Conrad Rautenbach popáté v Řecku

Africký jezdec načne startem na Rally Acropolis již druhou padesátku startů v mistrovství světa.

Rally Sardinia byla pro Conrada Rautenbacha jubilejní, slavil zde svůj padesátý start v mistrovství světa. Vše začalo na Rally Monte Carlo 2004, kde se tehdy devatenáctiletý Conrad poprvé postavil na start soutěže mistrovství světa. S Fordem Puma S1600 se ale příliš nesvezl, na třetí rychlostní zkoušce musel vůz pro technickou závadu odstranit. Hned další soutěží pak byla Rally Acropolis, ale ačkoliv zde jezdec ze Zimbabwe nastoupil s Opelem Corsa S1600, tak mu bylo dopřáno dojet jen o jednu rychlostní zkoušku více. Do cíle této soutěže tak dojel až následující rok, kdy s Citroenem C2 S1600 skončil mezi juniory osmý. Minulý rok jel Conrad Rautenbach v okolí Atén poprvé s vozem WRC a dojel na desátém místě. Letos má při svém pátém startu na Acropoli další šanci ke zlepšení tohoto výsledku, protože s vozem WRC zde pojede jen dalších třináct jezdců.

"Jak víte, tak jsem z Afriky a mám tedy tento druh soutěží v oblibě, vyrostl jsem na nich," píše Conrad na svém webu. "Návrat do Řecka je vždy fajn. Mám tuto soutěž rád, ačkoliv ke mě nikdy nebyla přívětivá. Byla to první soutěž, kde jsem startoval s vozem s pohonem čtyř kol, bylo to v roce 2006, když jsem zde jel se Subaru Impreza skupiny N. Věci se ale trochu změnily a není pochyb o tom, že C4 bude na rozbité trati znatelně rychlejší než zmiňovaná Impreza."

"Letos nás asi čeká jeden z nejteplejších ročníku této soutěže za poslední roky," zmiňuje Conrad jednu z typických vlastností této klasické rally. "V pátek nás čeká několik skutečně hodně náročných zkoušek a v poledne nebude klasický servis – bude to pouze remote servis, což znamená, že dostaneme nové pneumatiky a doplníme palivo, ale když bude vůz poškozen, tak to budeme muset opravit s díly, které povezeme ve voze. Celé to tak na páteční dopoledne vrhá úplně jiné světlo. A pak soutěž v neděli skončí průjezdem 33 kilometrů dlouhé zkoušky Aghii Theodori. Dejme tomu volný průběh a v neděli večer budeme vědet, jak se nám na této rally dařilo."

Komentářů celkem: 7
9. 6. 2009 12:45
0 0
Snad ten volný průběh nepojede na volnoběhsmajlík
9. 6. 2009 14:00
0 0
Tyjo, nemohli byste změnit někdo tu Rautenbachovu ikonu ? Dycky ja vidím ten jeho vyplazený jazyk, tak se mi otvírá kudla v kapse. A upřímně řečeno, kromě špičky MS se tady objevuje asi nejvíc článků právě o Rautenbachovi. To vám na ewrc platí nějaké dotlapné či je to takový oblíbenec autora ?? smajlík
MPI
9. 6. 2009 14:11
0 0
JaPan: Tak napiš nebo najdi a přelož článek (nezapomenout uvést zdroj) o jiném pilotovi a redakce jím jistě nepohrdne, dobrovolnosti se meze nekladou smajlík
9. 6. 2009 15:26
0 0
JaPan: Tak proč to čteš, když se Ti to nelíbí? Po internetu je spousta rally serverů, kde se píše i o jiných pilotech. Mimoto, redakce, potažmo autoři si snad můžou psát o čem oni budou chtít. Tvoje kritika jeho fotky mi pak pomalu připomíná některé pány z FIA...smajlík

Docela Conradovi na Acropolis věřim, přeci jen nejezdí tak rychle, tak by tomu autu nemusel tolik ublížit narozdíl od ostatních...smajlík
9. 6. 2009 17:22
0 0
Náhodou je Conrad super borec a to ,že jezdí trochu pomaleji mě nevadí,ale na oko divákasmajlík
9. 6. 2009 21:07
0 0
Haha mě je zle...Hoši jako sorry ale jezdecké umění tohoto pána je jen o penízkách toť vše...smajlík
10. 6. 2009 09:08
0 0
To je fuk. Psal sem to jen proto, že se divím, že zrovna o Conradovi je tu vždycky bleskově článek a např. o Kopeckém až bůhví jak později (viz Azory). A proto jsem se ptal, proč se o něm tak rychle dycky něco napíše, když na něm vlastně není nic moc zajímavého, toť vše. A fotka je mi ukradená, akorát tam vypadá prostě blbě a stačí to vidět pro jednou. Po vícekrát už by tam slušela nějaká serioznější. smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!