12. 9. 2010 07:15 − 2652× − 2

Enge ozdobil svůj návrat do rally sedmým místem

Tomáš Enge se společně s navigátorem Michalem Ernstem vrátil při Admiral Rally Vyškov na tratě domácích rychlostních zkoušek.

Tomáš Enge se společně s navigátorem Michalem Ernstem a s vozem Mitsubishi Lancer EVO IX vrátil při Admiral Rally Vyškov na tratě domácích rychlostních zkoušek. Výsledkem divácky velmi atraktivní jízdy bylo sedmé místo v absolutním hodnocení soutěže a čtvrté ve třídě N4.

Tomáš Enge s Michalem Ernstem absolvovali poslední společnou soutěž loni v říjnu, ale ve Vyškově si na vzájemnou spolupráci znovu rychle zvykli. Do soutěže vstoupili devátým nejrychlejším časem na pětikilometrové RZ 1 Komořanská. Na následujícím testu (RZ 2 Račická; 9,19 km) byli šestí a v průběžném pořadí se posunuli na sedmou příčku. Úvodní rundu uzavírala vložka číslo 3 Podivická, která byla se 13 kilometry nejdelším testem soutěže. Enge s Ernstem zde zabodovali třetím nejrychlejším časem a celkově poskočili na pátou pozici.

Následovaly druhé průjezdy erzet Račická a Podivická a premiérově také vložka Pruská (11,62 km). Posádka startující v barvách generálního soutěže při nich dosáhla dvou šestých a jednoho sedmého času a v průběžném pořadí stále kontrolovala páté místo. Pátá pozice patřila Tomášovi s Michalem i po druhém průjezdu RZ Komořanská, která zahajovala závěrečnou sekci soutěže. Na následující erzetě (Pruská 2) ale liberecko-příbramská posádka trefila kámen skrytý v trávě a udělala defekt. Na prázdné pneumatice jela většinu erzety, ztratila více než minutu a klesla na sedmou pozici. Se soutěží se Tomáš s Michalem rozloučili druhým nejrychlejším časem na závěrečné RZ 9.

Tomáš Enge: „První tři erzety jsme si s Michalem nebyli úplně jistí, znovu jsme si zvykali na vzájemnou spolupráci a já samozřejmě také na soutěžní vůz. Nervozita byla trochu znát na nás obou. Po první rundě jsme ale byli pátí a cítili jsme, že když udržíme podobné tempo, resp. dokážeme zrychlit stejně jako naši soupeři, můžeme se kolem pátého místa pohybovat i nadále. Napětí z nás spadlo, s týmem jsme v servisu začali upravovat nastavení vozu tak, aby vyhovoval mému jezdeckému stylu a všechno pak už šlo dobře.“

„Narozdíl od loňska jsme sice nikde nepotkali žádnou srnku, ale na předposlední erzetě se nám bohužel do cesty připletl kámen schovaný v trávě, o který jsme prorazili pneumatiku. Stalo se to na začátku erzety, takže jsme většinu testu jeli na prázdném pravém předním kole. Tím jsme ztratili a klesli na sedmé místo. I tak jsme s výsledkem spokojení. Soutěž jsme si hodně užili a já doufám, že jsme nezklamali ani diváky.“

Komentářů celkem: 2
12. 9. 2010 08:52
0 0
a Tipovačka v pr...smajlík
12. 9. 2010 13:40
0 0
u mě taky tipovačka v čudu.Poprvé mínus 4body.Hold měl jsem tomu okruháři věřit víc stejně jako na Barumce Kostkovi.Hold jsem dal NE a -6bodů.A "skok" na 265.místo.Stále klesám..smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!