Červená nám docela sedí

V Klatovech se na sedadlo spolujezdce vedle Vladimíra Barvíka vrátil Josef Bartončík.

V Klatovech se na sedadlo spolujezdce vedle Vladimíra Barvíka vrátil Josef Bartončík. V týmu panovalo očekávání zda dokáže posádka navázat na poměrně úspěšný vstup do sezóny na Valašce, kde se nová červená zbraň objevila na 11. místě a také zrychlila svou posádku i opticky.

Již na úvodním klatovské okruhu obsadila posádka Anvel racing teamu osmé místo, takže vše nasvědčovalo v pokračování nastoleného trendu z předchozího závodu. Jak lze vidět, nové auto posunulo tým o kus dál. „Nové červené auto je opravdu o pořádný krůček dál, než naše loňské bílé. Na stavbu byl docela čas a hlavně bylo k dispozici trošku víc financí. To se samozřejmě odrazilo v rozhodování, jestli ušetřit na úkor kvality a nebo pořídit dražší komponenty. Zdá se, že se to vyplatilo a nové auto jede opravdu velmi dobře. Považuju za malý zázrak, že na sériový benzín a starých ojetých pneumatikách bojujeme s jezdci jako Arazim, Trojan, Jelínek apod. Ale to se nám asi vrací investice do poměrně důkladné a nákladné stavby,“ pochvaluje si nový vůz pilot.

V první ranní sekci Šumavy se sice posádka mírně propadla na jedenáctou pozici, ale časově zůstávala i nadále na stejné úrovni jako jezdci před nimi. Ve druhé sekci se dokonce propracovala zpátky na 8. pozici před Arazima s Trojanem a do těsného závěsu za Jelínka. Vše bylo nakonec trochu jinak po dodatečném přičtení penalizace. V poslední sekci sobotního dne se posádka vyhoupla ještě o pozici výše, když havaroval Štajf. I když šla posádka spát s vědomím sedmého místa, ve skutečnosti usínala jako osmá.

V závěrečné etapě se diváci mohli těšit na pokračování souboje Ládi Barvíka s Václavem Arazimem a Karlem Trojanem. Karel Trojan za to hned od rána vzal a přiblížil se až k Jelínkovi. Tak se souboj zúžil jen na duel. Před poslední sekcí hájil Arazim osmou příčku s náskokem pěti vteřin na Barvíka. Nemohlo se zapomenout ani na Petra Hozáka, který se ztrátou více jak deseti vteřin čekal na případnou chybu. Na předposledním testu již dělilo Arazima s Barvíkem jen dvě desetiny a rozhodnout měla poslední zkouška. Na té zajel Barvík pátý čas a Arazima zdolal. Jaké bylo ale překvapení, když v pondělí ráno již byla posádka na 9. místě s desetivteřinovou penalizací…

„Popravdě nevím moc, co k tomu říct. Vlastně oficiálně nevíme za co. Z Klatov jsme odjížděli a i na rampě nás vyhlásili jako 8. V pondělí na internetu jsem zjistil, že máme pentli a jsme 9. Údajně za pozdní příjezd do ČK 7. Jsem si ale jistý, že jsme nikam pozdě nedojeli, tak jsem volal výsledkářům a dozvěděl jsem se, že je to za předčasný start v nějaké sobotní RZ. Nejsem si toho vědomý, ale mohl jsem něco udělat špatně. Spíš mě zarazilo, že jsme o tom neměly vlastně 24 hodin po údajném spáchání přestupku ani zdání a poslední 2 RZ vlastně úplně zbytečně spolu s Vaškem Arazimem jeli v ostrém souboji a riskovali nehodu!!! Tohle by se asi pořadatelům stávat nemělo.“ Přesto panuje v týmu spokojenost: „Z naší strany si myslím proběhlo všechno na jedničku. Mechanici odvedli skvělou práci při dvou problémech co nás potkali a já s Pepou se taky nemáme asi za co stydět. Ale to by spíš měli posoudit diváci okolo trati,“ shrnul na závěr Vladimír Barvík účast na Mogul Šumava rallye Klatovy.

Komentářů celkem: 3
21. 4. 2009 21:271
0 0
parádní výkon, byla to radost pohledět
21. 4. 2009 22:362
0 0
skoda tej penalizacky dovi zaco, dovi jak to zas nekdo polatal, clovek moze jen premyslat ale asik stim nic neudela je to zasejc dalsi taka carka na poradatelskej strance, ale stavat by sa to nemelo, inak preju hodne uspechu smajlík
23. 4. 2009 08:283
0 0
Inu, pribramske Reco opet excelentni vykon... Komunikace s posadkami, to je silna stranka teto zpracovatelske skupiny, casomericu i klatovskych poradatelu, tam se delaji vysledky i nekolik hodin po soutezi...smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!