11. 5. 2010 20:57 − 3267× − 31

Věc: Žádost o vyjádření k HANS

Prosím o vyjádření k povinnému užití systému Hans na soutěži M ČR Rallysprint Kopná 2010.

Otevřený dopis je publikován v původním znění.


FAS AČR

Praha

Věc: Žádost o vyjádření k HANS

Prosím o vyjádření k povinnému užití systému Hans na soutěži M ČR Rallysprint Kopná 2010. Vzhledem k vysokému počtu závažných poranění (zlomenin obratlů), ke kterým došlo v poslední době a které nemají žádné jiné rozumné vysvětlení, než že jsou způsobené použitím Hans, mám důvodnou obavu z mého případného zranění i při jinak bezvýznamné havárii. Myslím, že už jste sami museli zjistit, že tak extrémní zvýšení úrazů páteře není samo sebou a v porovnání s dobou minulou je naprosto šílené!

Žádám Vás proto o jasné vyjádření, zda trváte na užití Hans na víkendové soutěži Kopná , zda opravdu jste ochotni přijmout spoluodpovědnost za případné další těžké zranění a skutečně budete petici jezdců projednávat až 25. května. Pod peticí je už podepsáno přes 200 jezdců! Situace pro nás, účastníky je velmi vážná až dramatická a nesnese jakýkoli odklad. Při představě, že při nějakém zanedbatelném vyjetí do meze, tak jak je vidět na videu z “havárie“ V.Kopáčka jun. – P.Picky z Třebíče, může dojít k tak závažnému úrazu, který mě může poznamenat na celý zbytek života, tak i přesto, že závody opravdu miluji a zúčastňuji se jich už 30 let, vážně uvažuji o tom, že skončím!

Ota Hloušek, č.lic. 171

Komentářů celkem: 31
11. 5. 2010 23:5721
0 0
Věřím, že ledy by se pohnuly, pokud by se do toho opřeli sponzoři největších podniků. K těm mají nejblíž manažeři top týmů a jezdci ze stejných týmů. Je to ale vše vázáno smlouvama a přes to asi vlak nejede smajlík hromadný bojkot jak už bylo napsáno odnese nejvíce pořadatel a to asi není cesta, kterou by si jezdci vybrali... je to všechno strašně smutný v době kdy se jezdí krásné soutěže o vteřinky.
12. 5. 2010 01:5422
0 0
No jo no, když ono je na tom všem krásně vidět, jaký má naše národní autorita vztah k tomuto sportu už třeba jenom na tom, jak přistupuje k serveru eWRC.

Když pominu to, že nereagují na jakékoliv otevřené dopisy, nebo dokonce snad na komentáře pod články - to nelze nikomu vytýkat. Nikde není psáno, že by hned museli své reakce otevřeně publikovat a ruku na srdce, co se týče těch komentářů, leckdy to sklouzne k nesmyslným debatám nebo i zbytečným narčením, která se třeba někdy ani nezakládají na pravdě. (I když třeba zrovna v posledních několika diskuzích na téma disciplinární řízení, Hans atp. je úroveň neobvykle vysoká a nesmyslů je tam spíše poskrovnu...)

ALE. Zamysleli jste se někdy nad tím, jestli si někdo z nás vzpomene na nějakou např. tiskovou zprávu z Opletalovy ulice, která by příznivce automobilového sportu o něčem informovala atp., a která by byla zveřejněna na eWRC??? Já si vzpomínám snad jen na jednu, kde prostřednictvím Mravencze (opravte mě, jestli se pletu) sdělili něco ve smyslu že "historici bez R značek se nikde nesvezou a ještě to prezentovali stylem, že jim (historikům) nově umožňují provést testaci za účelem jejich (R značek) získání". Na nic jiného si nevzpomínám.

Myslíte si, že je normální, aby národní autorita ignorovala (jiný vhodný příměr mě nenapadá) specializovaný informační server s více než 100 miliony přístupů za posledních 10 let? Server, který zdaleka nenavštivují pouze čeští fanoušci? Server, o kterém si troufnu říci nemá možná obdoby v celé Evropě?

Že jim nestojí za to zde oficiálně vystavovat kalendář, různé informace, tiskové zprávy atp. Opravdu mají náš sport rádi?

