Josef Semerád po Rally Lužické Hory

Návrat Josefa Semeráda na tratě rychlostních zkoušek přivítalo množství diváků, které „Semiš“ bavil svým rozevlátým stylem jízdy.

Jména Josef Semerád – Bohuslav Ceplecha se tentokrát při Thermica Rally Lužické Hory opět sešla vedle sebe na blatníku týmového Mitsubishi a Josef Semerád se tak po půl roce vracel do soutěží vedle spolujezdce, se kterým odjel nejvíce závodů. K návratu si posádka Semerád Rally Teamu vybrala Rally Lužické Hory s centrem v Hrádku nad Nisou. „Měl jsem obavy, jak dostanu od mladých strašně nařezáno a ono to tak hrozné určitě nebylo. Nezávodil jsem skoro půl roku a nikdy jsem zatím nejel s enkem s větším restriktorem. Zvýšený výkon motoru mě hrozně příjemně překvapil a s takovýmto autem je radost závodit. Skvěle se sbírá a jízdu jsem si v Lužičkách od začátku užíval,“ popisuje své pocity po závodnické pauze Josef Semerád.

Bílo modro červené Mitsubishi Lancer EVO IX, které připravují technici Semerád Rally Teamu, se hned od první rychlostní zkoušky objevovalo v popředí výsledkové listiny a záhy zaujalo pozici nejrychlejšího produkčního vozu těsně za speciály WRC. „Trať v Lužických Horách mi vyhovovala a neměli jsme s autem sebemenší technický problém po celou soutěž. Na začátku poslední rychlostní zkoušky se nám ale připletl sloupek u silnice do ideální stopy a po kontaktu jsme přišli o zadní nárazník a světlo. Nebylo to nic dramatického a nemělo to žádný vliv na výsledek. Někde v polovině rychlostky jsem ale zjistil, že máme pomalý defekt levého předního kola. Vůbec netuším, kde jsme ho mohli dostat. Rozhodli jsme se kolo neměnit a dojeli jsme do cíle s otrhaným předkem a ztrátou něco přes jednu minutu a to nás stálo třetí místo absolutně. To mě samozřejmě mrzí, protože jsem měl z jízdy vážně dobrý pocit a byli jsme zase schopni se tahat o vteřiny třeba s Pepíkem Petákem, ale nebylo nám asi souzeno. Jsem zklamaný z výsledku ale spokojený s tím jak jsme jeli a doufám, že i pro diváky to bylo příjemné pokoukání. V Lužických Horách jsem startoval místo Martina, který má školní povinnosti a jeho závodění je pro mě nadále prioritou. Vypujčil jsem si od něj i design jeho auta ze světa. Závody ve světě nás stojí velké množství financí a já nyní radši ušetřím peníze za svoje starty, když se nám nepovedlo zajet žádný velký výsledek. Uvidíme, jaká bude situace v druhé půlce sezóny, ale já teď definitivně vynechám Kopnou a Martin by měl odstartovat v Krkonoších “ uzavírá v cíli osmý Josef Semerád.

Komentářů celkem: 7
4. 5. 2010 19:13
0 0
Josefovi moc gratuluji k předvedenému výkonu. Už na prvním nakopáváku v Hrádku předvedl oblíbené "nejvýš a nejdál". A ta závěrečná na disku také neměla chybu. Pan jezdec.smajlík
4. 5. 2010 19:55
0 0
Jo, jo, nejde nesouhlasit s Honzou. Byl to krásný výkon. Víc takovýchsmajlíksmajlík
4. 5. 2010 20:54
0 0
smajlíksmajlík byla to super jízda, škoda toho defektu. Pepa nikdy nezklame a jede jak drak, hezky se na to koukásmajlík
4. 5. 2010 21:01
0 0
Jo jo. Měl jedny z nejlepších průjezdů smajlíksmajlík
4. 5. 2010 21:34
0 0
Děkuji Pepovi Semerádovi za předvedený výkon a obdivuji způsob, jakým své "žezlo" předává o generaci dál. smajlík
4. 5. 2010 21:53
0 0
celej krasnej blatnicek lezi ve sjezdu pod Dolni Suchou, tip pro sberatele smajlík jinak super jizda, ma tipovacka na prvni misto nevysla, nevadi, pristesmajlík
5. 5. 2010 00:13
0 0
Myslím si, že Pepa Semerád nezklame nikdysmajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!