Matthew Wilson se vidí v Top5
Jediný Brit, který se účastní kompletní letošní sezóny je Matthew Wilson. A stanovil si pro nadcházející pondik nesmělý cíl: Rád by totiž skončil ve své domácí rally v pětici nejrychlejších. Wales Rally of Great Britain je poslední soutěží sezóny.
Matthew Wilson, syn šéfa M-Sport zajištujícího starty Fordů v MS, letos vybojoval 25 bodů a v celkovém pořadí mu patří sedmá příčka. Zle na něj dotírá Ogier, který ztrácí jediný bod. Na postup vpřed může myslet patrně pouze při výpadcích obou Solbergů. Pilot Stobartu se na start své domácí soutěže postaví pošesté, nejlepších výsledkem je šestá pozice z roku 2007.
"Konec sezóny MS na domácí půdě mezi britskými fanoušky je velká příležitost. Doufám, že se mi povede a předvedu opravdu dobrý výkon," těší se na víkendový závod Wilson. "Měli jsme výbornou sezónu a udělali jsme velký pokrok. Bylo by fantastické zvýraznit sezónu velmi dobrým výkonem doma," dodal pilot Fordu Focus RS WRC. Právě jeho vůz bude mít v Anglii speciální polep s logem charity 'Help for Heroes', která pomáhá raněným příslušníkům ozbrojených sil.
K Wilsonovi se kromě tradičního týmového kolegy – Henninga Solberga – přidá ještě Steve Perez s navigátorem Paulem Spoonerem. Perez, který je majitelem sponzorské firmy Stobartu (nápoje VK), skončil loni ve Walesu na devatenácté pozici.
zdroj: wrc.com
I když jsem přesvědčený, že to není případ Slowsona, tak bych rád připomněl, že mnohaleté! začátky Hirvonena a Latvaly nedávaly žádné velké naděje. Hirvo měl za sebou prachy (+ -), mluvilo se o talentu, ale jel mizerně, často až trapně.Přezdívka "Hurvajs", která sama o sobě už zcela zmizela, nevznikla náhodou. Pak se "narodil" "přes noc" s autem, které k těm jeho bývalým vůbec nebylo přirovnatelné. Konečně, Latvala ještě stále nevyzrál, i když časy už jede.