Neodpustím si jeden rýpanec na závěr - není to tím, že eWRC není členem autoklubu? smajlík Nemají ho dostatečně pod kontrolou? Co kdybychom to udělali jako s "motoristickými podniky, které se nekonají pod záštitou"? Každý držitel licence AČR, který bude přistižen při čtení eWRC bude předvolán k disciplinárnímu řízení! smajlík

P.S. nejsem členem ani AČR ani eWRC smajlík
12. 5. 2010 07:4823
0 0
To BOODEK smajlík.Zadal jsem si některé funkcionáře AKČR a FAS do vyhledávače a již po několikáte jsem se ubezpečil,že se nemohou,vzhledem k svým dalším a dalším aktivitám motorismu věnovat na 100 %.No a pak na to doplácí jezdci.Ještě v době nedávné jsme odebírali alespoň Svět motorů.Ale už ani ten nám neposílají a tak jsme si hold začli shánět informace všudemožně.I na eWRC.Mezi Opletalkou a hl.nádražím je park.V noci bych tam moc jít nechtěl.Ale někdy mne napadá,že ti,kteří ho obývají by se mohli o několik desítek metrů posunout do budovy AKČR a vyměnit si s "našimi"funkcionáři místa.smajlíkAsi by jsme na tom byli ve vztahu jezdci - funkcionáři lépesmajlík
12. 5. 2010 08:2024
0 0
Jsme národ který dělá vše pro to, aby vydělával pro sebe a tomu odpovídají jeho aktivity.Vždyť je to vidět i v politice.Tomu že se tu nevyjadřují (funkcionáři FAS , AKČR) pod svým jménem se nemůžeme divit.Vím od jednoho známého že to tu sledují,čtou a občas sem dají nějaký příspěvek a potom se baví reakcí.Bohužel s tím nic nenaděláme.
12. 5. 2010 09:1125
0 0
Ono pokud jsou u nás birokrati, tak co potom musí být FIA... Myslím, že je to jejich nařízení a u nás se jej pouze musejí držet, aby mohli provozovat MČR..
Jinak když už se zde zvěřejňují dopisy, mohli by se taky zveřejnit výsledky např. petice proti HANS atd. případně i rozhovory s odpovědnými činiteli...
12. 5. 2010 09:4426
0 0
A Marceli, jak si to reálně představuješ? Jako že připravíš auto + doprovod, zaplatíš startovný a pak neodstartuješ? Nějak mi to reálně přijde dost obtížně řešitelný, navíc nevím, pro koho by to byl vlastně trest? FAS by dostal svý prachy a zahájil by "vyšetřování", čímž by se "očistil" před FIA. nějaký ztráty by tam sice byly, ale na straně jezdců by byly větší.
Myslím si, že tudy cesta nevede. Tenhle dopis je jeden. Když pošle každý den jeden jezdec podobný dopis na FAS a zároveň ve francoužštině či angličtině přímo na FIA, nebude to lepší? FAS se zodpovídá principálně především FIA. Co tahle zkusit tlak nejen zdola, ale i shora? Je normální, aby si denně někdo stěžoval? Nebude to někomu na FIA za chvíli divný?
12. 5. 2010 11:2727
0 0
Magic: Neblázni prosímtě, proč by měli posílat dopisy na FIA? Jezdí snad v Čechách, s českou licencí a podle českých řádů a předpisů. Tak musí protestovat u našich orgánů. To je logický, ne?
12. 5. 2010 11:3728
0 0
Ambrose: Logicke je, ze kdyz se snazim vyresit svuj problem komunikaci s jednim urednim subjektem a nedockam se odezvy, zacnu to resit se subjektem jemu nadrizenym. A pokud se tato situace chronicky opakuje, obracim se apriori k one vyssi instanci.
Pokud by nekdo chtel touto cestou jit, muze se na me emailem nebo SZ obratit, rad pomohu s prekladem do anglictiny.
12. 5. 2010 13:3129
0 0
Jiri_Kocur: Obávám se, že v tom případě budeš muset poslat dopis minimálně Sv. Petrovi, ne li dokonce ještě výš.
12. 5. 2010 15:1730
0 0
To jurisek: nepleť sem historiky a jejich zařazení mezi soudobá auta!!! Asi jediným kdo chce mezi soudobýma autama jezdit je pan Tenkl. Ostaní jezci chtějí jezdit společně. Třeba letos se o tom mluvilo i na školení jezdců ve Zlíně s p.Pospíšilem a nezaregistroval jsem jediného jezdce, který by chtěl mezi soudobými jezdit!!!
12. 5. 2010 21:2431
0 0
Což kdyby jste si všichni,co podepsali petici,dali na auto samolepku ve stylu
"Jsem členem Němé organizace"

"Naše platby pro vaše ticho"

"Dám krk na to,že nepromluví"smajlík

"Při fraktuře krku nebudeme křičet bolestí,nechceme vás budit"
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!