Právě vychází magazín Rally 3/2010

Nové číslo časopisu Rally opět přináší spoustu zajímavého čtení.

Z obsahu Rally 2/2010

Sheron Valašská rally – Boj do posledního metru

Očekávání spojené se startem nové mistrovské sezony se při 29. ročníku Sheron Valašské rally naplnila měrou vrchovatou. Po jedenácti rychlostních zkouškách a 148 kilometrech ostré jízdy dělilo vedoucí trojici jezdců pouhých 11 sekund a rozhodnout se tak muselo na poslední RZ, legendárním testu přes Dušnou a Santov.

Marcel Tuček – Jubileum ostříleného Choda

Jen málo jezdců se může pochlubit tím, že dokázali slavit úspěchy s vozy s předním i zadním náhonem a poté dokonce i se čtyřkolkou. Marcel Tuček však býval v polovině osmdesátých let šampiónem ve třídě A Škoda 120LS, o pár let později vybojoval národní titul v tehdejší Formuli 2 s Nissanem Sunny GTI, no a na počátku nového tisíciletí obsadil v národním šampionátu skupiny N bronzovou příčku s Mitsubishi Lancer Evo VI.

Lumír Galia – Ota Hloušek – Dva jezdci v jednom autě

Lumír Galia a Ota Hloušek. Dvojice, jejichž soutěžácké cesty se spojily před pěti lety a nyní pravidelně bojují s vozem Škoda Felicia Kit Car o přední příčky ve třídě A/5.

Rallye Vltava – Škoda, že musela zemřít 2. díl

V devátém roce své existence byla Rallye Vltava věhlasnou soutěží zařazenou do seriálu Mistrovství Evropy jezdců. Po Praze, Liberci a Písku zdomácněla v Klatovech. Zúčastněné posádky se tak v dramatických soubojích o vteřiny střetávaly více než kdy v minulosti v obtížných podmínkách Šumavy.

ME HA – Křest ohněm na tratích Rally Sanremo

Mistrovství Evropy v rally historických automobilů 2010 sice už na konci února odstartovala na Kypru, čeští zástupci Miroslav Janota – Pavel Stráský (Hájek historic rally team) se však do tohoto seriálu zapojili až při 25. ročníku Sanremo Rally Storico.

Rally Argentina – Argentinská nadvláda Škody

Druhá jihoamerická soutěž IRC skončila triumfem jezdců značky Škoda, kteří obsadili kompletní stupně vítězů. S výjimkou úvodního prologu dominovali ve všech měřených úsecích. Juho Hänninen byl na šotolině nepřekonatelný a upevnil si pozici lídra tabulky. Jediného vážného soupeře Krise Meeka provázely technické problémy a odstoupil před finálovou zkouškou.

Subaru Legacy RS sk. A – Zrození kultu

Na sklonku osmdesátých let se automobilka Subaru rozhodla zbavit pověsti exotického výrobce bizarních slabých vozů. Zejména v Evropě znal tehdy značku málokdo. Japonci se po vzoru svých domácích konkurentů rozhodli vybudovat image prostřednictvím motoristického sportu. Podařilo se jim to dokonale. Legacy RS bylo předchůdcem kultovní imprezy, bez které jsme si donedávna nedovedli představit žádnou soutěž MS.

Kimi je přirozený talent, říká Lindström

Zkušenosti může rozdávat na potkání, vždyť v minulosti spolupracoval s legendárním Tommim Mäkinenem. Přesto je letošní sezona pro finského spolujezdce Kaje Lindströma výjimečná. Není se co divit. Naviguje nejsledovanější osobu letošního šampionátu, bývalého mistra světa formule 1 Kimiho Räikkönena.

Loeb: Poslouchat noty je jako být ve třetí dimenzi

Před začátkem letošní sezony se potkali u značky Citroën. Šestinásobný mistr světa Sébastien Loeb a bývalý šampión formule 1 Kimi Räikkönen. Před finským jezdcem stojí obrovská výzva uspět na poli, které doposud v podobném rozsahu žádný špičkový okruhový jezdec nepodstoupil. Loeb je naopak jedním z mála ze světové špičky, který má zkušenosti z okruhovým závoděním.

Komentářů celkem: 1
14. 4. 2010 14:301
0 0
Já už ho mám a povedl sesmajlík jako vzdysmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!