Vladimír Berger: Velkým podnikům dávám vale
„Naposledy jsme spolu jeli Bohemku v roce 1988 se Škodou 130 L a myslím, že jsme dojeli 11. nebo 12. absolutně,“ vzpomíná bývalý tovární jezdec Vladimír Berger a dodává. „Samozřejmě jsem prioritně sháněl škodovku, kterou bych se mohl měřit hlavně s Emilem Trinerem, ale nepovedlo se.
Nakonec pojedeme Mitsubishi Lancer EVO X od Milana Lišky, kterému tímto moc děkuji za jeho vstřícnost. Zdeňkovo a moje srdce sice říká, že to měla být Škoda, ale když se zamyslíme, že náš společný věk přesahuje hranici stovky a váha dokonce stovky dvě, budeme se ve velkém lanceru cítit dospěleji,“ žertuje jezdec, který dokázal v roce 1992 dojet s favoritem na mistrovství světa ve Španělsku na 13. místě absolutně.
Mistr volantu svou účastí s Mitsubishi rozšiřuje okruh vozů, se kterými v minulosti soutěžil (Škoda, Seat, Mazda, Nissan, Honda a Subaru). „Kromě let 2001 a 2002 jsem ještě nechyběl na žádné Bohemce, a to se historie mojí nejoblíbenější soutěže datuje od roku 1974. Buď jsem se účastnil v roli pořadatele, svozu výsledků, byl jsem i předjezdec a v roce 1977 dokonce i jako mechanik Fina Jormy Harjapaa na Škodě 130 RS. Za volant jsem s číslem na dveřích poprvé usedl v roce 1984. Letos se chceme se Zdeňkem prostřednictvím Bohemie rozloučit s velkými závody a když Bůh dá, tak se budeme vozit v nějakém historickém autě. Zatím se finanční zajištění našeho startu na Bohemii vyvíjí dobře díky naším kamarádům,“ zakončuje krátké vyprávění Vladimír Berger.
Přeju mu, aby se mohl ještě občas svézt.
Jen mě mrzí,že pan Berger nepojede opět s oblíbenou Octavií. Na tuhle dvojici byl totiž krásný pohled -> alespoň pro mě...
Nevíte někdo důvod,proč Octavia neklapla? Pan sběratel nezapůjčil? ...