WRC Akademie s Fordy Fiesta R2
Juniorské mistrovství světa končí, jeho nástupcem se má stát nová WRC Akademie. Jejím cílem je výchova mladých a talentovaných jezdců, protože i v JWRC začínali jezdci, ze kterých jsou dnes hvězdy mistrovství světa. Dnes bylo také oznámeno, že tento nový seriál se pojede s vozy Ford Fiesta R2, které bude připravovat M-Sport. A za účelem pokud možno rovných podmínek budou tyto vozy vybaveny pneumatikami Pirelli.
Tato nová série nemá být příliš drahá, hranice nákladů byla stanovena na 135 tisíc euro (přibližně 3,3 milionu Kč) za sezonu. Posádka si k tomu ale ještě musí zaplatit dopravu a ubytování, vůz pro seznamovací jízdy a samozřejmě i případné škody na soutěžním voze. Lákadlem ale může být cena pro vítěze, který obdrží "stipendium" ve výši půl milionu euro (přibližně 12,3 milionu Kč). Bližší informace k WRC Akademii (předpisy, soutěže) budou zveřejněny do dvou týdnů, jezdci se ale mohou přihlašovat již od 26. října.
Nejlíp to řekl Novej "ti kluci potřebují najezdit kilometry a né nalítat v Boingu" . Chtělo by to oprášit ME a udělat tam nějaký projekt R2 vyšlo by to ještě levněji
Viděl bych to takhle:
WRC s auty WRC dopněk PWRC
IRC s auty S2000 dopněk Junioři když se jim bude počítat 7 nejlepších výsledku tak jim stačí jezdit po evropě. A ME dát jako součást IRC na závodech v evropě.
Pomohlo by to všem.
PS: Co je to ten dopněk?
Speeder: "Ogaři budou dostávat obklad od C2 R2" tak to bude. Vyhrál lobing Malcolma. Mezi sebou jo to bude zajímavě ale jinak dostanou nálož. Měli dostat nejlepší techniku na trhu nebo si sami vybrat a né Fiestu kterou skoro nikdo nejezdí. Ono je možné že to stálo buď Fiesta nebo nic vtom případě je Fiesta lepší.
Doplněk je že by se při WRC jezdil dopňkově PWRC jako teď.
Druhá věc je učasnici akademie budo jezdit po světě 95% junioru je z evropy a kolik stojí cesta do Japonska?
No také jen diletant srovnává C2 MAX se základní Fiestou R2, budiž, ale Fiesta na mnoha soutěžích MS už C2 R2/C2 R2 MAX porazila, navíc tento projekt zajistí další vývoj R2 Fiesty, což je důležité.
C2 je končící a neperspektivní model, do kterého Citroen přestává investovat a pomalu se začínají C2 "sypat". Tak Fiesta a Twingo je lepší a perspektivnější volba. Co je křáp se ještě ukáže, pokud nějaké C2 vůbec MS ještě pojedou, já myslím, že moc ne-eé.... viz... http://www.ewrc-results.com/results_main.php?event=584&stage=13576&category=3§ion=