ACH prezentoval jako vítěz pikes peaku...!!!! další obvinění, který hezky zní, leč nepodpořený důkazama! je to už nějakej pátek, co se ta věc udála, přesto si na to i moje děravá hlava pamatuje velmi dobře, nikde o absolutním vítězství řeč nebyla (mladá fronta, svět motorů atd), snad ještě získal cenu za nejhezčí design vozu (červenobílej escort s reklamou marlboro) - nepletete si to s tímhle? a že kresta s engem nejezdili na špičkový úrovni? to je opravdu k smíchu...
29. 12. 2008 20:0874
0 0
racingHR: Kde se psalo, nebo mluvilo, že ACH vyhrál Pikes Peak absolutně??? Vždy se mluvilo JEN o třídě! Proboha, jaké chcete "důkazy" o tom, jak pomohl Krestovi, Engemu a ostatním??? Já Vám nerozumím, ale Kresta nejel rok v továrním týmu Ford mistrovství světa za peníze ACH? To nedomluvil s Wilsonem ACH? Enge nejezdil od začátku pod ACH? Formule Ford, Formule 3, Formule 3000, Formule 1, Indy Racing Ligue, tovární tým Aston Martin... To domluvil a sjednal a zaplatil ACH!!! Má cenu dál mluvit třeba o Janišovi?
30. 12. 2008 00:1875
0 0
Navíc pánové svou účast na již zmiňovaném Pikes Peaku si hradil pan ACH ze svých,včetně přípravy vozu,logistiky apod.Komanči mu na to nedali ani ho..o.
30. 12. 2008 00:3576
0 0
hujer: Nóóó, když lítaly Fordy Escorty RS Cosworth, to už "komanči" u nás u kormidla dávno nebyli... Mám ten pocit, že v MS rallye začaly na Monte 93... ACH jel v barvách Marlboro a platilo to české zastoupení Philip Morris...
30. 12. 2008 13:2877
0 0
...........a rok na to měl Cosworths "dizajn" BECHEROVKY a vo třídu vejš a to se mu sralo co mohlo. Nakonec to při závodu nevydržela hadice od turba a všeci byli rádi,že ta kára se aspoň vyšplhala do cíle....
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!