28. 2. 2011 13:48 − 3022× − 24

Právě vychází magazín Rally 01/2011

Nové číslo časopisu Rally opět přináší spoustu zajímavého čtení.

Z obsahu:

Úžasný zážitek – Na testu Czech Ford National Teamu
Netradiční akci zorganizovalo na zkušební dráze nedaleko Příbrami české zastoupení Fordu. Novináři měli možnost usednout do kokpitu Fordu Fiesta Super 2000 jihlavského týmu Jipocar Racing. Nejprve jako spolujezdci Martina Prokopa a posléze si vyzkoušeli řízení tohoto speciály za asistence Jana Tománka na vlastní kůži. A to bylo něco neopakovatelného!

Rallye Monte Carlo – Ruleta pro peugeoty
Trochu překvapivým vítězem 100. výročí Rallye Monte Carlo se stala francouzská posádka Bryan Bouffier – Xavier Panseri. Startovali s vozem Peugeot 207 S2000 s dílen PH Sportu, v barvách Peugeot France. Na stupních vítězů je doprovodili Freddy Loix s Fredericem Miclottem se škodovkou, Guy Wilks a Phil Pugh s další "dvěstěsedmičkou".

100 let Rallye Monte Carlo – Století plné skandálů
Tradiční automobilová soutěž, od jejíhož zrození letos uplynulo rovných sto let, provází množství superlativů. Je bezesporu nejslavnější a nejstarší na světě, díky horskému prostředí Přímořských Alp a zimnímu období je také nejzrádnější. Ne nadarmo se jí přezdívá pneumatiková ruleta. Její dlouhá historie je však také plná různých kontroverzních rozhodnutí a sportovních tragédií.

Vauxhall Chevette – Zbraň proti escortům
Hlavní inspirací pro vznik soutěžního Vauxhallu Chevette HS byly úspěchy Fordů Escort RS na Britských ostrovech. Vauxhally disponovaly motorem s větším krouticím momentem a lepším podvozkem, ale vinou podivné homologace a nedostatku finančních prostředků se jejich úspěchy omezily pouze na domácí teritorium. Evoluční verze HSR doplatila podobně jako většina vozů té doby na revoluci jménem quattro.

J. Tománek: Reálná podoba Dakaru je odlišná od snu
Otrokovický spolujezdec Jan Tománek je jedním z mála českých navigátorů, kteří si vyzkoušeli na vlastní kůži závod mistrovství světa a kultovní Dakar. Do letošního ročníku odstartoval vedle Michaela Hondy s Mitsubishi Pajero.

Komentářů celkem: 24
2. 3. 2011 09:18
0 0
Gill: Myslím, že ne každý člověk má možnost zajít si do servisu za Sebastienem Loebem nebo Peterem Solbergem pro jejich plakát nebo kartičku... Ty asi jo..smajlík
2. 3. 2011 09:43
0 0
No, každý fanoušek rally chce jistě alespoň jednou na to MS vyrazit (třeba do toho Německa) a tam si jistě do servisu zajít může. Otázka je, zda tam bude v pravou chvíli na pravém místě. Já už jsem měl dvakrát (Polsko, Německo) v servisu Pettera na dosah ruky a vždy, když už jsem se natahoval pro podpis, nějaká trubka z jeho doprovodu ho odtáhla na druhou stranu. A číhat pořád v servisu také nejde. Takže já bych se za nějaký ten plakát apod. v časopise též asi přimlouval.
2. 3. 2011 13:03
0 0
Pro všechny> Napsal jsem do redakce časopisu rally mail, jestli o plakátech uvažují nebo ne, tak uvidíme. smajlík
2. 3. 2011 15:17
0 0
dbar: Já taky ne, já sleduju rally okrajověji než jiné motorsporty a pokud mám nějaký plakát udělám jím radost sousedovic vnukovi, já to nemám kam dávat. Ale jo, když to fandové chtějí. Mě jen nenapadlo, že je to tak žádaný v dnešní době a že plakáty v časopisech byla bomba za komárů, kdy nic nebylo.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!