4. 7. 2011 10:49 − 3292× − 28

Václava Pecha na „Bohemce“ zastavila prasklá poloosa

S velkým očekáváním, jak bude fungovat a hlavně jak bude rychlé nově přestavěné Mitsubishi, se posádka postavila na start.

S velkým očekáváním, jak bude fungovat a hlavně jak bude rychlé nově přestavěné Mitsubishi, se postavila na start letošní Rallye Bohemia posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. a Petr Uhel. „Jízdní vlastnosti se novým podvozkem zlepšily, auto je teď přesnější a v zatáčkách ovladatelnější,“ komentoval vůz V. Pech. Krátká divácká a jediná páteční rychlostní zkouška se tentokrát jela přímo v ulicích Mladé Boleslavi před zraků tisíců diváků, fanoušků a obyvatelstvem přeplněných domů. Pech s Uhlem zde zajeli čtvrtý nejlepší čas a pochvalovali si chování vozu. To ale nemohli tušit, že druhý den je hned po startu tato technika zradí.

„Těšil jsem se, že si s nově upraveným vozem hezky zazávodíme mezi speciály S2000 a získáme další body do našeho mistrovství. I když jsme mysleli, že při přípravě vozu jsme nemohli víc udělat praskla nám hned po startu druhé rychlostky přední poloosa. S takto poškozeným vozem bychom museli absolvovat celé tři rychlostní zkoušky, než bychom se dostali do našeho servisu. Časová ztráta by byla nedostižná a vůz bychom ještě víc poškodili,“ říká po odstoupení velice smutný Václav Pech.

Team nyní čeká nová příprava a náročné testování vozu, aby se vyloučila podobná závada na další velké soutěži, kterou bude Zlínská Barum Rallye.

Komentářů celkem: 28
4. 7. 2011 21:07
0 0
Pro poloosy jsou nebezpečné všechny rázy. Přechod šotolina - asfalt, starty, skoky....
4. 7. 2011 21:31
0 0
Víte kolikrát za závod dostanou ty poloosy takhle zabrat? Když je třeba vytaháno a pak se to chytne? Nesvádějte to na Vencu. Určitě to byla vada materiálu. Jak říká SPEEDER,na tohle se nemůže ohlížet. A zrovna Venca není ničitel techniky. Prostě to stokrát vydrží a pak jednou ne.
4. 7. 2011 22:02
0 0
Mám jeden takový zažitek.Se Škodulou 110LS(v roce cca 76-78) jezdilo se kde všude rozbité,vše drželo.A najednou na rovné,hladké a ještě z kopečka(civil jízda) prostě křupla.Kolečko odběhlo.Když jsme to pak řešili,tak čerstvý lom byl ve velikosti sirkové hlavičky.Takže poloosu neřeším to je otázka materiálu a u předohrabů i rejdu.
5. 7. 2011 08:02
0 0
Hujer : na škodulách to prakolo pořád fakt jich bylo hodně u silnice bez kola. Byl to klasický problém škody 120.
Poloosa v autě může prdnout kdykoliv do toho dílu nikdo nevidí. V závoďáku je víc zatížená. Pech jezdí ostře ale kolikrát to prasklo i posádkám co jezdí prd. Tady platí spíš nevyspytatelná náhoda.
5. 7. 2011 12:03
0 0
Samostatné díly na R4 opravdu zatím nejdou koupit. No a k té poloose. Za 6 let s Mitsubishi je to Ášínova první prasklá poloosa.
5. 7. 2011 12:28
0 0
bobac, asinovec - přesně to si myslim i já ...smajlík
6. 7. 2011 01:30
0 0
Nechci dělat chytrého, ale v televizi v sestřihu to vypadalo, že mu to prasklo už před vracákemsmajlík
6. 7. 2011 13:17
0 0
Nechápu že to řešíte,prostě to prasklo a to se může stát,a Venca to určitě neudělal schválně a do techniky nikdo nevidísmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!