Ondřej Plšek - eWRC.cz
16. 7. 2010 11:44 − 2809× − 33

Duval v Německu za Stobart

Belgický jezdec skutečně pojede Německou rally s Focusem WRC a dokonce bude startovat za tým Stobart.

Francois Duval bude startovat na Německé rally. Je ale překvapením, že pojede za tým Stobart, protože v předchozích informacích všichni tutu zprávu popírali. Dle všecho se ale bude jednat jen o jednorázový start. Francois Duval tak v týmu nahradí P.G. Anderssona, který za Stobart startoval v Bulharsku.

"Velký dík patří Malcolmu Wilsonovi a Christianu Loriaux z M-Sportu, že mi dali příležitost znovu řídit za tým Stobart," řekl Duval serveru autosport.com. "Doufám, že v týdnech před Německem se mi podaří absolvovat dobrý test a že dosáhnu dobrého výsledku pro tým. Německo je velmi pěkná soutěž a každý rok, co jsem tam startoval, jsem dosáhnul dobrého výsledku, takže věřím, že toho budu schopen i letos."

"Jsem potěšen, že Francois bude opět sedět za volantem Focusu WRC," prohlásil Malcolm Wilson. "Posílí tým Stobart v rozhodující fázi sezóny a již se těšíme, až ho přivítáme mezi námi. Spolupráci s ním v roce 2008 jsme si užili a myslím si, že nás bude ohromovat i příští měsíc, až se k nám v Německu připojí."

Komentářů celkem: 33
17. 7. 2010 10:47
0 0
Taky sem na ní koukal, ale tohle nebude takovej závod do vrchu"...Uvidíš, že když bude Duval ve formě a auto taky, bude klidně před Mikem.
17. 7. 2010 11:28
0 0
Duval bude před Mikem ale za Citroeny. Podle schemata rychlosti v reportáži bych to viděl že Ford nemá dobrý motor a nejvíc se to projeví na asfaltě. V Německu ten rozdíl může být i větší.
17. 7. 2010 15:18
0 0
Uvidíme, Citrony jsou trošku jinde...Spíš sem zvědavej jak si povede vůči tovární 1 a 2 Fordu...asi tak no.
17. 7. 2010 20:09
0 0
jurisek, nejvíc se to projeví ve větší nadmořké výšce - Mexico, Bulharsko, v Německu problém naopak nebude. U Fordu by tento problém dávno pravděpodobně odstranili, protože o něm ví a náskok Citroenu dotáhli, kdyby FIA nezakázala úpravu motoru tento rok, samozřejmě čirou náhoudou, tím "poctivému" Citroenu perfektně nahrála do karet. smajlík
17. 7. 2010 20:20
0 0
Jan1000: Ta Vaše nenávist vůči Citroënu je až komická... Asi bych použil na Vás jeden trefný citát jednoho legendárního ortopéda z jednoho legendárního televizního seriálu... A copak se u Fordu projevuje v té větší nadmořské výšce...?
17. 7. 2010 21:55
0 0
To bude asi "holubička"smajlíksmajlík
18. 7. 2010 01:52
0 0
Willy, nechci Ti brát nějaký iluze, ale doby, kdy Dudu šlapal Loebovi na paty jsou nenávratně pryč..stabilně v ničem nesedí..není vyjetej a pár testovacích dní to nespraví..navíc kdo si vedle něj sedne???..Myslím si, ač nerad, že to bude velký propadáksmajlík
Leda, že by voda pomohla..na mokru by mohl překvapitsmajlík
18. 7. 2010 14:33
0 0
Josef Vrátil... a ta Vaše nenávist vůči Fordu není už jen komická... ale už i hloupá.

"A copak se u Fordu projevuje v té větší nadmořské výšce...?" Vy fakt nevíte jak ovlivňuje výkon motoru řidší vzduch? Tak si to nejdříve zjistěte, pak hodnoťte. Že to Citroeni auta-motory zvládají v horách lépe, je fakt. Chápu, že těžko se tomu dá úplně legálně věřit, fyzika snad platí pro všechny stejná, ale možná má FIA a Citroen vlastní přírodní zákony, ale hledat v tom pořádně netěsnící sání Citroenu, v tom musí hledat jiní. Já nejsem nestranný komisař FIA, jako někdo. Možná to je opravdu posazením do nížších otáček u motorů Fordu, ale zatím všichni mektají fráze, ale relevantní fakta, která by důvěryhodně vysvětlovala, nepřináší. Já předkládám mě dostupná fakta, i ty Vám asi vadí jako obvykle.

