Konečné výsledky Barum Rally Zlín 2005
Vítězem Barum Rally Zlín se stal Ital Renato Travaglia s vozem Renault Clio S1600. Nejrychlejším Čechem byl na třetím místě Jan Kopecký.
1 | Travaglia Renato / Zanella Flavio | Renault Clio S1600 | A/6 | 02:14:51.7 | |
2 | Basso Giandomenico / Dotta Mitia | Fiat Punto S1600 | A/6 | 02:15:20.9 | +29.2 |
3 | Kopecký Jan / Schovánek Filip | Mitsubishi Lancer EVO VII | N/4 | 02:16:07.2 | +01:15.5 |
4 | Pech Václav / Uhel Petr | Mitsubishi Lancer EVO VIII | N/4 | 02:16:14.8 | +01:23.1 |
5 | Arazim Václav / Gál Julius | Mitsubishi Lancer EVO VIII | N/4 | 02:16:57.1 | +02:05.4 |
6 | Cais Miroslav / Ondrejčík Pavel | Mitsubishi Lancer EVO VII | N/4 | 02:17:13.5 | +02:21.8 |
7 | Jandík Miroslav / Chrastecký Radim | Mitsubishi Lancer EVO VII | N/4 | 02:17:22.1 | +02:30.4 |
8 | Trojan Karel / Řihák Petr | Mitsubishi Lancer EVO VII | N/4 | 02:18:28.3 | +03:36.6 |
9 | De Winkel Jan / Van Hoek Radboud | Renault Clio S1600 | A/6 | 02:19:36.6 | +04:44.9 |
10 | Valoušek Pavel / Scalvini Pierangelo | Suzuki Ignis S1600 | A/6 | 02:19:55.5 | +05:03.8 |
11 | Chvojka Milan / Chvojková Zuzana | Mitsubishi Lancer EVO VIII | N/4 | 02:20:44.8 | +05:53.1 |
12 | Červenka Pavel / Volf Jirka | Mitsubishi Lancer EVO VIII | N/4 | 02:21:07.9 | +06:16.2 |
13 | Vlček Zdeněk / Pech Jiří | Mitsubishi Lancer EVO VI | N/4 | 02:21:40.7 | +06:49.0 |
14 | Tlusťák Antonín / Dědic Vlastimil | Citroën Saxo Kit Car | A/6 | 02:21:50.5 | +06:58.8 |
15 | Triner Emil / Hůlka Miloš | Mitsubishi Lancer EVO VII | N/4 | 02:22:11.4 | +07:19.7 |
16 | Štěpánek Jan / Omelka Marek | Subaru Impreza Sti | N/4 | 02:22:47.1 | +07:55.4 |
17 | Minařík Lubomír / Marušák Milan | Škoda Felicia Kit Car | A/6 | 02:22:58.1 | +08:06.4 |
18 | Odložilík Roman / Rajnoha František | Renault Clio S1600 | A/6 | 02:23:00.9 | +08:09.2 |
19 | Poulík Petr / Paulik Jan | Mitsubishi Lancer EVO VI | N/4 | 02:24:26.9 | +09:35.2 |
20 | Volf Jiří / Novák Petr | Mitsubishi Lancer EVO VI | N/4 | 02:24:39.1 | +09:47.4 |
21 | Kneifel Milan / Blažek Jaroslav | Škoda Felicia Kit Car | A/6 | 02:25:24.2 | +10:32.5 |
22 | Van Hoof Piet / Botson Kris | Mitsubishi Lancer EVO VI | N/4 | 02:25:48.6 | +10:56.9 |
23 | Vlašín Petr / Kocman Luděk | Citroën C2 Challenge | A/6 | 02:28:54.7 | +14:03.0 |
24 | Tarabus Jaromír / Norek Igor | Honda Civic VTi | N/2 | 02:29:19.4 | +14:27.7 |
25 | Kubiš Tomáš / Kubiš Karel | Mitsubishi Lancer EVO VII | N/4 | 02:30:34.1 | +15:42.4 |
26 | Bergometti Pierluigi / Sangalli Laura | Subaru Impreza Sti | N/4 | 02:30:38.0 | +15:46.3 |
27 | Kundrát Pavel / Poláček František | Škoda Felicia Kit Car | A/6 | 02:30:51.5 | +15:59.8 |
28 | Běhálek Daniel / Vorel Václav | Honda Civic VTi | N/2 | 02:30:53.1 | +16:01.4 |
29 | Tanev Georgi / Ignatov Boyko | Subaru Impreza Sti | N/4 | 02:31:24.2 | +16:32.5 |
30 | Tuček Marcel / Tesař Václav | Škoda Fabia TDI | A/7 | 02:32:14.9 | +17:23.2 |
