Ondřej Plšek - eWRC.cz
25. 2. 2010 13:52 − 2636× − 9

Gigi Galli: Problémem byly peníze

Italský jezdec se letošního ročníku MS nezúčastní, důvodem není nedostatek vozů C4 WRC, ale jako vždy chybějící rozpočet.

Koncem minulého roku se objevila zpráva, že Gigi Galli se vrací zpět do kolotoče mistrovství světa. Ital, který se těžce zranil na Německé rally 2008 a od té doby v MS nestartoval, původně avizoval, že v letošní sezóně odjede osm soutěží mistrovství světa s Citroenem C4 WRC. Jenže Galliho návrat se zatím bohužel konat nebude.

Sedmatřicetiletý Galli totiž nemá pro starty v MS dostatek peněz. "Problémem nebyl nedostatek vozů, ale Gigiho nedostatek peněz," řekl dle rally.gr Olivier Quesnel. "Chtěl spolu s námi připravit program startů, ale po ztrátě sponzora nedal dohromady potřebný rozpočet." Italský bouřlivák je samozřejmě zklamán. "Problém je v penězích. Bez peněz nelze startovat," uvedl Gigi Galli. "Jsem ale naštvaný, protože díky Citroen Racing, Citroen Itálie, Pirelli a dalším sponzorům jsme byli velmi blízko nabitému programu, ale na poslední chvíli se všechno pokazilo."

Komentářů celkem: 9
25. 2. 2010 15:431
0 0
Gigi tak se vys... na WRC,za ty prachy co máš si pořid S2000 a budeš v MS taky.Ale asi není bohužel ani na to.
25. 2. 2010 16:352
0 0
WRC je už závod pěti nejlepších a pár zazobanců. A asi to lepší nebude ikdyž FIA mění specifikaci pořád nikdo nekřičí "jo spříštim autem pojedu". Snad GiGi sežené prachy na nějaký ten start v MS nebo IRC doma nebo v okolí Itálie.
25. 2. 2010 21:373
0 0
To je škoda...smajlík
26. 2. 2010 04:454
0 0
Aspon si neublizismajlík
26. 2. 2010 09:005
0 0
Gigi je BAVIČ... velká škoda pro rallyesport...
FIA musí rychle něco udělat
málo továren = malo jezdcu = mala sledovanost = malo sponzoru = malo penez = malo tovaren a tak dokolasmajlík
26. 2. 2010 15:016
0 0
elerko: Já bych řek, že až tak úplně to na FIA není... Peníze nějak nejsou... Podívejte se na nejpopulárnější motoristický sport světa, na NASCAR. Řada jezdců řešila sponzory doslova hodiny před startem prvního závodu v Daytoně a někteří jezdci přiznali, že nemají pokrytou celou sezónu, myslím že se jede celkem 36 závodů a že holt budou muset pauzírovat... Ve druhé lize NASCAR, "Nationalwide" je několik vozů úplně holých jen se startovním číslem... To tu dlouho nebylo! Přitom jsou i letos skoro všechny závody vyprodané, televizní přenosy sledované stejně jako dřív, ne li víc... Takže tady ten začarovaný kruh má trhlinu, v tom to není... Peníze prostě nejsou... Podívejte se na WTCC... Lada pryč, z šesti tovární BMW zbyly dva, Seat pryč, vozy dal do soukromých týmů... Nikdo další nepřišel... Z bídou nějakých 18-20 vozů na startu... A mají Eurosport, televizní přenosy mají mimořádnou sledovanost, diváků na samotných tratích dost a dost... WRC je příliš drahý špás, Galli není až taková hvězda, aby se sponzoři o něho poprali, nemá takové jméno, jako třeba Räikkönen a to je problém... Musí se spokojit s něčím jiným...
26. 2. 2010 16:367
0 0
Souhlasím s panem Vrátilem. WRC je příliš drahý špás. To je ale jenom "A" a "B" nám napoví, kdo stanovil pravidla, díky nimž se mohou používat šíleně drahé materiály i na dílech, které by jinak mohly být zcela sériové.
26. 2. 2010 17:018
0 0
Taky bych souhlasil. WRC ale nebylo nic moc už před krizi je pravda že tam bylo Suzuki a Subaru. Jezdilo více zvučných jmen ale šlo to z kopce. Pár jmenen a sponzorů taky odsálo IRC. Před krizi mnoho firem dávalo finace na sponzoring kvůli danním ale teď když nejsou hozpodářské výsledky je to ta nejlépe se škrtajíci položka. IRC jde nahoru stačí dávat méně peněz a efekt je větší. To že v ČR se hojně nakupují vozy S2000 svědčí otom že u nás to s financema není až tak hrozné.
26. 2. 2010 17:399
0 0
Ať je to jak je to, Galliho je opravdu škoda. Je to borec.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!