Při srovnání telemetrie Fordu a Citroenu z Bulharska, Fordi nestráceli v technických pasážích třeba díky špatnému nastavení podvozku, ale v maximálce na rovinách a rychlých netechnických pasážích i pro lajka je směřování hledat problém ve spojení převodovka-motor logické, protože aerodynamika nebude u vozů WRC hrát na maximálce takovou roli jako třeba u F1, ale možná se pletu a vy mi to určitě přesně technicky vysvětlíte do všech detailů. smajlík

Takže máte něco věcného k tématu? Nebo jste byl jen trochu znaven z vedra.
18. 7. 2010 20:02
0 0
Jan1000: Vy mě vždycky svou hloupostí dokážete rozesmát... Já že bych nenáviděl Ford??? Jak jste na to přišel? Já si všech týmů vážím! Na rozdíl od Vás!!! Ctím jejich práci, práci jezdců, techniků, inženýrů, mechaniků! Když je někdo dobrý, nehledám v tom hned nějaký podvod, jako Vy! VY jste ten, kdo prostě nemůže překousnout fakt, že Sebastien Loeb je zcela jasně nejlepším jezdcem celé historie rallye, že je na svém vrcholu a těžko hledná vážného soupeře... VY nemůžete překousnout fakt, že řadu let Citroën prostě kraluje, je technicky nejdokonalejší, asi taky proto, že do vývoje investují několikanásobně víc, než Ford! VY budete za každou cenu vymýšlet kraviny o podvodech, korupci, nějakých spiknutích a podobně... Asi jste třeba přehlídl to, co bylo i někde tady na ewrc psáno, že Ford SÁM přiznal, že víc než rok svoje vozy nevyvíjí a věnují se novým věcem... Tak to musí být asi někde vidět, ne! Místo toho budete vymýšlet pitomosti, jak zase FIA nějak nahrává Citroënu... Psal jste už jednou tady ubohé nesmysly o Todtovi a podobně... Tak se, prosím Vás, vzpamatujte, umýjte hlavu studenou vodou a nešiřte tady takové bludy... Já myslím, že český fanoušek rallye, který si třeba neumí přeložit seriozní zahraniční informace, si nezaslouží takové "nalévání hlavy", jaké tady Vy předvádíte...
18. 7. 2010 20:16
0 0
Pane Vratil, nenechte se vytacet. Je to tu bida....
18. 7. 2010 22:23
0 0
Josef Vrátil: "Ford SÁM přiznal, že víc než rok svoje vozy nevyvíjí a věnují se novým věcem" tady bude ten problém Fordu. Ještě je možnost že špatně odstupňovali převodovku nebo Citroen má lépe rozložený výkon a točivý moment. To že Ford ztráci bude technikou Citroen portavil lepší auto ale v příští sezoně to bude třeba jinak.
Jan1000: Nadmořská výška taky hraje roli a ví to i ve Fordu proč by si stím neporadili jako u konkurence? FIA určitě nemá zájem v téhle situaci nadržovat. Kdyby jeden vyhrával druhy byl odstaven na druhou kolej a třetí čtvrtý není tak si to mistrovství můžou strčit někam a Ford se přesune do IRC. Až tak velkou snahu likvidace WRC nemajísmajlíksmajlík
19. 7. 2010 00:05
0 0
Josef Vrátil omyl, pokud někomu říkáte, že říká hlouposti-ubohé nesmysly a sám se oháníte nepravdivou větou, že Ford nevyvíjí a nevyvíjel své současné vozy, což není pravda. Viz můj text ve foru o Duvalovi, nebudu se kvůli Vám opakovat. Přečtěte si to nebo ne. Je mi to šumák. Pravdu stejně nemáte.
http://forum.ewrc.cz/showpost.php?p=364920&postcount=662" target="_blank">http://forum.ewrc.cz/showpost.php?p=364920&postcount=662

Že Citroen dává do vývoje více peněz a má vše nejlepší? A že mu FIA nepomáhá nad rámec slušnosti. To jsou vaše dojmy a ne fakta.

“There’s no chance we’ll give up,” said Wilson. “It’s not that long ago since Mikko was lying second to [Sebastien] Loeb eight seconds down in Germany and ahead of [Dani] Sordo so we’re not going to give up that’s for sure. We’ve proved that by going to Serbia and doing all the testing we’re doing. It’s going to be very difficult and it’s frustrating when you know you have something that will make the car quicker but you can’t use it due to the homologation restrictions.”!!!
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=101&id=8307&desc=Ford%20vows%20to%20fight%20on%20despite%20Bulgarian%20defeat

Jurisek právě přesně opačně, až tak velkou snahu likvidovat WRC mají, to říkají fakta... http://forum.ewrc.cz/showpost.php?p=364920&postcount=662" target="_blank">http://forum.ewrc.cz/showpost.php?p=364920&postcount=662
19. 7. 2010 07:02
0 0
Ty si opravdu případ. Relevantní informace jsou jen ty tvoje, že? Dojmy a fakta si pleteš především sám.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!