AJR se brání: nikdo nechce Vyškov pohřbívat

Výkonný výbor AJR se znovu vyjadřuje k problému změny termínu Rally Vyškov.

AJR byla zatažena do sporu o změnu termínu sprintrally ve Vyškově. Neprávem jsme byli napadeni, že chceme pohřbít tuto rally. Asociace nemá žádný vliv na tvorbu kalendáře pro rok 2009 (který jsme zveřejnili 18.12.2008) a nemá ani žádný hlas v rallykomisi. Může se však vyjádřit k danným problémům na základě požadavků členů asociace nebo i jiných rally kolegů a pak v případě , že bude těmito lidmi AJR požádána se pokusit silou argumentů v diskuzi ovlivnit členy rally komise před hlasováním. Žádný požadavek však z našich řad nedošel. Pak tedy jedinou naší aktivitou byla již zmíněná anketa, kterou jsme uvedli na našich stránkách a ke které se bohužel vyjádřil jen velmi malý počet jezdců. Z toho je možné usuzovat, že je změna termínu nijak zvlášť nezajímá a proto jsme již žádné další aktivity nepodnikali.

Dále je nutné zopakovat, že asociace jedná s pořadateli a konzultuje s nimi nové tratě a bezpečnost na rally. Zatím jsme (naši zástupci) projeli Šumavu, Třebíč, Vsetín a Krumlov. Spolupráce s těmito pořadateli nadále pokračuje a všichni ocenili význam této společné kontroly tratě a konzultace. Děkujeme pořadatelům za vstřícný přístup a za to, že pochopili význam AJR. I přes výše uvedené volíme vždy cestu kompromisu a hledáme společně lepší řešení nebo alespoň to nejmenší zlo když to nejde jinak, ale vždy v diskuzi. Snažíme se to řešit na místě a nemáme ambici si na internetu tahat do našich problémů jiné osoby které v daných okamžicích nemají dostatek informací a tudíž se nemohou objektivně vyjadřovat nebo rozhodovat. Tím se však nezříkáme podpory a názorů fanoušků kteří mají právo se vyjádřit a případně nás nasměrovat co se jim líbí více či méně ale pohybujeme v daných mantinelech a bez kompromisu to nepůjde.

Změna termínu nebyla středem našeho zájmu ale do středu nás dostalo oslovení p.Rosického a jeho neštastný výrok o konzultaci. AJR sice p.Rosickému nedala žádnou oficiální reakci vyjma výsledku ankety, ale také to dokazuje, že rally komise má zájem se ptát na názory jiných. Tuto tendenci evidentně nemají organizátoři z Vyškova když začínají společnou diskuzi s námi přes eWRC. Vyškovští nás jen nevybíravým způsobem napadli a navíc postavili do role spolupachatelů zániku jejich rally. Bohužel vše jsme se dozvěděli až ze stránek fóra na eWRC, že vlastně za všechno může asociace.

Budeme připraveni vše probrat na setkání pořadatelů, které proběhne příští víkend. Určitě očekáváme vysvětlení od pana Olejníčka proč si nás opakovaně bere do úst a přitom s námi ješte nejednal. Závěrem však musíme podotknout že na nedostatek vůle jednat, si ze strany rallykomise nebo FASu stěžovat nemůžeme, protože námi navrhované změny po diskuzi prošly (např. HANS, servisní zóny). Narušíme li naše vztahy tzn. FAS- rallykomise, pořadatelé a jezdci, nemůže sport který máme tak rádi dále existovat. V naší republice nejsou jen lidé kteří chtějí českou rally,ale také ti, kteří se jí snaží různými způsoby ublížit nebo z redukovat. A tento trojlístek ji musí chránit a ne ji ubližovat ješte někým z vlastních řad.

Na našich stránkách www.ajr.cz Vás budeme informovat.

