Martin Semerád nedokončil v Argentině první etapu

Česká posádka Martin Semerád – Michal Ernst musela v průběhu čtvrté rychlostní zkoušky Rally Argentina odstoupit z první etapy.

Martin Semerád s Michalem Ernstem ve čtvrtek odstartovali do Rally Argentina, která je zařazena do mistrovství světa produkčních vozů. Česká posádka měla v plánu klidnou a bezchybnou jízdou dojet do cíle na pozici, která by jim zabezpečovala dostatečný bodový příděl. V začátku první etapy šlo vše podle plánu a Martin s Michalem na úvodních dvou rychlostních zkouškách dne zajeli šestý a čtvrtý čas, který v konečném důsledku znamenal celkové čtvrté místo. „Do závodu jsme vstoupili klidně a nechtěli jsme udělat zbytečnou chybu. Na včerejší superspeciálce jsme měli trochu problém s autem, kde se samy od sebe přepínaly mapy diferenciálů, a auto bylo dost neklidné. To se ale podařilo vyřešit, a dnes jsem byl s autem spokojený. Tato EVO X se chová jinak než naše EVO IX, ale celkově to bylo dobré. Na třetí rychlostní zkoušce jsme zajeli čtvrtý čas jen devět desetin za Flodinem a to bylo dobré. Bohužel hned na nadcházející RZ, kterou byl průjezd zkouškou s názvem El Condor, auto před námi vytáhlo do stopy velký kámen, kterému jsme se nemohli vyhnout. Nevydrželo to zavěšení a my museli prozatím odstoupit. Mrzí mě to, protože rychlostní zkoušky se mi líbily a seděly mému jezdeckému stylu. I tohle je rally a je třeba s tím počítat. V předchozích dvou závodech jsme měli štěstí my, teď jsme si vybrali trochu smůly. Ve druhé etapě ale budeme pokračovat v systému Superrally a uvidíme, kam se nám podaří dotáhnout. Každý bod do šampionátu je dobrý,“ říkal po odstoupení v první etapě Rally Argentina Martin Semerád.

Do druhé etapy tedy Mitsubishi Lancer EVO X odstartuje zatížené penalizací za nedokončenou první etapu. Do konce soutěže ale zbývá ještě velká porce kilometrů a stát se může cokoliv. Přes zklamání z odstoupení, ale Martin Semerád vidí na úvodu Rally Argentina i pozitivní věci. „Řekl bych, že nám v této soutěži docela dobře fungují pneumatiky Dmack. Firma hodně zapracovala a tentokrát přivezla směs, která dobře funguje, a dle našich odhadů se možná dokonce opotřebovává méně, než konkurenční pneumatiky,“ prozrazuje Martin Semerád.


Foto: Greg Roslon

Ve druhé etapě Rally Argentina čeká na posádky dalších osm rychlostních zkoušek o celkové délce téměř 160 kilometrů. Věříme, že Martinu Semerádovi a Michalu Ernstovi se podaří část ztráty z úvodní etapy smazat a posunout se pořadím výše.

Komentářů celkem: 3
28. 5. 2011 10:421
0 0
No škoda. Ale to je rally.
28. 5. 2011 10:462
0 0
Tak v PWRC v Argentine snad nikdo nejede bez problémů. I ten Paddon, co vede o 7 minut měl nějaké technické problémy... Máca ještě v klidu může domů přivést body za 5. místo. Tak good luck!
28. 5. 2011 15:213
0 0
preco ide prave evo X :? sry, ze mi to uslo smajlík,
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!