13. 8. 2010 08:42 − 2680× − 19

Návrat Toyoty do WRC je prý jistý

Dobře informovaný japonský časopis Best Car uvádí, že Toyota se zcela jistě vrátí do WRC.

Dobře informovaný japonský časopis Best Car uvádí, že Toyota se zcela jistě vrátí do WRC. Podle jeho zdroje je prý o návratu již rozhodnuto a oficiální informace budou zveřejněny v září.

Základem pro stavbu nového vozu bude nový model Auris, který by se měl v prodeji objevit v roce 2011. Další konkrétní informace ale chybí, takže není ani jasné, kdy by měl vůz být nasazen do závodů ani zda bude mít vývoj na starost přímo továrna nebo bude svěřen soukromému týmu.

Komentářů celkem: 19
13. 8. 2010 08:451
0 0
Tak se nám to pěkně rozjíždí. Mini, Toyota, možná Saab, Škoda taky není mimo hru a příští generace Imprezy STI by měla mít 1,6T, což víme co znamená. Jen tak dál.smajlík
13. 8. 2010 09:372
0 0
Super zpráva WRC bude hned zajimavější smajlík
13. 8. 2010 09:403
0 0
jindrej: Kde jste vzal ten Saab? Já mám za to, že automobilka zázrakem přežila vlastní smrt a konec. Navíc co vím, v modelové nabídce nemají žádné auto, které by se na rallye alespoň rozměrově hodilo... A nic nového takového avizovaného nemají... Ale mohu se mýlit...
13. 8. 2010 09:474
0 0
According to Autosport.com, the loose rumours about SAAB thinking about a comeback into the WRC has now went on to real talks with the WRC organisers and the TV promotor North One.

The car models tipped to be used by the Swedish brand is 9-1 or 9-2 and the engine would probably come from BMW, that has already developed the 1.6L engine for the new MINI team entering the championship from 2011.

The rumours about a comeback into the WRC first started when Spyker was introduced as a potential buyer of SAAB from General Motors – probably much based on Spykers sporty profile and the fact that the brand had a big and expensive, but not very successful, team in Formula 1 just a few years ago. Also, SAAB MD Jan Åke Jonsson and Spyker MD Viktor Mueller recently took park in the classical Mille Miglia rally in one Saab 93 each. The Russian finance man and Spyker investor Vladimir Antonov wasn’t late to follow them and entered the classical Swedish competition Midnattssolsrallyt in a SAAB 99 in July (see photo above). Considering SAAB’s heritage in the rallying circus, one could at least hope for a better success in the World Rally Championship than in Formula 1, despite the economical troubles that is still very much a reality to the company.

Autosport’s sources claims that Spyker representatives has already been speaking to the WRC organisers and North One Sport, and will continue the talks in connection to Rallye de France in October. However, North One MD Simon Long refuses to comment on any specific brands but admits that MINI’s decision “has given people a lot of confidence in the sport”.
13. 8. 2010 09:505
0 0
díky Shacki, líp bych to asi nevysvětlil.
13. 8. 2010 09:596
0 0
Nechci prilivat olej do ohne, nezapominal bych na VW. Sainz pojede v Nemecku na Sciroccu , sice na plynovem, VW ale pry vyvoj WRC zadal v minulych dnech specializovane firme. Jestli se nic nezmeni, meli by 2011 jet...
13. 8. 2010 10:057
0 0
Už od příští sezony?? Ja myslel, že to plánují 2012 či 13. Pokud se to má tak, tak to bude mít Škodule asi smůlu. Každopádně jsem VW nezahrnul proto, že narozdíl od výše zmiňovaných alespoň pro mne nemá takovou tradici a jméno v rally.
13. 8. 2010 10:508
0 0
Právě proto doufám, že to nechaj (VW) Škoduli...Stejně, ji, už z IRC tlačí všichni vensmajlík Takže doufám, že další stupínek bude WRC...A jestli ne...vidím to černě s ní. Kurňaaa moc rád bych ji viděl zas v MS!!!
13. 8. 2010 10:559
0 0
Pardon, pochopitelne 2012. Prepsal jsem se...
13. 8. 2010 11:0710
0 0
Thank you for your explanation, this is a new information for me. Time shall show how it really was...
13. 8. 2010 11:5111
0 0
Joooooo, to je super zprava, uz se na ne moc tesim! smajlík
Cob
13. 8. 2010 12:2812
0 0
Mno, se Saabem to vidím stejně, jako s Oplem. Ano, ukázal se tam, ale nevím, jak se chce krachující automobilka účastnit vrcholových soutěží...
13. 8. 2010 16:2613
0 0
jak je to s tím Saabem? anglicky fakt neumím
13. 8. 2010 16:3014
0 0
další super zprávasmajlík jen doufám že ten nový Auris bude hezčí než ty poslední hnusy od Toyoty
willy: přesně jak říkáš, škodovka musí zpět do MS a nejlépe už v roce 2012, jestli budou nuceni odejít z IRC, i když pevně věřím že je kvůli frantíkům jen tak nevykopnou, tak jim jiná možnost nezbyde, případný konec ŠM by byla duševní smrt mnoha z nás tadysmajlík
13. 8. 2010 17:3016
0 0
Frantíci jen chtějí aby Škodovka nestartovala v továrním teamu, nevidím v tom problém, stačí účast zabalit do jakoby privátního teamu....viz Škoda Delimax team, nebo národního Czech rally team Škoda, a je to. Už si nepamatujete jak to kdysi udělala Toyota když měla roční distanc kvuli restriktorům???smajlík
13. 8. 2010 19:0417
0 0
výborná správa, díky za každý nový team, a Corolla bola šikovné wrckosmajlík
13. 8. 2010 19:1118
0 0
A co má Peugeot Kronos je zastěrka pro továrnu a kšeftují kdo dá prachy ten jede. Škoda má továrnu do auta posadí dobré jezdce a neřeši kolik peněz donesou tam je kámen úrazů.
Z jiného soudku co je Toyota? Byl jsem na školení time managmetu a průmyslového iženírství. Spousta pouček a jak pracovat efektívně pocházi z toyoty. Oni dobyli ameriku stali se jedničkou ve světě a dnes když se tvoří normy tak se čeká co udělá Toyota. Je to velký hráč na trhu i když v F1 jim to nevyšlo, ale když si umanou tak WRC vyhrajou májí velké prostředky tří roky a jsou zase mistří.
16. 8. 2010 07:1419
0 0
Cob: Boha jeho... Saab už dávno není krachující automobilka... Saab byl zakoupen holandskou společností Spyker (http://www.spykercars.nl) - a zástupci společnosti hledají možnosti, jak značku propagovat a rally je jedna z variant.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!