Vychází Sport Motor News 7

Velký rozhovor s A.Tlusťákem, soutěž o svezení ve Fabii S2000 a radarový detektor, komentář Rally Lužické Hory, historie Mazdy RX 7 v rally…

V novém vydání elektronického magazínu Sport Motor News – ČR, který si ZDARMA můžete stáhnout kliknutím na odkaz STAHOVAT, tentokrát už s pořadovým číslem 7, se můžete začíst do velkého a otevřeného rozhovoru s vicemistrem Evropy v rally Antonínem Tlusťákem, který se dotýká i ožehavého tématu diskusí nejen na fóru eWRC.cz. Dál pro vás máme velmi zajímavou soutěž o pěkné ceny, kdy můžete soutěžit o svezení ve Škodě Fabia S2000 právě vedle Antonína Tlusťáka a radarový detektor, který dodal jeden z partnerů Antonína Tlusťáka, firma AntiRadaty.NET.

Nechybí komentář Rally Lužické Hory a vyhlášení premiérové Sport Motor News Trophy, což je ocenění jedné z posádek uplynulé rally. V pohledu do historie se podíváme na zoubek Mazdě RX – 7. Věnujeme se i prvnímu závodu Rally cupu a zpracovali jsme pro vás přehled nejtěsnějších vítězství v mistrovství světa v rally. Podíváme se i do rallycrossu, kde začala evropská sezona a na závěr je připraven nový seriál „okénko motoristy“, kde se dočtete zajímavé rady, které upotřebíte v běžném silničním provozu.

ZDARMA STAHOVAT


Ukázka z magazínu Sport Motor News 7/2011

Pokud máte zájem, můžete Sport Motor News pravidelně dostávat do své emailové schránky. K pravidelnému odběru magazínu se stačí jednoduše zaregistrovat zde.


Ukázka z magazínu Sport Motor News 7/2011


Ukázka z magazínu Sport Motor News 7/2011


Ukázka z magazínu Sport Motor News 7/2011


Ukázka z magazínu Sport Motor News 7/2011


Ukázka z magazínu Sport Motor News 7/2011

Jestli si chcete aktuální číslo Sport Motor News stáhnout a přečíst ve svém počítači nebo například ve svém mobilním telefonu či tabletu, tak využijte odkaz. ZDARMA STAHOVAT

