Patrik Sandell vede s Fabií S2000 v rámci PWRC

Náskok dvou minut má po první etapě vedoucí jezdec v rámci PWRC – Patrik Sandell, který poprvé ukázal Fabii S2000 v MS.

Náskok dvou minut má po první etapě vedoucí jezdec v rámci PWRC – Patrik Sandell, který poprvé ukázal Fabii S2000 v MS. Jeho dominance je až udivující – 5× vyhrál, 4× dojel druhý.

Jediný, kdo mu v první etapě stačil, byl domácí Andreas Mikelssen. Po RZ7 za ním byl pouze o necelé dvě vteřiny, ale pak skončil na dlouhé minuty v závěji a Sandell se na čele osamostatnil.

"Byl to pro mě neuvěřitelný den. Jel jsem hodně rychle, ale nikdy ne na hraně. Auto jede skvěle, pouze je trochu přetáčivé v zatáčkách, které utahují. V servisu se na to podíváme a pokusíme se trochu změnit nastavení," dodal spokojený Sandell.

Štěstím září i Raimund Baumschlager. "Prostě bomba. Patrik udělal vše jak měl, v podstatě to nemohlo být lepší. Pravdou je, že jeho soupeři se dopustili chyb, ale to nijak nesnižuje jeho výkon. Teď má velký náskok a v dalších dnech by to tak měl mít lehčí."

Komentářů celkem: 39
14. 2. 2009 10:2421
0 0
...Peta Lusk opet krasne foto...gratuluju,ten jump je velice povedeny...
God
14. 2. 2009 11:0422
0 0
Je to paráda jen tak dálsmajlík
14. 2. 2009 11:1923
0 0
No ked PG bije domaceho byvaleho majstra sveta ktory ma ist na papierovo lepsom aute..... kua bud ta fabka mala potencial alebo Petter to ma davno za sebou
14. 2. 2009 12:0024
0 0
Heh, tak Shacki měl pravdu, PGA nedojede kvůli poruše smajlík
14. 2. 2009 12:0325
0 0
Fabia S2000 má supr výsledky, ale přeci jen si myslím, že se v dobrém světle ukázala hlavně na Monte a jistě se předvede i na dalších závodech IRC kde bude mít srovnatelnou konkurenci. V Norsku jede taky velmi dobře, ale taky by to chtělo mít nohy na zemi. V podstě se tam Sandál nemá s kym soutěžit. To že o parník pojede jezdce s klasickými produkčními vozy, speciálem S2000 je tak trochu předpokládatelné, byl by spíš průser kdyby tomu tak nebylo.
14. 2. 2009 12:1526
0 0
Sandell je zatím první, kdo v PWRC s S2K mydlí klasický enka, takže až tak předpokládatelný to nebylo.
14. 2. 2009 12:1627
0 0
Sandell je zatím první, kdo v PWRC s S2K mydlí klasický enka, takže až tak předpokládatelný to nebylo.
God
14. 2. 2009 12:3728
0 0
A co Abarth S2000???
MPI
14. 2. 2009 12:4729
0 0
God: A ve které soutěži PWRC GrandePunto řezalo klasická eNka??
14. 2. 2009 12:5030
0 0
K+K+K: on uz se s nima srovantelne mydlil loni ve Svedsku a vedl do 13.Rz ale pak vyletel. Tehdy ale jel i hanninen a vic dobrych jezdcu s Mitsubihi. Ted je ta konkurence mozna mensi, ale prece jen dominuje...
14. 2. 2009 12:5231
0 0
No v sampionatu IRC mydli S2000 klasicke Nka bezne. Ve WRC prilozetisti ke srovnani bylo min, ale prave podle sampionatu IRC a podle startovky se dalo spise predpokladat Sandellovo vedeni.
14. 2. 2009 12:5332
0 0
To sice ano ale všude jinde s2000 klasický Nka mydlej celkem slušně. V MS se těch s2000 doposud bohužel moc neobjevilo. V podstatě jen Sandál (když pominu ty ojedinělé účasti splácanin jako MG) loni z pažoutem, kde 3 x odstoupil, ale jinak pokaždé bedna. S2000 je prostě čistokrevnej závoďák a Nko by měl ujíždět. Objektivní porovnání Škody s dalšííma značkama je tak je možné jen v IRC.
14. 2. 2009 12:5733
0 0
sandell vs tarabus smajlíksmajlíksmajlík
14. 2. 2009 15:1934
0 0
Je to hvezda. Je super ze jede se skodovkou smajlík smajlík .......Prej......nejedu na hrane smajlík
14. 2. 2009 16:3635
0 0
Peťan72, BIGMIKE: IRC a PWRC se liší v hodně věcech. Jeden z největších rozdílů je v pneumatikách a palivu. Zatímco v IRC se jedou pneumatiky BFG vyvíjené hlavně pro S2000, tak ve WRC se jedou Pirelli vyvíjené pro WRC a speciálně proti defektům. Ty jsou celkem výrazně těžší, což nejvíc vadí právě autům bez turba a autům s malou hmotností. Stejně tak ve WRC se jede jednotné palivo, které je určeno primárně pro přeplňované motory. Prostě srovnání v IRC a v PWRC není stejné, protože ho ovlivňují i jiné věci než auto a řidič smajlík
14. 2. 2009 17:1236
0 0
No jestli s tou fábkou jede celé PWRC tak má titul v kapse a ostatní se můžou jít s EVO IX-kami klouzat...
14. 2. 2009 17:3437
0 0
Wladimeer: ted jeste zalezi, co na to spojka...
14. 2. 2009 18:0538
0 0
to MIREK 607:Díky za zajímavé info. Tim pádem je ale spíš sandel v otázce paliva i gum znevýhodněn, páč s2000 je bez turba a pirelli nejsou pro s2000 primárně zaměřeny. Já chtěl spíš naznačit to že s2000 se prostě nemůže s klasickejma Nkama srovnávat, tudíž že se i dalo očekávat, že sandel bude vysoko v celkovém pořadí. Byla to spíš odezva na přehnané názory jak to tý fábce jede. Jede jí to skvěle, ale nelze to objektivně srovnat v závodě MS.
14. 2. 2009 18:3639
0 0
Kenny_pce: no potenciál má a to je důležité smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!