Komentářů celkem: 59
24. 2. 2009 18:42
0 0
Národní sportovní autorita za pomoci vymyšlených a neexistujících argumentů znemožnila sportovní podnik. Pro mě přestala být jak sportovní, tak autoritou!
24. 2. 2009 19:29
0 0
Bohužel je tu takový případ do kterého pořádně nikdo nevidíme.Souhlasím s Fun Fan , tak nějak podobně bych se k tomu taky vyjádřil.
24. 2. 2009 22:08
0 0
Fun Fan: Ve většině věcí máš pravdu a rád jsem si přečetl tvůj rozumný názor. Jen v jednom si dovolím nesouhlasit. AJR , aspoň podle mé zkušenosti (takže to tak nemusí být) zafungovala kdo nejde s námi , jde proti nám. Když přišla výzva,okamžitě jsem reagoval a nabídl pomoc v rámci svých možností. Jenže pak se delší dobu nic nedělo a já jsem řekl,že počkám co se vyvine a pak uvidím jestli do AJR vstoupím. I tady totiž vidím diskriminaci nižších tříd a nechtěl jsem jen dělat dav. Už to,že setkání bylo na velkých podnicích a uznej,že pokud min. jednou měsíčně závodím tak si také musím něco vydělat a nemám čas jezdit z Plzně do Zlína kvůli hodině. Že se to pak udělalo na Pačejově,což je skoro konec sezóny , byla jen chabá náplast. Až sem je vše O.K. Nikdo mě do ničeho nenutil , já nikoho také ne. Pak jsem si dovolil kritizovat pár věcí a už jsem měl v mailu pozvánku na další setkání ,ale s poznámkou: děkujeme všem , kteří pochopili smysl asociace. To mi přišlo jako urážka,protože jsem to pochopil , ale nešel do toho bezhlavě. Pak se ke mě dostalo , že mě kdosi navrhoval do výboru,ale já tam nikde uvedený nebyl. Možná je to kec , co by tam s takovým křiklounem dělali,ale podívej se kdo je ve vedení. Je tam Honza Šlehofer,nebo Honza Sýkora, Venda Kopáček,nebo Jirka Zeman? Proč tam není nikdo z těch , kteří do toho dávají úplně všechno. Řeknu ti proč,protože nikoho nezajímají. Ani FAS,ani AJR. Jsou dobří aby platili a do ničeho se nepletli. Když zemřel Luděk Kocman,byl jsem jeden z prvních kdo se Zdeňkem Vrátníčkem, Petrem Řihákem a Petrem Vlašínem inicioval sbírku . A také jsem mu jel na pohřeb což udělalo na můj vkus velmi málo jezdcůsmajlík. Tím chci říct , že ne každý musí být někde organizován když chce něco dělat. Já tady křičím často a podepsal jsem se mnohokrát. Nemusím se schovávat za asociaci. Jeden z členů vedení mi řekl,že vyslechnou každého a pak se bude hlasovat o tom,jestli se ten problém bude řešit. Proč? Já tam půjdu , řeknu co mě trápí a oni budou hlasovat jestli mi pomohou? To si můžu pomoct sám. Třeba na to,že jedu s A5 o titul proti A7 mi řekli , že tak to prostě je. V roce 2006 jsme byli třetí v A5,ale pohár jsme nedostali,protože je mistr jen ve skupině A. Tak jsme je nechali vyrobit a ukázali sponzorovi , protože by se hodně divil proč nám dal statisíce pro nic. Je to jako by Doubravan Újezd hrál proti REALU Madrid. To by si každý ťukal na čelo , ale že tady jezdíme o titul s autem o sto koní slabším nikomu divné nepřijde. Ani asociaci ne. A už jsem tady řekl , že to není tím,že by to řešit nechtěli , jen tyto problémy neznají. Sami totiž jedou top a tohle se jich nikdy nedotklo. Proto mi vadí,že tam není zástupce nižších tříd. Až tam bude tak tam rád vstoupím a zaplatím.Nicméně se považuji za objektivního člověka a několikrát jsem tady asociaci chválil. Pro bezpečnost tratí se dělá hodně a je to dobře a i teď stojím za ní,protože do tohoto sporu byla zatažena bez vlastního přičinění a provinila se jen tím,že vyšla vstříc FASu a udělala anketu. Že se pak někdo nešťastně vyjádřil už ovlivnit nemůže. Kdyby měl FAS zájem na názoru jezdců , obešle je mailem jako to udělal při výběru soutěží. Ale jim se hodilo vybrat si asociaci jako nárazník. Jsou kryti. A pan Olejníček je prostě vyvrhel,protože řekl nahlas co si myslí. Já ho za to obdivuji ,ale bohužel stačí jeden aby mu podrazil nohy a ještě na něj šláplsmajlík Omlouvám se za délku příspěvku.
25. 2. 2009 00:11
0 0
To bobac: Mas to napsany za 1*
25. 2. 2009 09:05
0 0
to bobac: svatá pravda a jak jsem se včera dozvěděl, Bottcher letos nebude... Díky pane Rosický, Svobodo, Vrátile a jim podobní, že se o soutěže tak "krásně" staráte...
25. 2. 2009 10:20
0 0
To bobac: smajlík
Fun Fan
25. 2. 2009 20:51
0 0
Pro bobac: Tak jak to píšeš to zní velmi zajímavě a hodně pravděpodobně. Určitě máš i pravdu. Já samozřejmě neznám úplně všechny detaily a podrobnosti. To byl také důvod, proč jsem původně nechtěl zasahovat do debaty. Ale tak nějak mi vadí někteří křiklouni, kteří pouze křičí. Pak to globálně dopane i na Ty jihž se to netýká. Vážím si Tvého názoru a vůbec se neomlouvej za délku příspěvku. To comá smysl, hlavu i patu, může být jak chce dlouhé.
25. 2. 2009 21:52
0 0
Ani já nevím vše. Popsal jsem jen můj konkrétní případ. A dlouhé to je,protože jsem ukecaný a přenáším to i na klávesnicismajlík
27. 2. 2009 19:57
0 0
Přestože mám zásadní výhrady k některým formulacím v tomto článku asociace, nebudu se k jeho nešťastnému pojetí a obsahu veřejně vyjadřovat. Asociaci jsem své vyjádření samozřejmě zaslal, na uvedení na pravou míru některých nešťastných výroků autorem článku již déle čekat nebudu, celá tato nešťastná epizoda na téma "jak nikdo nechce Vyškov pohřbívat" je tímto pro mě definitivně uzavřená.
