Citroeny C4 WRC se přesouvají do národních šampionátů

Jaká bude budoucnost vozů Citroen C4 WRC po jejich zákazu v mistrovství světa?

Jaká bude budoucnost vozů Citroen C4 WRC po jejich zákazu v mistrovství světa? Přesunou se do národních šampionátů, kde jsou staré vozy WRC stále ještě povoleny?

Některé z nich určitě. Již před pár dny oznámil belgický šampión Pieter Tsjoen, že dosavadní Focus WRC vymění za Citroen C4 WRC. Pokud se mu povede na úvodním podniku Rally van Haspengouw, chtěl by s vozem absolvovat celou domácí sezónu.

V Belgii ale nepůjde o jediný vůz C4 WRC. Minimálně tři starty má již zajištěn Alexandre Romain, pro kterého to bude premiéra s vozem kategorie WRC. Případné další starty budou záviset na výsledcích a na tom, zda sežene další finance.

Zajímavé také je, že starty s vozem C4 WRC plánuje i Francois Delecour. Nebude to ale ve Francii, ale v italském asfaltovém šampionátu, což je jakási druhá italská liga, kde jsou povoleny vozy WRC.

"Mám projekt na start s vozem Citroen C4 WRC v Itálii," přiznal Delecour. "Nejsem si jist, jak to dopadne, ale doufám v tom. Byla by to velká zábava." Pokud by nevyšly starty s vozem C4 WRC, měl by usednout do Peugeotu 206 WRC.

Komentářů celkem: 16
2. 2. 2011 12:07
0 0
a v Česku? smajlík
2. 2. 2011 12:11
0 0
Asi Odložka, ne? smajlík smajlík
2. 2. 2011 12:12
0 0
teď jsem to chtěl napsat, že jedině Odložilík smajlík
2. 2. 2011 12:27
0 0
V Trofeo Asfalto pojede s C4 i Luca Pedersoli
2. 2. 2011 13:00
0 0
Udělal bych v rallycrossu novou třídu wrc a nacpal bych je tam.To byl masakr ,kdyby v Sedlčanech na kotlině jezdily C4 a focusy wrc...smajlíksmajlíksmajlík
2. 2. 2011 13:04
0 0
pupik... a co z toho, trosku skoda nemyslis.
na rallycross by to bylo vykonove stejme o nicem 300hp a by to padalo do nej divize. a co se tyce elektorniky tak by moc dlouho to zachazeni obouchanka nevydrzelo.smajlík
2. 2. 2011 13:15
0 0
meca: vždyť i béčka byly po zákazu dotřískaný v rallycrossu, tak jakápak škoda. Škoda to samozřejmě je, ale co s nima jiného? Pokud se všechny využijou v národních šampionátech, bude to jen dobře, ale kdo ví?
Stačí "jen" vyndat restriktor a hned bude výkon o nečem jiném, v tom bych neviděl problém
2. 2. 2011 13:35
0 0
meca:proč? Myslíš,že obouchánci v rallyecrossu jezdí odolnější nebo nějakou "dřevěnou"elektroniku?Problém je spíš v ceně a ani s větším restriktorem "čisté" WRC na špičku v D1 nemá.Vyžadovalo by to další nesmyslné investice.Mimochodem letos Hansen a spol. pojedou s Citronem DS3,ale stavěné jako opravdové D1.Většina béček se kdysi uplatnila také v rallyecrossu a asi nikoho nenapadlo,že je to škodasmajlík
2. 2. 2011 15:26
0 0
meca,jsem si jenom dělal prdel.To vim taky,to co si napsal...
2. 2. 2011 15:27
0 0
Ale reálný by to bylo,všechno jde když se chce...smajlík
2. 2. 2011 15:28
0 0
Jj na Hansena a jeho tým jsem zvědav,jsou to pašáci.smajlík
2. 2. 2011 16:11
0 0
Ne ne hošánci Odložilíky jsem předběhl já ,jenom já!!!!smajlíksmajlíksmajlík
2. 2. 2011 16:39
0 0
pupik:jenomže tam bude i Norská gorila s Fokusem smajlíka taky dost jiných(doufám)
2. 2. 2011 16:49
0 0
V Rallyecrossu v D1 nemůžou startovat WRC ani auta které mají z wrc díly.
2. 2. 2011 17:03
0 0
Co se neprodá, půjde do Tlumačova
3. 2. 2011 12:23
0 0
Regular John smajlíksmajlíksmajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!