13. 2. 2005 00:00 − 2873× − 37

ŠKODA VE ŠVÉDSKU NA BODOVANÉ POZICI

Mattias Ekström při svém debutu v týmu Škoda Motorsport bodoval. Fabia WRC na specifickém podniku MS opět se špičkovými časy.

Mattias Ekström při svém debutu v týmu Škoda Motorsport bodoval

Janne Tuohino odstoupil z Top10 během poslední rychlostní zkoušky

Fabia WRC na specifickém podniku MS opět se špičkovými časy

Na deváté a desáté pozici zakončili Švédskou rallye jezdci týmu Škoda Motorsport Jani Paasonen a Mattias Ekström. Během poslední etapy se Mattias posunul o šest pozic vpřed a získal své první dva body pro tým Škoda Motorsport. Janne Tuohino opustil soutěž po chybě na předposledním měřeném úseku, když vyjel mimo trať. Přestože se snažil dojet do cíle po třech kolech, zhruba na sedmém kilometru poslední rychlostní zkoušky ztratila jeho Fabia WRC tlak oleje a Janne musel z osmé pozice odstoupit.

V kalendáři MS nyní následují dvě zámořské soutěže. První z nich je ve dnech 11. – 13. března Mexická rallye, kde by se měl tým představit s nově homologovanou druhou evolucí Fabie WRC.

Jani Paasonen: „Byla to nesmírně náročná soutěž pro každého, kdo startoval do rychlostních zkoušek mezi prvními. Jsem opravdu šťastný, že se mi podařilo zajet několik dobrých časů. Teď už se těším na Mexiko.“


Foto: Petr Lusk, eWRC.CZ

Mattias Ekström: „Opravdu jsem si tuto příležitost k získávání zkušeností užil. Byl jsem ale zklamaný včerejšími problémy s posilovačem řízení. Když odečtu čas, který jsem tím ztratil, možná jsem mohl skončit na stupních vítězů, což by byl jak pro mě, tak pro tým Škoda Motorsport skvělý výsledek. Teď se musím soustředit na obhajobu titulu v DTM s Audi Sport. Možná se ale za volant Fabie WRC někdy vrátím.“


Foto: Petr Lusk, eWRC.CZ

Janne Tuohino: „Až do mé chyby na RZ19 jsem byl se svým celkovým výkonem spokojený. Na včerejší odpolední šotolině jsem hodně ztratil, ale stále jsem měl možnost dojet na bodované pozici. Nakonec jsme museli odstoupit a to je pro mě velké zklamání.“


Foto: Petr Lusk, eWRC.CZ

Martin Mühlmeier (vedoucí týmu Škoda Motorsport): „Byl jsem potěšen tím, že všichni tři naši jezdci byli schopni podat konkurenceschopný výkon. Byla to pro tento podnik velmi dobrá sestava. Stále ale chybí našim výkonům vyrovnanost. Na druhou stranu jsme opět ukázali, jak rychlá Fabia WRC umí být.

