Citroeny C4 WRC se přesouvají do národních šampionátů
Jaká bude budoucnost vozů Citroen C4 WRC po jejich zákazu v mistrovství světa? Přesunou se do národních šampionátů, kde jsou staré vozy WRC stále ještě povoleny?
Některé z nich určitě. Již před pár dny oznámil belgický šampión Pieter Tsjoen, že dosavadní Focus WRC vymění za Citroen C4 WRC. Pokud se mu povede na úvodním podniku Rally van Haspengouw, chtěl by s vozem absolvovat celou domácí sezónu.
V Belgii ale nepůjde o jediný vůz C4 WRC. Minimálně tři starty má již zajištěn Alexandre Romain, pro kterého to bude premiéra s vozem kategorie WRC. Případné další starty budou záviset na výsledcích a na tom, zda sežene další finance.
Zajímavé také je, že starty s vozem C4 WRC plánuje i Francois Delecour. Nebude to ale ve Francii, ale v italském asfaltovém šampionátu, což je jakási druhá italská liga, kde jsou povoleny vozy WRC.
"Mám projekt na start s vozem Citroen C4 WRC v Itálii," přiznal Delecour. "Nejsem si jist, jak to dopadne, ale doufám v tom. Byla by to velká zábava." Pokud by nevyšly starty s vozem C4 WRC, měl by usednout do Peugeotu 206 WRC.
na rallycross by to bylo vykonove stejme o nicem 300hp a by to padalo do nej divize. a co se tyce elektorniky tak by moc dlouho to zachazeni obouchanka nevydrzelo.
Stačí "jen" vyndat restriktor a hned bude výkon o nečem jiném, v tom bych neviděl problém