Redakce - eWRC.cz
18. 12. 2009 14:18 − 2428× − 13

Sebastien Loeb v Sosnové – Onboard

Ve spolupráci s magazínem Faster vám teď nabízíme onboard záběry z vozu Sebastiena Loeba na Setkání mistrů v Sosnové.

Ve spolupráci s magazínem Faster vám teď nabízíme onboard záběry z vozu Sebastiena Loeba na Setkání mistrů v Sosnové tak, jak to viděl šťastný redaktor magazínu.

Komentářů celkem: 13
18. 12. 2009 14:51
0 0
Ten průjezd přes můstek si říkal o obarvení trenýrek! Musel to být zážitek. BTW kdo je Jakub Rejlek?
18. 12. 2009 14:58
0 0
toš a ted mi to vysvětlete,těsně než se rozjedou tak co dělá tou velkou pákou?já myslel že to je ručka?a on s ní jako kdyby něco zařadí?a když už sme u toho co to vždycky zapinaji na tom panelu před RZ a po dojetí RZ?smajlík
18. 12. 2009 15:08
0 0
Kanibal : nejsem si jist, ale neni to clovek z Faster magazinu a Prazskym rallysprintu tam jezdil z Imprezou cervenou jako predjezdec nebo co to bylo? Pise testy myslim ...
18. 12. 2009 15:10
0 0
blaha.48: Ta páka ručka je, jde i zajistit jako u klasického auta. To přepínání před RZ a po RZ bude asi přejezdový > závodní mód a pak zpátky.
18. 12. 2009 15:11
0 0
blaha.48 , taky vim prd, ale rekl bych ze se prepinaji rezimy - prejezdovy a ostry (zavodni) a ta rucka, na startu ma zarazeno, stoji na plynu, pusti rucaka a vesele trada zavodi, proste mu dovoluje stat na fleku a z nej se odpichnout
18. 12. 2009 15:28
0 0
Launch control smajlík
18. 12. 2009 16:11
0 0
jj,je to člověk z časopisu,testuje auta a ukázal se i v praze,bohužel se mu něco v Chuchli pokazilo
18. 12. 2009 18:20
0 0
takže abych si to upřesnil,než se rozjede,tak má zařazeno jedna,drží plyn a auto stojí jen díky tomu že zatáhne tu ručku jo?to by bylo logickésmajlík,sorry sem lama,a kdyby někde bylo pospane detailni ovladani techto aut tak bych to rád zkoukl abych se tu nemusel blbě ptát smajlík
18. 12. 2009 18:30
0 0
blaha.48: Nevim jak je to uplne presne, ale je to zhruba takhle. WRC pro start pouzivaji system Launch control, ktery jim zarucuje nejlepsi mozny start (akceleraci). Funguje to asi tak, ze jezdec drzi plny plyn a volan a potom obvykle (nebo obcas) spolujezdec tou ruckou odpali ten start. A auto si pak hlida rozjezd, prokluz a samo radi rychlostni stupne dokud jezdec neubere plyn nebo nepribrzdi.
18. 12. 2009 18:53
0 0
onboard s Valdou je lepčejší...btw. o tom Launch controlu jsem už slyšel, ale že to funguje až taksmajlík
18. 12. 2009 19:36
0 0
No ona tady ta ručka když se podíváte funguje trošku jinak než píšete. Respektive nefunguje jinak, ale je vidět, jak jí na chvilku zajistí zabržděnou, pak odbrzdí a odstartuje. Launch control určitě používaji, ale pokud to přepíná i po dojezdu RZ, tak to bude asi ten přejezdový/závodní režim. Jinak ručku si drží prostě proto, aby jim auto nepopojelo (když třeba neni start na rovině).
19. 12. 2009 10:20
0 0
tak to přepinani před a po RZ mi včera vysvětlili v rallymagazinu smajlík,kdo videl urcite by si chtel C4 WRC taky vyzkouset,rikali ze to je freshair,tedy prepnuti do zavodniho rezimu smajlík
20. 12. 2009 20:13
0 0
Jéééééééééééééé Seb Loeb je levák smajlík Tak to mi je hned sympatičtější smajlík)))))))smajlíksmajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!