11. 8. 2011 08:48 − 2795× − 0

Po Vysočině znovu úspěšně

Po odstoupení na Vysočině si nově složená posádka Jiří Hladík – Tomáš Pfajfr odváží z Pačejova stříbro.

Po odstoupení na Vysočině si nově složená posádka Jiří Hladík – Tomáš Pfajfr odváží z Pačejova stříbro.

Vraťme se ještě krátce k Rally Vysočina. Co bylo příčinou vašeho odstoupení?

Zřejmě nefungovalo časování vaček. Asi kilometr před cílem první vložky auto ztratilo výkon, další dvě RZ jsme už museli jet na blinkry a já si hlídal zrcátka, jestli nás auto startující za námi nedojíždí. S autem bez výkonu se závodit nedá, takže jsme v prvním servisu odevzdali výkaz. Pro pár zasvěcených ještě podotýkám, že plyn jsem šlapal až na podlahu…

V letošní sezóně jedeš už s třetím spolujezdcem, což je u tebe neobvyklé, proč ta další změna?

Po nedojeté Vysočině jsme se s Adamem v klidu domluvili, že další závody už spolu nepojedeme, takže to teď zkoušíme s Tomášem Pfajfrem, to je celé.

A jak nová spolupráce funguje?

Každý začátek je těžký, a to platí i v našem případě. Jestli spolu chceme fungovat, musíme zapracovat na spoustě věcí, takže nás čeká mnoho práce. Ovšem musíme si na sebe nejprve zvyknout a začít si věřit. Ale musím říct, že ke konci závodu se Tomáš hodně zlepšil a pokud v tomto trendu bude pokračovat, můžeme jít dopředu.

Jak vidí nového jezdce Tomáš Pfajfr?

Po ranním seznamování se s rozpisem a chytáním Jirkova tempa se mi spolupráce zalíbila. Jsou sice mezi námi ještě nějaké nedostatky, ale myslím si, že nebude problém najít společnou shodu a postupem času vše vyladit.

S výsledkem jste tedy spokojeni?

Na to, že jsme spolu jeli poprvé a neměli jsme možnost před závodem testovat, je pro nás výsledek z Pačejova vynikající. Mohlo to být ještě lepší, ale v druhé rychlostce se v jedné pasáži jelo do úzka mezi domy a já si to hloupě namířil do vedlejší uličky, kde jsem najednou uviděl zavřená vrata a bylo mi jasné, že tudy cesta nevede. Museli jsme tedy vycouvat, najít správnou cestu a pokračovat dál. Další chybou byla moje volba pneumatik na poslední sekci. Měli jsme informace, že na poslední RZ pršelo, tak jsme dali na předek media, a to byla hodně špatná volba. Na obou závěrečných zkouškách bylo sucho, pneumatiky se okamžitě přehřáli, takže jsme se hodně zapotili. Před poslední vložkou jsem dokonce ze zoufalství poléval přední gumy vodou, abych je alespoň (spíš pro svůj pocit) trochu zchladil :)

Po celkem dlouhé době jsi závodil na mokrém povrchu, který ti sedí, projevila se nějak tahle pauza v první rundě?

Naposledy jsem závodil na vodě v Kostelci v roce 2009, takže jsem moc nevěděl, co nás čeká. Naše auto se na suchu chová velmi dobře, ovšem jak jsem ráno zjistil, voda není jeho silná stránka, ale pokud jsou trochu slušné mokré gumy, tak se s ním dá i na mokru jet překvapivě hodně slušně. Musím říct, že celkově auto fungovalo skvěle, stejně jako v Německu.

Rally Agropa je tedy minulostí, kde vás uvidíme v nejbližší době?

Pokud vše půjde podle plánu, postavíme se premiérově na start Horácké Rally a potom nás čeká Rally Show v Hradci Králové, kde bychom chtěli vozit naše partnery a znovu také vozíčkáře z Centra Paraple.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!