Francois Duval si připsal další havárii

Francois Duval havaroval na osmačtyřicetikilometré vložce s názvem Panzerplatte.

Návrat do kolotoče mistrovství světa se belgickému závodníkovi Francois Duvalovi moc nepovedl. Na rychlostní zkoušce číslo 14 nezvládl pravotočivou zatáčku, dostal se mimo stopu, kde Ford Focus RS WRC zakopl o patník. Před nehodou se se spolujezdcem Denisem Giraudetem pohyboval bezpečně na 5. příčce celkového hodnocení německé rally.

Zkušený spolujezdec k incidentu poznamenal: "Jsme oba v pořádku. Francois má nějaké bolesti, ale bude v pořádku. Tlačili jsme, protože auto bylo nedotáčivé. Pak jsme se dostali mezi dva patníky. Ani si nejsem jistý, kolikrát jsme se převrátili, ale když jsem vystoupil z auta, bylo na mé straně hodně škody." Posádka byla poté převezena do nemocnice na preventivní vyšetření.

Zavřel si Belgičan definitivně cestu do elity zvané mistrovství světa?

Komentářů celkem: 60
22. 8. 2010 17:14
0 0
Willíku, Duval není typický rozbíječ aut a proto např. v roce 2005 byl dočasně ,,odstaven" a nahrazen C.Sainzem, aby se srovnal... A od té doby toho stihnul rozbít ještě dost a dost. Jasně je to střelec, jede rychle, ale jak tu poznamenal Čejda - rychlost závodníkovi nestačí...Ono je to paráda, když dokáže jet kudlu a není to (jak s oblibou říkáš třeba o Prstovi) dojížděč, jenže k tomu úspěchu je potřeba ještě jedna drobnost - dojet do cíle ;) A že musí ještě dostat šanci? Nemusí ;) Měl ji u Fordu i Citroenu a nevyužil jí. Já bych mu tu šanci strašně přál, nicméně to by asi musel trochu změnit přístup a stát se tak trochu dojížděčemsmajlík A k článku - nevím, proč by tu nemohl být, nic závadného a nepravdivého v něm není...
22. 8. 2010 17:57
0 0
no, clanek opravdu trosku pusobi jako by mel vyvolat flame, ovsem faktem zustava ze v nem neni ani zrnko nepravdy. Dalsi havarie to je, a osobne bych se moc divil kdyby mu jeste nekdo sveril auto, pokud si ho sam nezaplati. Ja osobne bych mu bez dokladu o pojisteni nedal ani trikolku. Je to strasna skoda, kolikata uz je tohle sance kterou zahodil???
22. 8. 2010 18:35
0 0
To už pan Liška dojel na skvělém umístění a nebyl dokonce i poslední smajlík Duval co jede, to bouračka smajlík
22. 8. 2010 18:45
0 0
WLADIMEER: nevím jestli je to kachna, ale známý mi psal,že to auto viděl v pátek večer na vozíku a že bylo rozbité.
22. 8. 2010 18:53
0 0
info z blízkého zdroje(Tondy) uvádí, že nic takového se nestalo...
22. 8. 2010 18:59
0 0
Tak to sorry, všem se omlouvám.
22. 8. 2010 19:40
0 0
To je teoretiků tady, který nikdy rychlý auto pořádně ani neřídili, ale všechno od PC vědí nejlíp, líp jak Malcom...Škoda, že sou tady takový bulvární výlevy.
Pak si tady kdejakej jouda, kterej rally ani moc nesleduje musí myslet, jakej je Duval ichtyl...pic
22. 8. 2010 19:57
0 0
ichtyl nevím, ale každá soutěž koní v cíli a tam se Duval zas tak asto nedostane. Co je platný že je rychlej, když to nemá výsledky....
22. 8. 2010 20:37
0 0
Ono Duval je rychlej ale moc toho nenajezdí a pak když jede na urovni Mika nebo Loeba tak je jen vlásek ktavéhle hloupé chybě potřeboval byse vrátit do kolotoče MSsmajlík
22. 8. 2010 21:42
0 0
willy - sorry, ano, drtiva vetsina jsme mozna teoretici, ale kazdej kdo sleduje rally snad vidi ze Dudu tech aut uz rozbil trochu moc. Pokud by mohli diskutovat jen ti, co nekdy ridili rychly auto (btw, jaka je definice rychlyho auta???)tak by tu podle Tebe asi nemel diskutovat nikdo. Ja proti Duvalovi naprosto nic nemam, mrzi me ze to (opet) rozstrelil, ale jedno vim - jako vsichni tady - rally opravdu konci az v cili. To ze zajede par peknych dilcich casu je sice pekny, ale tot vse. Jinak nemyslim si ze Dudu je ichtyl, ale mel by si to asi preci jen trosku v hlave srovnat.
22. 8. 2010 22:14
0 0
Na druhou stranu je třeba ocenit willyho víru ve Francoise. Dát ho v tipovačce na Německo na třetí místo a věřit mu jako nejlepšímu umístěnému pilotovi Fordu, tomu říkám oddaný fanda.
22. 8. 2010 22:41
0 0
oifovo: Ja si ani nemyslim, ze by si to mel srovnat v hlave.. Podle me to srovnany ma, ale proste jezdi tak jak jezdi.. vzdycky jezdil rychle a vzdycky delal chyby.. ted akorat jezdi mnohem min a chyb je i diky tomu vic..
23. 8. 2010 08:14
0 0
