Vlastimil Resl - eWRC.cz
6. 4. 2010 14:50 − 2598× − 5

Lepší výsledek zhatil defekt

Se smíšenými pocity odjížděla z Horácké Rally posádka Jan Sýkora – Miloš Vágner.

Se smíšenými pocity odjížděla z Horácké Rally posádka Jan Sýkora – Miloš Vágner. Spokojena byla s dosaženými časy a perfektně připraveným autem, její nadšení však zmírnil defekt, jenž jí odsunul až na devátou příčku.

S mitsubishi, které letos servisně připravuje tým Racing Service vedený Petrem Pokorou, se Honza svezl poprvé až při pátečním krátkém testu nedaleko Třebíče. „Od prvních kilometrů jsem byl nadšen skvělým fungováním vozu. Velmi znát bylo zapracování na nastavení vyžadujícím nyní agresivní jízdu, ke které jsem se však po zimní pauze odhodlával pozvolna,“ pochvaluje si techniku blovický pilot, který do soutěže vstoupil pátým absolutním časem se ztrátou necelých dvou vteřin na Jana Štěpánka a Romana Krestu. „O páté místo jsme bojovali až do šesté erzety, kdy jsem ve sjezdu do Náměště chyboval. V pravém odbočení jsem ve smyku hloupě zařadil trojku místo jedničky, byly z toho polohodiny, několikavteřinová ztráta a propad na sedmou pozici. Zbytek vložky jsme odjeli v poměrně vysokém tempu a pokračovali jsme v něm i na sedmé rychlostce. Bohužel ve vyjeté stopě se nacházel buď vyhozený kámen či kus obnažené skály, který jsme na pětku trefili. Následoval defekt levé přední pneumatiky. Odjeli jsme na něm zbývajících pět kilometrů vložky a zhruba čtyřicetivteřinová ztráta nás srazila na devátou příčku. Poslední kratičká vložka již šanci posunout se zpět vpřed neskýtala. Přesto jsem si soutěž užil. Tratě byly sice rychlejší, ale díky své dobré čitelnosti ne až tak nebezpečné. Ze soupeřů bych chtěl ocenit vynikající výkon Lumíra Firly s Pavlem Dreslerem s lancerem sedmé evoluce.“


Foto: Marek Sekáč

Vzhledem k pracovnímu zaneprázdnění Víta Houště navigoval Honzu Miloš Vágner, známý spíše jako pilot. „Spolupráce s Milošem byla naprosto pohodová. Je to skvělý kluk zapálený pro motoristický sport. Rychle jsme se sehráli a s každým odjetým kilometrem získávali více jistoty. Vůbec bych se neobával oslovit Miloše i v budoucnu,“ oceňuje Honza univerzální schopnosti soutěžáka z Bělé pod Bezdězem a přidává přání do dalšího průběhu sezóny. „Nutně bychom potřebovali absolvovat konečně soutěž bez jediného problému, abychom nebyli výsledkově sráženi tak dolů. Kéž by to klaplo už na Lužických horách, které jsou pro nás vzhledem k sídlům našich reklamních partnerů prakticky domácím podnikem.“

Pochvalnými slovy nešetří spolumajitel firmy Auta 24 Jaroslav Houba. „V pátek večer jsme měli obavu, čím nás překvapí počasí. Naštěstí v sobotu ráno bylo krásně. Auto fungovalo perfektně a mechanikům patří velké poděkování za výborně odvedenou práci. Honza vstoupil do soutěže parádně a můžeme jen litovat defektu na předposlední vložce. Skvělou práci odvedl Miloš Vágner nejen v kokpitu, ale též jako odborník přes tlumiče při nastavování podvozku během pátečního testu. Starosti nám tak dělá jen Sykyho ruka poraněná při civilní autonehodě. Pevně věřím, že do Lužiček bude stoprocentně fit a zaútočíme na nejvyšší příčky.“

Komentářů celkem: 5
6. 4. 2010 20:151
0 0
Honzo jel jsi perfektněsmajlíksmajlík
7. 4. 2010 10:152
0 0
Honzo, jen jestli Ti nechybí v autě Martina smajlík
7. 4. 2010 13:183
0 0
Že by? Loni s Martinou dojeli lépe jen málokdy. Ale chybět mu může, to asi jo smajlík
8. 4. 2010 11:294
0 0
Možná už se to psalo někde, ale proč už teda nejede s Martinou?smajlík
8. 4. 2010 15:195
0 0
Cesty se rozešly. To se stává i nesmíšeným posádkám.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!