Těšíme se na vaše ohlasy na další vydání magazínu Sport Motor News

Komentářů celkem: 19
30. 4. 2011 11:201
0 0
Sport Motor News se mi začal hodně líbit smajlík ,Rozhovor s Tondou Tlusťákem Pěkný Celkově pěkné počtení smajlík
30. 4. 2011 11:222
0 0
Ten rozhovor s Tlusťákem jsi nemohl stačit přečíst smajlík Vždyť je to tu teprve chvíli...Jinak díkysmajlík
30. 4. 2011 11:363
0 0
v titulku na hl.str. mate chybu, mate tam MX7 misto RX7
30. 4. 2011 11:404
0 0
Díksmajlík, opraveno.
jac
30. 4. 2011 11:465
0 0
Že by "kytarová pekelnice" Eva přesedlala na Hard muziku?smajlíkJsem zvědavsmajlík
30. 4. 2011 12:046
0 0
Do článku o nejtěsnějších vítězství se hned do prvního odstavce vloudila věta z jiného článku smajlík smajlík
30. 4. 2011 12:237
0 0
Zajímavý rozhovor s Tondou Tlusťákem smajlík Možná je chybou když nereaguje na ,,fabulace na forech " někdy možná by stačila věta či dvě aby se diskuze odvíjela správným směrem .
30. 4. 2011 13:418
0 0
Celkově velmi pěkný počin.
30. 4. 2011 14:179
0 0
Super číslo, rozhovor je skvělej :D:D:D
30. 4. 2011 17:1110
0 0
Pěkne počteni,přeji štastne zavodni kilometry.smajlíksmajlíksmajlík
30. 4. 2011 17:5611
0 0
Omlouvám se zapoměl jsem napsat Tondovi Tlustakovi to přani,časopis je luxusni na dnešní dobu super.smajlíksmajlíksmajlík
30. 4. 2011 22:5012
0 0
zdar, ten objem motoru rx7 jsou takzvané dvanáctistovky(1146) a třináctky. ten objem 26.. nevím teď kolik to tam bylo přesně napsané by mohl být tak po uplatnění koeficientu 2.1 který je na wankly nasazen pro zařazení do objemové třídy, podobně jako turba. maximální hranice dvourotoru je skutečně 300k při malém objemu cca těch třináctset, je to dáno vysokou plnící účinností uplatněním periférních portů sání které v sérii nejsou tak výfuku, spolu s vysokou účinností při využití tlakových kmitů ve výfukové i sací soustavě. Toto divák tradičně zaznamenává jako extrémně silnou a zvláštní hladinu hluku.
30. 4. 2011 23:1613
0 0
ještě bych doplnil k tomu výkonu pokud by to někomu vrtalo hlavou a zajímalo by ho to, výkon je matematická hodnota, vypočíst lze z jednoduchého vzorce objem x střední efektivní tlak x otáčky děleno konstantou 120 pro 4T a 60 pro 2T je to dáno četností pracovních fází za otáčku (tomu já osobně říkám ohmův zákon skutečného ladiče motorů, nerespektování pak vede k blábolení o nejrůznějších hodnotách výkonu). z toho logicky plyne proč mají dvoutakty vyšší výkon. střední efektivní tlak je veličina ukazující účinnost procesu plnění se všem jeho dalšími návaznostmi. na závěr je teda pro mě otázka protože jsem nato nikde nenarazil (nebo jsem se moc při hledání nesnažil) zda použít pro výpočet výkonu wanklu klasický vzorec pro čtyřtakty nebo by měla být ta konstanta nižší. protože oběh těch srpkovitých komor za otáčku není klasický tak jak u pístového motoru. jasno by v tom udělali konkrétní hodnoty (pe) které taky nemám. Nicméně těch 300k je nezpochybnitelná věc, na to si lze sáhnout to jde vidět.
DND
2. 5. 2011 09:5714
0 0
Skvělý rozhovor s A.Tlusťákem, který mi tohohle jezdce hodně přiblížil, to co teď napíšu asi bude znít divně, ale ten chlap se mi líbí (bez komentářů, prosím...smajlík).
DND
2. 5. 2011 09:5815
0 0
PS: Nastínil by mi prosím někdo, co znamená to zmiňované "vrknutí"?

Citace: "Někdo o mě na fóru psal, že jsem „Tony vrkač“. To jsou možná ještě návyky
z dvoukolky, kdy třeba u Saxa jsem si musel vrknout, aby auto ze zatáčky
vůbec odjelo.."
2. 5. 2011 10:1716
0 0
taky sem se na to chtěl zeptat
2. 5. 2011 11:2417
0 0
Vrkání se obecně říká tomu, když jezdec často odstavuje plyn. Když se říká, že "jsem si vrknul" znamená to, že jezdec například před nějakou zatáčkou nebo horizontem ubere plyn. U dvoukolek se ubírání plynu-vrkání používalo i při rozjezdech, aby se docílilo větší trakce- pkud auto není vybaveno elektronickou kontrolou trakce (např. Peugeot 306 Maxi KIT) Prokluzující kola se chytí a a auto odjede ze zatáčky lépe, než když někdo bezmyšlenkovitě drží plný plyn.
2. 5. 2011 11:4718
0 0
Jo...někdo vrká a někdo troubí (podrží v omezovači) smajlík
A Tony vrkač psal myslim náš kamarád Willy 2.0.
2. 5. 2011 11:5019
0 0
Největší vrkač byl ale Pavel Kundrát smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!