Martin Semerád jde se ztrátou do druhé etapy Acropolis

Před poslední rychlostní zkouškou musel Martin Semerád odstavit svoje Mitsubishi kvůli poruše diferenciálu.

První etapa Řecké Rally Acropolis zavedla posádky do oblasti severně od města Loutraki na Peloponéském poloostrově, kde má rally své centrum. Do páté rychlostní zkoušky se žluté Mitsubishi Lancer EVO X Pirelli Star Driver Teamu pravidelně objevovalo ve výsledcích klasifikace kategorie produkčních vozů, posádka Semerád – Ceplecha měla ale ke spokojenosti hodně daleko.

„V polovině první rychlostní zkoušky nám začala rychle stoupat teplota motoru, proto jsme museli vypnout systém ALS a od té doby jeli tak na 80% výkonu. Ze všech vracáků jsme proto jen velmi pomalu odjížděli a nabírali na každé rychlostní zkoušce vteřiny na naše soupeře. Nefungoval nám ventilátor na chladiči a následně bylo třeba jet i se zapnutým topením, abychom udrželi teplotu motoru v nějakých rozumných mezích. Na páté rychlostní zkoušce se ale v jedné zatáčce ozvala obrovská rána od převodovky a auto začalo silně vibrovat a rachtat. Po chvíli jsme zastavili a pokoušeli se závadu identifikovat, ale ani když jsme sundali ližinu, tak nebylo nic vědět. Po telefonu jsme s týmem řešili co dál, a nakonec po šestnácti minutách co jsme stáli, bylo rozhodnuto, že máme jet dál kam to jenom půjde. Na přejezdu k poslední rychlostní zkoušce se už ale s autem téměř nedalo jet a museli jsme definitivně etapu vzdát.

Bohužel jsme tak nabrali tu největší ztrátu, kterou jsme mohli dostat, a ke ztrátě z rychlostní zkoušky si přičetli i penalizaci za Superrally. Jsem opravdu hodně, hodně zklamaný. Čím víc se snažíme dojet, tím větší problémy nás potkávají. Technická závada se může objevit, a u takhle nových a nevyzkoušených aut se to asi dá i očekávat, ale dnes mě nejvíc mrzí, že jsme my a tým špatně rozhodli ohledně pokračování v Superrally a nabrali tak ztrátu, kterou nemůžeme nikdy stáhnout. Zítra pojedeme bez vidiny zisku bodů, ale budeme se dál učit a už jen sbírat zkušenosti na rozbité trati Řecké rally,“ říkal velmi zklamaný Martin Semerád v cíli první etapy.

Připomeňme, že na soutěžní posádky Acropolis Rally čeká ve druhé etapě šest rychlostních zkoušek o celkové délce 135 kilometrů, kdy jedna z nich zavede soutěžící k antickému městu Mykény.

Komentářů celkem: 8
12. 6. 2009 22:401
0 0
njn smůlasmajlíksmajlík
12. 6. 2009 22:472
0 0
no jestli to takhle pude dal, tak to poseer n.... a stim topenin to byla jak sauna ne? smajlík
12. 6. 2009 23:153
0 0
Fakt bych nevěřil, že EVO X bude až takovej střep. Kluci, hlavy vzhůru a zítra hodně štěstí!
13. 6. 2009 05:034
0 0
.
13. 6. 2009 08:335
0 0
Osobne si myslim, ze s Evo X je to ztrata casu, porad se neco se.., kdyby jel s IX, bylo by to urcite lepsi. To auto neni vubec vyzkouseny a akorat mu to bere chut do zavodeni. smajlík
13. 6. 2009 09:436
0 0
souhlasím tady s milano61...evo X jsou velké, těžké střepy, evo IX by byla mnohem lepsí.
13. 6. 2009 11:447
0 0
Maco nevadi. Jed dal a kasli na body. Je to MS. Jsou to velke zavody a velke zkusenosti...smajlík
13. 6. 2009 20:548
0 0
Máco kašli na Evo X a jeď svým... smajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!