27. 7. 2009 22:29 − 3883× − 22

Emil Triner v Krkonoších s Kadettem Coupé

Pravidelný účastník M ČR v HA Ctirad Hájek měl jeden ze svých snů, aby se s jeho autem svezla nějaká legenda rally.
Pravidelný účastník M ČR v HA Ctirad Hájek měl jeden ze svých snů, aby se s jeho autem svezla nějaká legenda rally. Zlomená noha uspíšila splnění tohoto snu a pro start v Krkonoších tým oslovil svého kamaráda Emila Trinera. Ten po odsouhlasení nabídky týmu Ctirada Hájka panem Plačkem se startem v Krkonoších ochotně souhlasil.

Emila Trinera tedy uvidíme za pár dní při Rally Krkonoše znovu za volantem historika, tentokrát však v kabině vozu Opel Kadett Coupé.

„To, že Emil Triner startuje s mým vozem v Krkonoších je splnění mého klukovského snu, a pevně doufám, že start Emila oživí dění v historických rally a přitáhne fanoušky historických aut do Trutnova,“ uvádí ke startu populárního příbramského soutěžáka majitel vozidla Ctirad Hájek

„Náš tým by tímto startem rád přivolal pozornost médií na skomírající M ČR v HA. Emil je tak známou rallyovou osobností, že by měl tomuto našemu záměru pomoci vrchovatou měrou,“ říká manažér týmu Pavel Šubrt.

„Mám teď letní závodnické prázdniny, takže jsem tento start rád přivítal,“ říká Emil Triner ke svému startu. „Osobně mám k historickým autům hluboký vztah, takže po vzájemné dohodě všech zúčastněných velmi rád s historikem pojedu. Rád bych ale také svým startem podpořil všechny, kdo se historikům věnují. Myslím si, že jejich opomíjení a zařazování ve startovních listinách na chvost, kde nejsou až tolik vidět i další stavění na okraj zájmu nejsou správné. My jsme svými časy dokázali jezdit i s historikem řekněme někde na pomezí první dvacítky a kluci kteří jezdí dnes, dosahují podobných výsledků.“

Emil Triner se také vrací k mnohokrát řešenému tématu zařazení historických vozů do startovních listin mezi soudobé vozy. „Dnes je problém, zajistit financování na soudobá auta a tím více na historika. A přitom mezi fanoušky je velmi početná skupina, která historikům fandí. Pořadatelé i federace by na toto měli brát zřetel. To, co se děje dnes, je totiž pro tyto kluky silně demotivující. Myslím si, že zařazení do startovních listin mezi soudobá auta by se mělo velmi pečlivě zvážit. Dnešní historici disponují výkonem 200 i 300 koní a jejich jezdci dokáží jezdit velmi slušné časy, takže protiargumenty které se týkají výkonnosti vozů či jezdců a jejich zařazení do startovních listin mezi soudobé vozy považuji za liché,“ uzavírá Emil.

Tým Ctirada Hájka se představí v Krkonoších tentokrát se dvěma vozy, za volantem druhého Opelu Kadett Coupé tradičně odstartuje Míroslav Janota.

Komentářů celkem: 22
miura
12. 8. 2009 16:17
0 0
Jsem rád, že jsme angažováním Emila na Krkonošskou rally pomohli ke splnění snu smajlík. Pavel Šubrt Ctirad Hájek-Historic Rally Team

P.S. Super napsáno smajlík
miura
12. 8. 2009 16:34
0 0
Omluva, tento příspěvek patří pod jiný článek
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!