smajlík
27. 2. 2009 20:38
0 0
Tak jsem byl týden "mimo" a to co se odehrálo mě tak neskutečně se.e,že si musím vybít zlost aspoň do klávesnice,páč jsem přišel o hlasivky a nemůžu si zlost vybít řvaním. Za prvé mi vadí to,že hrdinná Asociace nemá autora článků a skrývá se za skratku AJR. Za druhé mi vadí,že se tu evidentně a velice obratně skreslují a překrucují fakta. Za třetí mi vadí,že je vlastně úplně fuk,o co se pořadatel snaží,protože pan VŠEMOCNÝ VLÁDCE NEOMEZENÝ ROSICKÝ rozhodl a přes to vlak nejede a za posledení mi vadí,že ten hnus,co si říká asociace vede Singer. Pokusů o vytvoření asociace měl několik a povedlo se mu to až díky "zneužití" takových jmen,jako byl PAN Luděk Kocman,PAN Mirek Levora a SLEČNA Pavlína Třebínová. Kdyby tito lidé žili,nikdy by žádná asociace nevznikla. Singer byl totiž na černé listině a po Landově ráně na Šumavě měl být dokonce hnán před disciplinárku,protože moc hlasitě řval. Tohle je informace která nebyla určena mým uším,bohužel jsem jí vyslechl přímo z úst pana POSPÍŠILA.... A ejhle - najednou je všechno jinak a člověk který byl určen na "odstřel" stojí v čele,FASem uznáváné asociace.... Tak co si potom myslet o všech těch likvidačních postupech??? Nic dobrého. Je mi z toho špatně.... Doba kdy se rozhodovalo o přežití zdviženým palcem je sice dávno pryč,ale je naprosto evidentní,že i v jedenadvacátém století je to metoda hojně využívána.....
28. 2. 2009 02:31
0 0
Romane, můžeš být nasr.anej jak chceš, ale ani jedno a to opakuju, ani jedno z jmen, který jsi použil, si nezaslouží, aby se objevilo v takovém příspěvku a v takových souvislostech! Toto jsi přehnal a je mi to moc líto!
28. 2. 2009 12:40
0 0
To KKK
Mimo jiné jsem nasranej i proto,že nikdo z těchto lidí si nezaslouží aby "díky" jim tu vznikaly takový spolky jako je asociace,vedená lidmi,keří jen si jen plácají po ramenou a chlubí se tím co dokázali,ale když je tu problém a je třeba ho řešit,tak již po druhé napsali blaf ve kterým vlastně nic nenapsali a dávaj ruce od všeho pryč. Neříkám že mají nějaký povinnosti vůči pořadateli,ale stačilo napsat tři řádky,ve kterých,objasní,jak se věci mají. Tím co napsali udělali jen další zbytečný peklo. Bojí se snad někdo z asociace něčeho??? Proč ta Asociace vlastně vznikla???
A na závěr - minimálně dva z těch tří výše uvedených jsem osobně znal. Ty lidi jsem obdivoval za to,jací byli. Není to fráze,ale fakt.... Takže pokud se tohle někoho dotklo,tak se omlouvám. Nebylo to myšleno nijak zle....
28. 2. 2009 13:32
0 0
Romane, nerad bych, aby tady z toho vznikla přestřelka mezi náma, ale asociace nevznikla v žádném případě kvůli tomu, aby řešila neschopnost dohodnout se mezi pořadateli a funkcionáři. Ona nesmí stát ani na jedné straně. Ona má své cíle a úkoly, které se v mnohém liší (v mnohém shodují) s těmi, jaké máte vy, nebo FAS. Jestliže jsem se ozval proti tomu, aby si z asociace dělal FAS zástěrku, tak se ozývám i teď, když na ně dštíš síru. Oni udělali jen tu chybu, že se do toho nechali zatáhnout a že jasně nenapsali, co FASu řekli. Tvoji nas.ranost chápu, ale mířit musíš jinam, ne na asociaci.
28. 2. 2009 20:29
0 0
Já to jako přestřelku neberu. Ba naopak. V mnohém máš pravdu... Jen bych tě chtěl v jedné věci poopravit. Ta neschopnost není na naší straně,ale na straně FASu a oni právě tu asociaci použili jako svůj štít a nás mohli odstřelit. Asociace měla napsat jasné stanovisko a pokud je to tak,jak se to jeví,tak měli ukázat prstem na toho,kdo si to vymyslel. A nebo se aspoň distancovat od výroků Rosického. Neudělali to a to mě zvedlo ze židle. Víc asi nemá cenu se o tom jakkoli rozepisovat. Stejně by to nikam nevedlo...
28. 2. 2009 21:15
0 0
Roman: Pane Romane Olejníčku, nechtěl jsem do téhle atraktivní debaty zasahovat, ale VY, Vaši představitelé nejsou schopni komunikovat! Vy nemáte ani ponětí o slušném jednání na úrovni! Místo jednání volíte konfrontaci na internetu! VY jste zrušili Rallye Vyškov, nikoliv FAS, to je velmi podstatná informace! Byly Vám nabídnuty dva termíny a byla samozřejmě i možnost osobního jednání. Nic z toho jste nevyužili, všechno jste předem zahodili... Nejste ochotni s nikým komunikovat a máte asi představu, že si budete diktovat a vynucovat nějaké podmínky... FAS se nemusí za nikoho schovávat! To Vy se pořád schováváte za "nick" a bojíte se představit... Proč jste dnes na školení neřekl Vojtovi Štajfovi, který seděl vedle Vás, nebo Petrovi Černohorskému, který seděl naproti, oba byli pozváni jako zástupci AJR, že jsou "hnus, co si říká asociace"... To jsou Vaše slova! Vaše "klubová" neschopnost by Vás měla zvedat ze židle...
28. 2. 2009 22:08
0 0
Jak vidno, pan Vrátil dva měsíce na jednání svazu rally chyběl, dejme mu tedy čas doplnit si informace. A když už se v těchto dnech nachází na Vyškovsku, mohl by nám zkusit domluvit přehození termínu rally na naší vyškovské radnici, uvidíme, zda jim tam bude váha rozhodnutí svazu rally něco říkat smajlík

