Martina Semeráda zradila v první etapě technika

Problémy s vozem vyřadily Martina Semeráda z první etapy Rally Sardinie.

Martin Semerád s Bohuslavem Ceplechou v pátek odstartovali do druhé soutěže Mistrovství světa produkčních vozů ve žlutých barvách italského výrobce pneumatik, firmy Pirelli. Posádka si ještě na čtvrtečním shakedownu vyzkoušela funkčnost vozu, a s ohledem na náročnost soutěže, testovací rychlostní zkoušku projeli jen jedenkrát.


Foto: Petr Eliáš

V pátek ráno Martin Semerád s Bohuslavem Ceplechou vyrazili vstříc prvním kilometrům šotolinových rychlostních zkoušek, které se v první etapě Rally Sardinie odehrávaly asi 70 km jižně od přístavního města Olbia. Osmý čas v úvodní rychlostní zkoušce, v klasifikaci produkčních vozů, znamenal dobrý základ. „Do soutěže jsme šli s jednoznačným úkolem jet v klidu a neudělat chybu. Jeli jsme proto naprosto v pohodě a dosažený čas odpovídal jízdě na jistotu.

Už v průběhu druhé rychlostní zkoušky ale motor našeho Mitsubishi začal místy vynechávat, a cítili jsme, že je nějaký problém. V cíli druhé rychlostní zkoušky jsme se na dálku s inženýrem týmu pokoušeli identifikovat závadu, a vyměnili jsme palivové pumpy, které mohly být příčinou závady. Bohužel problém se po chvíli objevil znovu, ale my se přesto pokusili odstartovat do třetí erzety. Na startu do zkoušky se ale motor zastavil úplně a byl konec. Bohužel jsme tak znovu dojeli do servisu na laně, z čehož nemám vůbec radost,“ říká smutně Martin Semerád.


Foto: Petr Eliáš

Mechanici týmu Pirelli Star Driver závadu v servisním zázemí brzy identifikovali jako závadu na palivovém systému, která byla způsobena neprůchodností palivových filtrů. Bohužel tato porucha vyřadila ze hry čtyři žluté Mitsubishi Lancer EVO X a na pátém se částečně projevila také. „Mechanici týmu auto opravili a my můžeme zítra odstartovat. Bohužel, se jednalo o vcelku banální závadu, která včetně nás vyřadila čtyři týmové posádky. Je to zřejmě daň, se kterou je třeba u zcela nových a nevyzkoušených aut počítat. Zítra tedy začínáme znovu a snad se nám podaří posunout se na body, které nejsou příliš daleko,“ doplňuje Martin Semerád.

Před posádkou Semerád – Ceplecha jsou tedy ještě dvě etapy italské Rally Sardinie, ve kterých se pokusí zlepšit svoji pozici.

Komentářů celkem: 12
22. 5. 2009 22:151
0 0
to je hodně špatné, ale zas na druhou stranu mi vyšla tipovačka-KO otazka.smajlík
22. 5. 2009 22:202
0 0
Asi tak jak říkáš smajlík ale je jich škoda
22. 5. 2009 22:273
0 0
zítra snad budou pokračovat.smajlík
22. 5. 2009 22:394
0 0
Nevhodný příspěvek byl odstraněn. Redakce eWRC.cz
22. 5. 2009 22:535
0 0
Nevhodný příspěvek byl odstraněn. Redakce eWRC.cz
22. 5. 2009 23:016
0 0
tak KO v tipovačce nebyla nastavena proti Martinovi, myslim, že šlo spíš o, že startuje s pěknym plevelem...Vůbec by udělali líp kdyby jim jen dali jen prachy a Máca by oblík do žlutý svojí spolehlivou devítku. Sand si aspoń spraví chuť nějakym dílčim časem.
23. 5. 2009 04:327
0 0
KO v pr....smajlík asi se evoX přecenilsmajlík
23. 5. 2009 06:128
0 0
Vyzera to tak , ze oni tuto sezonu pre MItshubishi len testuju evo X pre buducu sezonu .
23. 5. 2009 07:289
0 0
asi to tak bude...
23. 5. 2009 07:5210
0 0
Ten má smůlu když už to někde nezaparkuje tak zradí technikasmajlík
23. 5. 2009 09:0211
0 0
Tak to je hodne na dlouho dopredu naposledy co jsem mu veril do tipovacky uz to ani nedavejte, stejne nebudu tipovat smajlíksmajlík
23. 5. 2009 10:1512
0 0
KO v háji.. věřil jsem že to zvládne bez zaváhání ale techniku jsem přecenil.. mrdka evoX. Přesně - kdyby radši dostal fin. základnu a mohl ten svět brázdit se svojí evoIX. škoda Mááco. to je prostě kua smůla..smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!