Komentářů celkem: 37
Anonym
13. 2. 2005 22:25
0 0
Taky uz se tesim na EVO 2,ale jen doufam ze jeji nasazeni pomuze k lepsim vysledkum.Zatim jsem totiz nikde neslysel, ze je, nebo o kolik je rychlejsi nez EVO 1 a to by snad uz meli vedet,jestli ma jet v Mexiku,ne?
13. 2. 2005 22:30
0 0
Myslim si že škoda angažovala moc druhých, třetích, čtvrtých a dalších jezdců, vlastně nejvíc ze všech. Každý se (kromě "jedničky" smajlík do závodu dostane jen párkrát a to že si na auto nestačí zvyknout je pak klíčové.
modulor
13. 2. 2005 22:53
0 0
presne tak, luky
13. 2. 2005 23:33
0 0
až bude mít Škoda team rozpočet, jako má třeba Ford, myslím že se pak budem moct bavit o tom, jestli je to auto schopný nebo ne. Myslím že fabky jedou dobře a po krůčcích se zlepšují. kdo čekal, že budou rok mistrem, je naivka... Fabie držím vám pěsti!!!!
Romos
14. 2. 2005 07:27
0 0
Roman je po druhé v cíli a na bodech. Skvělé! Bude se sžívat s autem a bude stále lepší. Že je dostatečně rychlý je známá věc. Spolehlivost - to mu stále Škodovka vyčítala. No a teď jim to předvedl zase Tuohino ...
14. 2. 2005 08:15
0 0
Sorry,že se nevyjadřuju k soutěži,ale je mi někdo schopen podrobněji vysvětlit systém ALS jak u vozů sk.N tak WRC a jaký je mezi nima rozdíl?Něco o tom vím,ale podrobně to není nikdo schopen říct.Nebo alespoň odkaz na nějaké stránky,kde se technice rallycars dozvím víc.Dík
JariHari
14. 2. 2005 08:35
0 0
Sistem ALS v principu udržuje stalí tlak v sacím potrubí díky stale otevřené klapce. v momentě odstavení plyn pedálu hoří benz. plyny až ve výfukovém potrubí, tím se roztáčí lopatky turba a dochází k tomu přetlaku v sání a ne k podtlaku. P.s. proto dál od cesty je tím totiž vyřezen posilovač brzd smajlík)
JariHari
14. 2. 2005 08:43
0 0
Ty Y mě mrzí tak to dopadá když děláte moc věcí najednou smajlík))
Anonym
14. 2. 2005 09:48
0 0
Po nadejném pátku, horší sobote, prišlo sklamání v nedeli. Škodovky zajeli slibne v nekterých rz Paasonen 4x, Tuohino 3x a Ekstrom 9 x byli v prvních 8, ale technika , spolehlivost a Tuohinová chyba pripravili Fabii o dobrý výsledek. Škoda tím prepásnul v téhle sestavie obroskou šanci.
Anonym
14. 2. 2005 18:28
0 0
je dobre ze nejel schwarz protože by určitě dojel vo 2 hodiny díl, zmrzlej a pokousanej od ledních medvědů. Schwarz už na na tu špičku!!! Nejlepší sestave je Passonen a Tuohino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
14. 2. 2005 20:42
0 0
tak já bych řekl že to asi jezdcem nebude,severskou kombinaci jste měli a... mati by byl nahoře-a to je jen vyjímečně ve švédsku který jezdí a který mu de,takze nechte arma bejt,nebo tam dotlačte někoho jinýho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14. 2. 2005 20:48
0 0
tak mě by to nevadilo kdyby jezdili ty 2 finové,jen nevím jestli by to přineslo svoje ovoce-a to evo 2,sem na to zvedavej,ale jek říkam všude,fabka superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!
Anonym
15. 2. 2005 00:21
0 0
skodovka to je jedno spise skoda ze se vubec snazi nema to cenu jak jde videt ani fabia ani predtim oktavka hlavne at MALINA ukaze ten na to ma!!!
15. 2. 2005 13:52
0 0
kdo je ten MALINA?
15. 2. 2005 20:34
0 0
pro ozyho: Jak sleduju, jsi velký obhájce Schwarze. Ale dovol, abych ti připomněl 2 věci: 1.lidi rychle zapomínají a Armin už dlouho nic solidního nepředvedl 2.Armin asi není podobný případ jako byli H. Mikkola, W. RÖhl, S. Blomqvist nebo J. Kankkunen (čím starší, tím lepší). Armin jezdil víc srdcem než hlavou a takovým většinou jednoho dne dojde energie a jsou v háji (viz třeba M. Alén)

ozy to beny
15. 2. 2005 20:39
0 0
obhájce nejsem,ty ostatní az na kankkunena neznam,ale jinak máš asi pravdu,kdyz toho tolik vis a nevis kdo je to ten MALINA,zdar-.ozy
ozy to beny
16. 2. 2005 11:21
0 0
pravdou ale je že jezdí pro diváky velmi atraktivně a mě se to líbí,ale chápu,že f. potřebuje výsledky,ale víš,nevim kdo by pro fabku byl dost dobrej na to aby odjel minimáně 1 půlku sezony hodně slušně a jak by ho případně i zaplatili?no ale to je jen můj názor.ozy
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!