Kuba Brázda na Lužičky nezanevřel

I přes požár v roce 2007 a vyloučení pro překročení časového limitu v servisu v roce 2008 se do Lužických hor rádi vracíme.

I přes požár v roce 2007 a vyloučení pro překročení časového limitu v servisu v roce 2008 se do Lužických hor rádi vracíme. Je to super soutěž, parádní tratě a neopakovatelná atmosféra. Zvláště pak po loňské zkušenosti, kdy jsme absolvovali celý seriál Lausitzcupu, jsme moc chtěli letos startovat také.

Německá šotolina nás opravdu nadchla. Hodně nás mrzelo, že nevydržela poloosa po jednom ze stovky skoků. Škoda na autě zpočátku nevypadala tak hrozivě. Později jsme však zjistili totální zničení motoru v podobě propadlého ventilu a následných škod. To pro nás byla velká rána. Díky chybějícím financím se nám prozatím nepodařilo motor opravit. Proto jsme pomalu, ale jistě start v Lužických horách vzdali.

O víkendu však nastala velká změna. Jeli jsme se podívat na Rallye Šumava. Trochu jsme tak provětrali civilní „závoďák“ Mitsubishi z Ralliartu, který je momentálně na prodej. V pátek jsme se prošli po servisu, pokecali s kamarády a po zimní přestávce nasáli závodnickou atmosféru. Najednou dostal Kuba nápad zavolat našeho kamaráda a zároveň dlouholetého harcovníka Láďu Henzla. Ten nám vyšel vstříc a přislíbil zapůjčení svého náhradního motoru na Hondu. Od té chvíle všichni z teamu ožili a s novou vervou a radostí jsme odstartovali přípravu na Lužické hory. Po pár hodinách, kdy jsme sledovali zápolení přímo na trati, nás zasáhla velmi smutná zpráva z RZ2. Jirku Skoupila jsme měli tu čest poznat osobně při Rallye Český Krumlov v roce 2006, kde nám jako nováčkům této soutěže ochotně uděloval cenné rady. Celý náš tým tímto vyjadřuje hlubokou soustrast rodině a všem pozůstalým. Přejeme brzké uzdravení Jiřímu Volfovi.

Ten, kdo jednou rallye propadl, už tuto lásku nemůže opustit. Je to těžké, ale kola se točí dál. I proto už byl náhradní motor v sobotu v dílně a dnes je již namontován v Hondě. Náš start v Lužických horách a tím i v celém seriálu Lausitzcupu je tím velmi reálný. Obrovský dík patří především mé manželce a Kubovo matce Hance za to, že ač nerada, tak chápe, jaká je pro nás rallye droga a že závody prostě potřebujeme k životu. Dále pak děkujeme za podporu všem členům rodiny, mechanikům za obrovský kus práce v šibeničním termínu, Láďovi Henzlovi za pochopení a výpomoc a v neposlední řadě firmě BOSCH pana Černíka a panu Petru Kroftovi – Autolaky 4CR Plzeň za podporu v letošní sezoně.

Komentářů celkem: 2
22. 4. 2011 14:36
0 0
Tak at se daří kluci :D
22. 4. 2011 17:09
0 0
Přeji pěkné svezení v našich končinách smajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!