Ondřej Krajča - eWRC.cz
16. 2. 2011 15:42 − 2591× − 20

Armindo Araujo v MS s Mini WRC

Armindo Araújo se představí v letošní sezóně na tratích MS za volantem Mini WRC. Na domácí rally by se měl ještě představit s Mini S2000 1.6.

Po dvou titulech mistra světa v produkčních vozech se Armindo Araujo konečně dočkal. Armindo přestupuje do nejvyšší katogerie rally, do WRC. Araújovi se podařilo sehnat dostatečný finanční obnos a v MS se představí s Mini WRC. Už na domácí Portugalské rally by se měl představit za volantem Mini S2000 1.6, jelikož premiéra Mini WRC se odehraje až na Sardínii. "Především bych chtěl poděkovat značce Mitsubishi, se kterou jsem byl spjat posledních šest let a vybojoval jsem s ní moje největší úspěchy v rally," říká Armindo Araújo.

"Po několika měsících usilovné práce se mi podařilo zajistit sezónu v mistrovství světa s vozem WRC. Je to nepochybně splnění mého snu. Chtěl bych poděkovat svým sponzorům TMN, Galp, Lusitania a MCA, bez kterých by se nepovedlo nastartovat tento projekt s Mini WRC," dodává Araujo.

Komentářů celkem: 20
16. 2. 2011 15:47
0 0
Doufejme, že se v něm aspoň trochu sveze a že ho Mini nezradí hned ze startu rallyesmajlík
16. 2. 2011 17:19
0 0
Otázkou je,zda má tohle závodění vlastně smysl... Na "tovární" WRC stačit nebude.(myslim auto).
16. 2. 2011 17:35
0 0
Já tomu novému rozdělení do tříd asi furt nerozumim. Mini S2000 1.6 není přece WRC, to je nová S2000, nebo ne?
16. 2. 2011 17:40
0 0
Luky_CZ: Mini WRC bude mít premiéru až na Sardinii, pokud vím. Takže v Portugalsku pojede s S2000.
16. 2. 2011 17:43
0 0
Aha, takže začátek s Mini bude s S2000 a pak WRC. No to zní logicky, díky smajlík
16. 2. 2011 17:47
0 0
Také ty třídy nechápu. Na jednu stranu se v článku mluví o WRC na straně druhé o S2000. WTF smajlík. Ale už to tu asi bylo vysvětleno stiinkem.
16. 2. 2011 20:39
0 0
Nevim co je na tom k nepochpeni...v portugalsku pojede s Mini s2000 (motor 1.6T) a po oficialni premiere Mini WRC pojede s WRC (Sardinie) smajlík
16. 2. 2011 21:19
0 0
Prosim vas, muze mi nekdo vysvetlit rozdil mezi s2000 1.6 turbo a WRC 1.6 turbo? Velice dekuji za odpoved.
16. 2. 2011 21:23
0 0
svata: No to je přece úplně jasný ne? WRC je 1600ccm s turbem a S2000 1,6T je 1600ccm s turbem.....a menší dírou smajlík
16. 2. 2011 21:26
0 0
To nerez: to jsi už někde viděl Mini závodit? Proč by jej mělo zradit? Při dnešních technologiích se to už zas tak moc nestávám když tak pro prkotinu
To Marty: Testovat téměř shodný podvozek a úplně stejný motor s menším restriktorem při závodech je dle mého důležité a pořád jsou i jiné třídy než WRC. Co třeba Martin?Myslím, že z vítěztví má stejnou rados a odměnu (body) jako Mikko...smajlíkProstě vyhrál soutěž MSsmajlík
16. 2. 2011 22:11
0 0
Hany32: teď už to k pochopení je, když byl článek ještě neupravený, tak to moc smysl nedávalo smajlík
16. 2. 2011 23:43
0 0
no jsem zvědav jak se mu podaří s tímto vozem a myslím si že je to dobrá změna
16. 2. 2011 23:44
0 0
no jsem zvědav jak se mu podaří s tímto vozem a myslím si že je to dobrá změna
17. 2. 2011 00:51
0 0
je v tom trochu bordel ale je mi to uplně jedno když bude na startu víc aut než obvykle.A podle mě je nejduležitější aby ty auta byli dostupné i pro jezdce z regionalních soutěží . Trěba Valda na asfaltu nebo Kopajda tři zavody v MS a tak
17. 2. 2011 09:12
0 0
Nevím co je k nepochopení?Píše se to tu už po milionté že od letoška lze homologovat S2000 pouze s motorem 1,6T.Chce to pečlivěji číst zdejší články.......smajlík
17. 2. 2011 15:28
0 0
Mně by spíše zajímalo, jaký má smysl letos v kategorii S2000 míchat vozy s 2,0l atmosférickým motorem dle starší specifikace a nové S2000 s 1,6l přeplňovaným motorem?! Nějak to prostě nechápu...smajlík
17. 2. 2011 15:43
0 0
makaX69: Tak jsem to nemyslel. Měl jsem za to,že pojede pořád s tim "klientským" WRC.A tudíž by v kategorii S2000(2) neměl konkurenci.A mezi "velkýma" WRC zas skoro žádnou šanci.Alespoň ne na první 6-ku.
18. 2. 2011 00:22
0 0
Marty prečo si mysliš že by nemohol zajazdiť dobrý výsledok???Je to dvojnasobny majster sveta PV..pokial MINI zrobilo kvalitné auto, tak prečo nie..Kludne môže potrápiť aj "velké" WRC..Tiež si nemyslim že to bude nářez, ale netreba to vylučovať..btw MINI netreba pochovávať..BMW má s motormi velké skusenosti a pokial sa dobre odladia aj ostatné časti vozidla, tak to bude kvalitný voz smajlík
18. 2. 2011 15:47
0 0
Já je nepochovávam...Ani nezpochybńuju kvalitu vozu.Jen jsou nějak dané regule,tech.předpisy a na těch stavím.Jestliže to auto bude mít menší výkon,tak při srovnatelných pilotech prostě nemáš šanci....
18. 2. 2011 20:41
0 0
Tak uvidíme smajlík..ešte že si tam napisal že "pri srovnatelných pilotech"..to je dosť podstatné..Lebo napr aj Block má pod prdelou WRC a nejak aj vykonovo slabšie stroje mu utekajú smajlíksmajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!