Další posádka jezdící amatérskou rally: Pavelka – Pavelka

Kariéra tohoto mladého a pilota začala již v roce 2003 a to na RODEOCROSSU

Tiskovou zprávu zveřejňujeme bez úprav v originálním znění. Redakce eWRC

Peklo-Rallye-team vznikl v roce 2003 a v tomto roce také začala kariéra pilota peklo-rallye-teamu, Jiřího Pavelky mladšího, tento team byl pojmenován po velice známém rallyovém teamu peklo team, jezdící v dávných dobách se zeleným moskvičem.Kariéra tohoto mladého a nadějného pilota začala v již zmíněném roce 2003 a to na RODEOCROSSU na kterém tento pilot závodil se závodní buggynou značky škoda,byli to jeho první zkušenosti za volantem závodního stroje.Po několika letech ježdění od RODEOCROSSU odešel s tím, že chce přestoupit do rallye , tak se začalo spekulovat o tom jak to udělat, ''v roce 2004 jsme se byli podívat na amatérskou rallye ŠÍMASPRINT a když jsme zjistili za jakých podmínek se zde může startovat bylo rozhodnuto ,ted' ještě sehnat auto, ale jaké se zadním náhonem nebo předním, v plánu bylo postavit repliku ŠKODA 130 LA ale mladý Jirka se rozhodl, že na Rodeocrossu jezdil se zadním náhonem několik let tak se rozhodl že na rallye si vybere auto s předním náhonem a tak jsme za docela dobré peníze pořídili Ford Orion s motorem 1.6 navařili rám ,namontovaly sedačky , čtyřbodové pásy a vyrazily na svůj první závod s tímto autem do Šternberka na známý kopec Ecce Homo na kterém se konal další závod ŠÍMASPRINT

''V tomto závodě se dařilo moc dobře postupně se nám dařilo jet rychleji a rychleji až v úplně poslední rozjížd'ce dne jsme to trošku přehnali ve známé Sojkové zatáčce a dostali hodiny a málem skončily ve svodidlech naštěstí vše vyšlo a my skončili na krásném 4.místě ve skupině". Potom po delší pauze následoval první závod rallye opět na akci zvané ŠÍMASPRINT, která se jela z Poruby do Vysoké jenže hned po startu udělala tato posádka chybu když neodhadla správný nájezd do levé 9 a ztratila tak hodně času a o pár stovek metrů asi 20 metrů před cílem jim odešla spojka a museli odstoupit .‘‘Hned po startu následovaly dvě levé 5 a potom dlouhá rovina všichni ji jezdily na vytočenou dvojku já sem se ale chtěl vytáhnou a jel sem na vytočenou 3 jenže sem už nestihl podřadit a nevešly jsme se do levé 9 takže jsme museli couvat a pak se znovu rozjet potom se nám docela dařilo jenže o par stovek metrů dál byla levá 3 a já sem nevěděl že je uvnitř zatáčky vytahané bahno tak nás to vytáhlo do pole kde jsme ztratily asi jednu až dvě vteřiny a o kousek dál jsme šli do pole znovu potom asi po dvěstě metrech následovala levá 4 do které jsme najeli na 2.rychlostní stupeň‘ na výjezdu jsem chtěl přeřadit z vytočené dvojky na trojku ale už to bohužel nešlo díky roztržené spojkové lamele auto se zastavilo asi dvacet metrů před cílem což mě hodně mrzelo,,. Popisuje mladý pilot.. Dalším závodem měl být Silvestrovský závod opět zvaný ŠÍMASPRINT který se jel první den z Poruby do Vysoké a druhý den Odry -Dobešov tento závod se jel na absolutně ledovém povrchu, i přesto se této posádce podařilo zajet krásné druhé místo ve třídě.

‘‘Tenhle závod se nám docela povedl byla to naše první bedna, v sobotu kdy se jelo z Poruby do Vysoké s námi jelo ve skupině asi šest nebo osm aut, jeli jsme hodně pomalu protože já jsem na takovémto povrchu jel poprvé v životě, druhý den se ale většina posádek rozhodla nestartovat z důvodu zledovatělé tratě takže jsme byli ve třídě pouze dva, zvolili jsme taktiku jet v klidu protože bedna byla jistá, dařilo se nám dobře dokonce jsme zajížděli i lepší časy než někteří jezdci až v poslední čtvrté jízdě jsem to trošku přehnal a zapíchli jsme to předkem auta do škarpy kde jsme nechali asi pul minuty což nám nevadilo protože jsme měli bednu jistou a tak jsme si dojeli pro první věnec v životě a jsem rád že tomu tak bylo,,.Nyní je v plném proudu stavba nového soutěžního náčiní a to ŠKODA FAVORIT 135 RALLY toto auto bude postaveno do skupiny N1 nebo do skupiny H tak aby se s ním daly jezdit rallye sprinty až si mladý jezdec udělá licenci .

‘‘Na nové auto se moc těším bude o hodně lehčí než ford a taky bude mít výkonnější motor tak doufám že nás to posune někam výše a budeme se moct rovnat ostatním, první závod s novým autem by měl být 2.a 3. května ve Vítkově, kde bude premiéra s tímto novým autem,,. Nyní bychom rádi zviditelnili naše sponzory kterými jsou AUTOVRAKOVIŠTĚ POLOM MILOSVLAV KUNAT,, DODAVATEL NÁHRADNÍCH DÍLŮ NA NAŠE AUTO …. DALŠÍ SPONZORY ZATÍM ZHANÍME . . No a nakonec bychom rádi poděkovali těm co se alespon' nějak podíleli na našich startech velký dík patří panu HAVLÍKOVI který zajišt‘oval přepravu našeho auta na závody ,dále našemu sponzorovi který dodával náhradní díly na naše auto. potom panu Tondovi Husičkovi který nám po celou sezonu zasílal záběry a fotky naší posádky . a taky všem našim fanouškům.. Více o naší posádce najdete na WWW.PEKLO-RALLYE-TEAM.WGZ.CZ

Komentářů celkem: 21
9. 4. 2009 19:41
0 0
Marcel neboj jedzdíme to na co máme smajlíka když to nejde tak to prostě nejde jezdíme s klidem a rozvahousmajlík,,, jinak rad bych ti popřal hodně uspěchu v letošní sezoně a kubajzovi taky at se daří.. snad se potkáme ve vítkověsmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!