Duval v Německu za Stobart
Francois Duval bude startovat na Německé rally. Je ale překvapením, že pojede za tým Stobart, protože v předchozích informacích všichni tutu zprávu popírali. Dle všecho se ale bude jednat jen o jednorázový start. Francois Duval tak v týmu nahradí P.G. Anderssona, který za Stobart startoval v Bulharsku.
"Velký dík patří Malcolmu Wilsonovi a Christianu Loriaux z M-Sportu, že mi dali příležitost znovu řídit za tým Stobart," řekl Duval serveru autosport.com. "Doufám, že v týdnech před Německem se mi podaří absolvovat dobrý test a že dosáhnu dobrého výsledku pro tým. Německo je velmi pěkná soutěž a každý rok, co jsem tam startoval, jsem dosáhnul dobrého výsledku, takže věřím, že toho budu schopen i letos."
"Jsem potěšen, že Francois bude opět sedět za volantem Focusu WRC," prohlásil Malcolm Wilson. "Posílí tým Stobart v rozhodující fázi sezóny a již se těšíme, až ho přivítáme mezi námi. Spolupráci s ním v roce 2008 jsme si užili a myslím si, že nás bude ohromovat i příští měsíc, až se k nám v Německu připojí."
Leda, že by voda pomohla..na mokru by mohl překvapit
"A copak se u Fordu projevuje v té větší nadmořské výšce...?" Vy fakt nevíte jak ovlivňuje výkon motoru řidší vzduch? Tak si to nejdříve zjistěte, pak hodnoťte. Že to Citroeni auta-motory zvládají v horách lépe, je fakt. Chápu, že těžko se tomu dá úplně legálně věřit, fyzika snad platí pro všechny stejná, ale možná má FIA a Citroen vlastní přírodní zákony, ale hledat v tom pořádně netěsnící sání Citroenu, v tom musí hledat jiní. Já nejsem nestranný komisař FIA, jako někdo. Možná to je opravdu posazením do nížších otáček u motorů Fordu, ale zatím všichni mektají fráze, ale relevantní fakta, která by důvěryhodně vysvětlovala, nepřináší. Já předkládám mě dostupná fakta, i ty Vám asi vadí jako obvykle.
Při srovnání telemetrie Fordu a Citroenu z Bulharska, Fordi nestráceli v technických pasážích třeba díky špatnému nastavení podvozku, ale v maximálce na rovinách a rychlých netechnických pasážích i pro lajka je směřování hledat problém ve spojení převodovka-motor logické, protože aerodynamika nebude u vozů WRC hrát na maximálce takovou roli jako třeba u F1, ale možná se pletu a vy mi to určitě přesně technicky vysvětlíte do všech detailů.
Takže máte něco věcného k tématu? Nebo jste byl jen trochu znaven z vedra.
Jan1000: Nadmořská výška taky hraje roli a ví to i ve Fordu proč by si stím neporadili jako u konkurence? FIA určitě nemá zájem v téhle situaci nadržovat. Kdyby jeden vyhrával druhy byl odstaven na druhou kolej a třetí čtvrtý není tak si to mistrovství můžou strčit někam a Ford se přesune do IRC. Až tak velkou snahu likvidace WRC nemají
http://forum.ewrc.cz/showpost.php?p=364920&postcount=662" target="_blank">http://forum.ewrc.cz/showpost.php?p=364920&postcount=662
Že Citroen dává do vývoje více peněz a má vše nejlepší? A že mu FIA nepomáhá nad rámec slušnosti. To jsou vaše dojmy a ne fakta.
“There’s no chance we’ll give up,” said Wilson. “It’s not that long ago since Mikko was lying second to [Sebastien] Loeb eight seconds down in Germany and ahead of [Dani] Sordo so we’re not going to give up that’s for sure. We’ve proved that by going to Serbia and doing all the testing we’re doing. It’s going to be very difficult and it’s frustrating when you know you have something that will make the car quicker but you can’t use it due to the homologation restrictions.”!!!
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=101&id=8307&desc=Ford%20vows%20to%20fight%20on%20despite%20Bulgarian%20defeat
Jurisek právě přesně opačně, až tak velkou snahu likvidovat WRC mají, to říkají fakta... http://forum.ewrc.cz/showpost.php?p=364920&postcount=662" target="_blank">http://forum.ewrc.cz/showpost.php?p=364920&postcount=662