13. 3. 2009 20:21 − 2600× − 0

Jan Šlehofer v Hondě R3

Ne, nejde o změnu vozu pro pilota týmu Roto Plzeň, ale o přátelskou spolupráci plzeňského uskupení s pražskou stájí Pospa.

Ne, nejde o změnu vozu pro pilota týmu ROTO Plzeň, ale o přátelskou spolupráci plzeňského uskupení s pražskou stájí Pospa. Nově přestavenou Hondu Type-R chodský jezdec jen testoval.

Šéf Pospy Petr Pospíšil požádal vedení týmu ROTO Plzeň o pomoc při ohodnocení nové podoby vozidla, které má za sebou právě rok existence. Teď ovšem dostala honda na základě dodávky z Japonska nový motor a částečně i podvozek. Shrnout poznatky o novinkách měl právě Šlehofer, protože jeho zkušenosti s dvoukolkami mohou hodně pomoci.

Pro samotného jezdce to byla zároveň zajímavá zkušenost s automobilem ve třídě, která bude i v nové sezoně hlavním soupeřem jeho Fiatu Punto S1600.

„Je to velmi dobré auto“, byla Šlehoferova slova po prvních okruzích na letišti v Milovicích, „jen mě hodně bolí ruce, diferenciál je daleko tvrdší než ve fiatu. A taky je tu moc malý volant. Na avizovaných 240 k se mi zdá, že motor fiatu je dál. Ale tady v hondě jde lépe odspoda, má větší objem. R3 budou našim S1600 určitě vyrovnaným soupeřem.“

Reportáž z testování přinesla ještě týž den AUTOTELEVIZE.CZ, kde se můžete na Šlehoferův výkon za volantem hondy podívat, stejně tak i na to, jak se s ním popasovali Václav Dunovský a Jan Sýkora. První měření sil nastane za čtrnáct dní na Valašské Rally, kde by mělo vyjet několik nových R trojek a konkurence mezi dvoukolkami se podstatně zvětšit.

„Zpátky do oranžových barev se už hrozně těším, zimní přestávka byla tentokrát moc dlouhá. Začínám být trochu netrpělivý,“ dodává chodský jezdec.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!