To jen na odlehčení... jinak vyjádření pořadatelů vyškovské rally ke zrušení soutěže jsem před chvílí rozeslal médiím. Jak znám šikovné kluky z ewrc, určitě se to tu brzy objeví.
28. 2. 2009 22:14
0 0
Málem bych zapomněl....Pane Vrátile, píšete o dvou termínech, jež nám svaz rally navrhl. Které máte na mysli? Já vím jen o jednom...smajlík
28. 2. 2009 22:29
0 0
Pane Vrátile,my jsme svoji "klubovou neschopnost" již mockrát dokázali a vaše hodnocení, v konfrontaci s hodnecím od těch,pro které jsme závody připravovali,je naprosto bez váhy. O čem máme nebo nemáme ponětí si hodnoťte jak se vám zlíbí. Můj názor na věc je jasný. Nic jsme nezahodili,komunikovat jsme se nažili a diktovat a vynucovat jsme si nic nechtěli. Jen jsme chtěli uspořádat tradiční vyškovskou Bottcher Rally. Pokud nebyly pochopeny důvody,kvůli kterým není možné závod uspořádat,nemohlo to ani jinak dopadnout. Lední hokej se taky nedá hrát bez ledu... O možnosti osobního jednání nic nevím,jelikož žádná taková možnost nebyla nikým navrhnuta. Pokud se pletu,dokažte mi to. A jestli mě moje pamět neklame,tak nám byl navrhnut pouze jeden termín na uspořádání mistrovského podniku a to 29.-30.5 2009. Pokud se pletu,dokažte mi to.... Jediné,za co si pokárání od vás zasloužím,je ten "hnus." Horká hlava je někdy na škodusmajlíksmajlík. Takže pane Vrátile,zkuste se bez emocí,jak to právě teď dělám já,zamyslet nad tím,za jakých podmínek se vlastně dá připravit mistrovský podnik a co všechno je proto třeba,pak si to srovnejte s tím,o jsme přišli my díky nevhodnému termínu a myslím že naše stanovisko objektivně pochopíte....
28. 2. 2009 22:34
0 0
Josef Vrátil.
PS. Pokud do zítra nepříjdu o hlasivky definitivně,můžeme si klidně zítra popovídat...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!