6. 2. 2004 00:00 − 2285× − 0

Švédská hotline – po první etapě

První etapa Švédské rally je minulostí. A my jsme se znovu ve večerních hodinách telefonicky spojili s jezdcem týmu Styllex Tuning Jozefem Bérešem, abychom vám přinesli aktuální informace z prvních p

První etapa Švédské rally je minulostí. A my jsme se znovu ve večerních hodinách telefonicky spojili s jezdcem týmu Styllex Tuning Jozefem Bérešem abychom vám přinesli aktuální informace z prvních pěti rychlostních zkoušek rally.

Jožko jaké jsou pocity z první etapy ?
Pocity jsou dobré. S umístěním jsme museli počítat. Jak jsem již včera říkal, seveřané a vlastně všichni jedou neskutečně rychle. A to včetně jezdců sk. N. Přesto když se podívám na loňský rok, jezdili jsme tehdy první den okolo 45. místa, letos se tedy pohybujeme cca o 10 míst výše. Pokusíme se samozřejmě ještě zrychlit. Zda se to podaří, nevíme, ale určitě pro to uděláme maximum.

Myslíš tedy, že je ještě prostor zatáhnout a dostat se výše ?
Zítra nás samozřejmě čekají jiné rychlostní zkoušky. Doufejme, že všechno půjde alespoň tak jako dnes. Neměli jsme žádnou krizovku, nebyli jsme nikde mimo trať. Jeli jsme naše svižné tempo. Uvidíme jak to bude zítra vypadat.

Jak byly náročné třetí a čtvrtá RZ? Přeci jen 50 kilometrů v plném nasazení je docela slušná porce.
Bylo to hodně náročné. Obě RZ byly velmi rychlé. Na startu jsem zařadil od jedničky do šestky a na šestku jsem jel snad 10 nebo 15 kilometrů stále naplno. Prostě strašně rychlé. Na trati byly vyjeté docela hluboké koleje a v době kdy jsme byli na trati už začalo pršet, takže sníh byl velmi měkký a navíc hodně rozbředlý. Před superspeciálkou jsme udělali trošku taktickou chybu. Všichni totiž obuli zadní pneumatiky dopředu, protože mezi čtvrtou RZ a superspeciálkou byl 80 km přejezd. My jsme to nechali tak jako na čtvrté RZ. Po erzetě jsem se na stav pneumatik díval a byly OK. Bohužel než jsme přijeli na start superspeciálky, hroty se silně opotřebovaly a polovina z nich vypadla. V tu chvíli už jsme ovšem neměli čas pneumatiky přezout.

S vozem nejsou žádné problémy ?
Všechno je v nejlepším pořádku. Mechanici odvádějí výbornou práci. V průběhu dne jsme zkoušeli na autě nejrůznější nastavení a zatím funguje všechno dobře.

Před vámi je Kristian Sohlberg s továrním Mitsubishi. Nezkusíte zaútočit ?
Myslím si, že ne. Předpokládám, že Sohlberg musel mít nějaký technický problém. Po třetí RZ jsme byli před ním, ale Sohlberg jel na první a třetí RZ dvanáctý čas, takže si myslím, že tam opravdu byl nějaký technický problém.

Jaké jsou vyhlídky do dalších kilometrů rally ?
Nálada v týmu je pozitivní. Pocity máme dobré. To si myslím, že je velmi důležité.

Děkujeme za rozhovor a přejeme hodně štěstí do dalších bojů.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!