Přihlášených na Rally de Curitiba je málo

Startovní pole na Monte Carlu bylo velmi zajímavé, do Brazílie se ale podle očekávání vydá málokdo.

Startovní pole na Monte Carlu bylo velmi zajímavé, do Brazílie se ale podle očekávání vydá málokdo.

V seznamu přihlášených najdeme celkem 34 posádek, z toho ale pouze 10 je přihlášeno i do klasifikace IRC. Není ani divu. Kromě továrních týmů Peugeotu a Fiatu je už z favoritů šampionátu přihlášen jen Kris Meeke. Kromě něj tam tedy pojede Loix, Vouilloz, Alén a Basso. Ze zbytku přihlášených už stojí za zmínku jen Marcos Ligato, který dlouhá léta jezdil PWRC. V Brazílii představí dokonce desátou evoluci Lanceru. Zbytek startovní pole pak tvoří jihoameričtí jezdci, jejichž jména vám asi nic neřeknou. Kompletní startovní listinu najdete zde.

V této souvislosti mi napadá, co bude Eurosport vysílat, když je zajímají jen jezdci IRC. Patrně těch 5-6 jezdců stále dokola. Má takový závod pro IRC smysl?

Komentářů celkem: 32
16. 2. 2009 19:23
0 0
Na Brazílii vidím dvě věci: 1. Přísun peněz bude. Lidí tam bude spousta a to přitáhne sponzory. 2. Málokdo má peníze na to, aby tam jel. Na jednu stranu to marketingově nemusí být špatné, ale musí jet více mezinárodních jezdců. Ovšem naproti tomu mělo být IRC LEVNĚJŠÍ závodění než WRCy. A někteří si pamatujeme, jak Malcolm Wilson prohlásil, že není problém mít šest nebo osm aut v závodě, ale skutečně velké náklady jsou spojené s cestováním. Sečteno a podtrženo: FIA vydělá, FIA se předvede, FIA bude vidět- ale jezdci bez peněz prostě nevyhrávají
16. 2. 2009 19:33
0 0
danny...tak ja to vidim uplne stejne..jen jestli bude ten marketingovej prinos tak velikej
16. 2. 2009 20:23
0 0
to Vrátníček: taky mě to zajímalo, je to Chevrolet dělaný pro Brazílii. Zde odkaz - http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Celta
16. 2. 2009 22:16
0 0
Marketingově zajímavá tak obrovská a rychle se rozvíjející země určitě bude.Otázkou je,nakolik je tam populární rally.Podle počtu brazilských posádek si myslím,že to nebude žádná sláva.Nedokážu to posoudit,ale je možné,že oproti Argentině tam rally celkem nikoho moc nezajímá.To uvidíme.Jinak pro Mirka-607,5 jezdců IRC jsou Meeke,Vouilloz,Loix,Basso a Alen.Nevím,co na tom nechápeš.Když se do Norska přihlásilo asi 17 vozů WRC,všichni říkali,jaká je to bída.Tady je 5 vozů zajímavých pro IRC.
17. 2. 2009 00:57
0 0
Hadapa: To právě ne. Jednak do IRC boduje každý, kdo má registrovanou značku auta, nikoli ten, kdo má v seznamu psáno IRC (to tam několikrát chybí). Takže třeba Marcos Ligato nebo Vitor Galeano jsou z hlediska šampionátu značek rovnocení soupeři Abarthu a Peugeotu za značku Mitsubishi.

Jezdců na registrovaných autech s platnou skupinou pro IRC je tam 22 (10 Peugeot, 6 Mitsubishi, 4 Fiat, 1 Honda, 1 VW). Teoreticky se do startu může přihlásit Subaru, čímž by jich přibylo 5 (o tom se už dlouho mluví).

PS Tím neříkám, že to není bída. Ano, je to bída. Ale fakt jich tam v IRC nejede ani 5, ani 10...
17. 2. 2009 06:43
0 0
V předpisech pro soutěž (bod 3.3) je psáno, že kdo chce jet i v rámci IRC, musí zaplatit speciální poplatky.
17. 2. 2009 08:20
0 0
Shacki nevím,ale já měl zato,jak píše Mirek,že v rámci IRC v každé soutěži bodují automaticky jezdci,kteří jedou na voze který je REGISTROVANÝ.
17. 2. 2009 08:25
0 0
Jo, to já jsem měl taky, proto mi to zaráží.
17. 2. 2009 17:12
0 0
Mirek-607.Kdo přesně patří do klasifikace IRC,nevím.Rozuměl jsem tomu tak,že je tam 5 posádek,které stojí za řeč.
17. 2. 2009 17:27
0 0
Pro mne jezdec, co má na kontě krom jiného 92 vyhraných RZ v PWRC a 50 startů v MS zajímavý je (Marcos Ligato), stejně tak mne zajímá mistr CODASUR zóny (jiho a středo-americké mistrovství) a trojnásobný mistr Paraguye (Victor Galeano)...
17. 2. 2009 17:41
0 0
Tak je sice hezký, že pana 607 zajímají nějací joudové z jižní Ameriky, normálním fanouškům jsou ale docela šumafuk. Prostě IRC v Brazílii je nesmysl smajlík
17. 2. 2009 22:10
0 0
smajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!