Willy, nebuď tak hysterickej, jako by ti někdo rozkopal hračky. Duval mohl dělat jedničku u Forda už někdy před sedmi lety, ale chtěl do Citröenu porážet Loeba. Ale jediný co porážel byly stromy.
Po skončení v továrně zajel slušně už jen jedno Německo a pak už samý rány, takže ano, je to notorickej bourač a neni na něm nic vyjímečnýho. Svou šanci a ne jednu dostal a nevyužil. Navíc už loni ohlašoval konec v rally. Takže s klidnou hlavou můžeš přestat MS sledovat, když je to bez něj taková nuda.
23. 8. 2010 11:14
0 0
Speeder, teda ty mě přijdeš teď trošku hysterkasmajlík
Já jen předložil fakta a ty jsou takový, že to bourač prostě není, jen ho tady dosta takhle prezentuje tenhle server občas.
23. 8. 2010 12:21
0 0
willy2.0: Víte, chtělo by to zklidnit emoce a hlavně se pokusit dívat na věc bez růžových brýli zarputilého fanouška. Na minulé stránce jste napsal, že Duval umí být stejně rychlý, jako Loeb. To se mě zdá až úsměvné... Možná někde na třech, pěti kilometrech... Podívejte se na holá fakta... Loeb tam dává jedno vítězství za druhým, jeden titul mistra světa za druhým... Je pořád v té správné provozní teplotě... Duval nejezdí... A nejezdí už hodně dlouho... To se na jezdci nějak podepíše, nemyslíte? Zcela určitě s tím souvisí i to, že když v posledních letech sporadicky sedne do nějakého soutěžního auta, tak ho hned rozštípe... Nejezdí proto, protože není až takový zázrak a nikdy extra neoslnil... No a takový jezdec musí platit a on ty peníze nemá, nebo je má jen občas... Myslím, že Duval zcela určitě talent byl, ale nikdy nebyl víc, než širší světová špička a to jen velmi krátkou chvíli... Myslím, že byl zcela srovnatelný s krajany Loixem a Thirym... Šancí už měl dost a žádnou nevyužil... Zcela určitě mu v budoucnu kde kdo půjčí auto, když pořádně zaplatí! I ten Deutschland musel pořádně zaplatit! Jestli jste si nevšiml, celé auto měl ve svých barvách... Belgický pivovar, DHL... Píšete, že "dojížděčům nikdy fandit nebudete"... To je tak trochu dětinský výkřik... Každý opravdový a normální fanoušek rallye ví, že soutěž končí až v cíli... Dojíždět se holt musí, jinak nejsou vítězství, jinak nejsou body, ani tituly... A ač se Vám to určitě nebude líbit, historie se neptá na to, kolik kdo vyhrál erzet, ale kdo vyhrál soutěž... A v tom širším pojetí se neptá, jestli Franta vyhrál pět soutěží a Lojzík jednu, ale kdo byl mistrem světa. V motoristickém sportu obecně máme spousty mistrů světa, kteří v té sezóně vyhráli jen jeden závod, nebo taky žádný... Ale pravidelně bodovali na předních místech a to je nejdůležitější...
23. 8. 2010 13:15
0 0
Willy. Narozdíl od tebe, mě jeden Duvalův start ročně opravdu nechává klidným a nevidím na něm nic vyjímečnýho. To nevim jaký si předložil fakta, ale já si od Německa 2008 nepamatuju kdy dojel nějakou mezinárodní soutěž. Proslulej ranař byl už v sezoně 2005 a teď po letech, kdy vyjímečně jede soutěž, to neni o nic lepší.
23. 8. 2010 14:29
0 0
Popořadě:
Že Giraudet sahal po ručce je klasika,dělá to vždycky,když jsem auto ven,dělal to Radstromovi,Auriolovi atd atd. Po Německu 08 Duval přeci jel Španělsko a Korsiku za továrnu a nepletu-li se,obě soutěže dojel a hezky se pral s Hirvonenem...a v roce 2005,po tom,co se vrátilo,měl jen jednu bouračku,snad doma na korsice, kde doháněl ztrátu po poruše brzd...
23. 8. 2010 14:29
0 0
*když jde auto ven...
23. 8. 2010 15:08
0 0
Když rok sedím doma a pak dokážu držet krok s tovární dvojkou a dokonce i s jedničkou (kteří jen za půlku letošní sezony ujeli víc, než já za dva roky), tak něco není správně. Když přitom mám pocit, že nejedu naplno a mám rezervy, tak je to tuplem špatně. Když během pěti posledních soutěží pošlu dva mitfáry se zlomeninama do špitálu, opět není něco dobře. Sorry, ten pán je nebezpečný sobě (to by nevadilo), ale i druhejm-spolujezdcům i divákům. V tom jeho bazaru by mu bylo líp.
26. 8. 2010 14:59
0 0
Havaroval Duval v Německu? Havaroval. Stává se mu to docela často? Stává. Můžete mi prosím někdo vysvětlit v čem je ten článek "bulvární"? Já na něm nic bulvárního totiž nevidím. Tři věty kostatující skutečnost. Nic víc. To by za chvíli nesměl na e-wrc napsat nikdo nic o nikom, aby se náhodou nedotkl jeho nekritických fanoušků.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!