Rekordní počet vozů S2000 na Geko Ypres Rally

Přes 30 vozů kategorie S2000 je přihlášeno na populární belgickou Geko Ypres Rally.

Přes 30 vozů kategorie S2000 je přihlášeno na populární belgickou Geko Ypres Rally, která se jede jako součást IRC, ME a belgického šampionátu v termínu 24.-26. června. Pořadatelé již zveřejnili seznam přihlášených posádek, který čítá rekordní počet vozů kategorie S2000. Pojďme se podívat na to, kolik jich je.

Začneme u vozů Škoda Fabia S2000. Možná největším favoritem celé soutěže je domácí Freddy Loix, který Ypres vyhrál již šestkrát. Naopak Jan Kopecký byl poslední dva roky vždy druhý, a tak by se rád konečně radoval z vítězství. Juho Hänninen tentokrát nestartuje, a tak dalšími jezdci s Fabiemi jsou Toni Gardemeister (vůbec první start na této soutěži) a Andreas Mikkelsen. Početná je i skupina místních či holandských borců s tímto vozem – Ten Brinke, van Eldik, mladý Hans Weijs, Edwin Schilt a Bernd Casier. Z ostrovů dorazí Barrable a Greer, od nás pak Antonín Tlusťák bojující o evropské body. Pokud tedy dobře počítáme, je to 12 vozů Fabia S2000.

Silný ale budou i posádky s Peugeoty 207 S2000. Černým koněm soutěže je domácí Thierry Neuville, silní ale budou i Bouffier, Wilks nebo domácí šampion Tsjoen. Další už na stupně vítězů asi pomýšlet nebudou – Magalhaes, Campana, Betti a domácí NCRS tým s Melissou Debackere, Dominiquem Bruyneelem a Philippem Graccem. V součtu tedy 10 vozů.

Fiesty S2000 na vítězství pomýšlet nebudou. Francouz Maurin, Němec Herbold ani polští jezdci Solowow s Oleksowiczem s nejrychlejšími bojovat nebudou. Od Fordu tedy 4 vozy.

Proton opět nasadí svoji sestavu s Anderssonem a Bassem (vítěz 2006), Fiat pak Rossettiho (vítěz 2007). Vše doplní domácí miláček Patrick Snijers s vozem Mini Cooper 1,6T. Celkem by se tedy mělo na startu objevit 30 vozů S2000. Kdo z jezdců ale bude slavit triumf?

Na závěr je třeba ještě upozornit na českou posádku Petr Brynda – Zdeněk Pekárek, která si po Korsice odbyde premiéru i na Ypres.

Komentářů celkem: 23
17. 6. 2011 13:2121
0 0
já neříkám že to vím, jen že se to nedá tvrdit s jistotou, ale dá se to odhadnout jednak podle časů a zrovna tak podle přenosů na Eurosportu (jestli máš možnost sledovat)
co se Honzi týče, tak ten nejel hranu od odstoupení na Barumce loni, vyjma našeho mistráku kde asi neni pod takovým tlakem se nedokáže zas tolik vymáčknout a letos jezdí sakra opatrně, jen to že letos neměl zatím žádný defekt to potvrzuje (loni i dva za soutěž) a to nebude jen autem, teď ale doufám že se chytne na Ypres která je už trochu jiná než podniky doposud, troufnu si tvrdit že víc ušitá na Honzusmajlík
17. 6. 2011 15:4222
0 0
"Hrana"?, co to je hrana? Jestli se dá říci, že to je maximálně rychlá jízda bez zbytečného rizika, tak ji jedou určitě všichni, resp., každý jede na hraně svých možností. Ale ještě jinak. Po Jaltě se Juho vyjádřil, že za vítězstvím stálo to, že měl vyšší tlak v pneu a opatrnost, to, že nekatoval, i tam, kde měl v rozpise, že může, tak nekatoval!(o katování jsem se zmínil už při soutěži, protože sami "domácí" říkali, že zahraniční jezdci příliš katují). A teď si sami odpovězte, jak by Honza se svou "opatrnou" jízdou dopadl, kdyby nebylo problémů s posilovačem...A ještě k Honzovi, je to přesně naopak, doma(mimo vybudování si náskoku) jede to, co je potřeba, v IRC jede to, na co má, aniž jde do přílišného rizika. Že potřebuje i vyhrávat, snad ví i bez nás...
17. 6. 2011 21:4823
0 0
taky zajímavá úvaha, pravda bude někde mezismajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!