31 | Cimbu Mr. / Perski Eduard | Škoda Felicia Kit Car | A/5 | 02:32:42.4 | +17:50.7 |
32 | Tomek David / Nesvadba Richard | Škoda Felicia Kit Car | A/6 | 02:33:20.6 | +18:28.9 |
33 | Karlík Pavel / Kolář Jaromír | Opel Astra GSi | A/7 | 02:34:18.9 | +19:27.2 |
34 | Parli Francesco / Zumella Luca | Renault Clio Sport | N/3 | 02:35:54.7 | +21:03.0 |
35 | Sedláček Josef / Vorel Roman | Škoda Fabia | A/5 | 02:36:38.9 | +21:47.2 |
36 | Vaňáč Jan / Fanta Miroslav | Peugeot 206 RC | N/3 | 02:37:04.4 | +22:12.7 |
37 | Černohorský Petr / Zukerstein František | Mitsubishi Lancer EVO VI | N/4 | 02:37:11.5 | +22:19.8 |
38 | Kurka Tomáš / Müller Jindřich | Mitsubishi Lancer EVO VIII | N/4 | 02:38:37.9 | +23:46.2 |
39 | Pospíšil Petr / Slezák Otto | Honda Integra R | A/7 | 02:38:44.1 | +23:52.4 |
40 | Kunovský Petr / Janalík Daniel | Ford Escort RS 2000 | N/3 | 02:39:01.8 | +24:10.1 |
41 | Jonsson Jörgen / Brüdigam Magnus | Seat Ibiza GTI | N/3 | 02:40:01.5 | +25:09.8 |
42 | Polívka Tomáš / Malaník Pavel | Honda Civic VTi | N/2 | 02:40:42.2 | +25:50.5 |
43 | Mika Pavel / Žáček Karel | Škoda Fabia | A/5 | 02:41:00.4 | +26:08.7 |
44 | Novák Antonín / Vajďák Jiří | Škoda Fabia | A/5 | 02:41:53.6 | +27:01.9 |
45 | Návoj Karel / Bukač Vít | Škoda Fabia | A/5 | 02:42:48.4 | +27:56.7 |
46 | Hughes Simon / Thomas Ieuan | Škoda Fabia | A/5 | 02:42:59.9 | +28:08.2 |
47 | Matějovský Petr / Dresler Pavel | Honda Civic VTi | N/2 | 02:43:03.5 | +28:11.8 |
48 | Meresiński Piotr / Brzozok Marek | Renault Clio Sport | A/7 | 02:45:00.2 | +30:08.5 |
49 | Ježek Radovan / Kříž Ladislav | Škoda Fabia | N/1 | 02:46:00.0 | +31:08.3 |
50 | Křížek Petr / Beneš Ondřej | Honda Civic Type R | N/3 | 02:46:06.9 | +31:15.2 |
51 | Vokál Lubomír / Novák Ondřej | Škoda Fabia | A/5 | 02:46:23.1 | +31:31.4 |
52 | Lešanský Dušan / Sláma Mojmír | Škoda Fabia | A/5 | 02:49:02.1 | +34:10.4 |
53 | Rada Martin / Petr Roman | Fiat Bravo HGT | N/3 | 02:50:31.6 | +35:39.9 |
54 | Blahout Milan / Brixí Petr | VAZ 21074 | A/6 | 02:50:35.2 | +35:43.5 |
55 | Boček Oldřich / Boček Jiří | Škoda Octavia TDI | A/7 | 02:50:43.5 | +35:51.8 |
56 | Fumagalli Damiano / Crivellaro Roberto | Renault Clio Sport | N/3 | 02:51:21.5 | +36:29.8 |
57 | Kopelent Ladislav / Kopelentová Helena | Škoda Fabia | A/5 | 02:52:21.1 | +37:29.4 |
58 | Rumpler Karl / Rumpler Maria | Mitsubishi Lancer EVO VI | N/4 | 02:53:14.3 | +38:22.6 |
59 | Hlach Patrik / Matušová Veronika | Škoda Felicia | N/1 | 02:53:15.7 | +38:24.0 |
60 | Kulhan Jiří / Liška Milan jun. | Volkswagen Polo 1,4 16V | N/1 | 02:56:50.6 | +41:58.9 |
61 | Drapela Johann / Konrad-Lustig Corina | Škoda Felicia | A/5 | 02:57:14.7 | +42:23.0 |
62 | Maňovská Michaela / Blahoutová Kateřina | Honda Civic VTi | N/2 | 03:01:03.9 | +46:12.2 |
63 | Boruta Bartlomiej / Grabarkiewicz Slawomir | Renault Clio Sport | N/3 | 03:01:25.1 | +46:33.4 |
64 | Dohnal Pavel / Blažek Jiří | Honda Civic VTi | N/2 | 03:01:40.1 | +46:48.4 |
65 | Kapušanský Ivan / Szenderáková Gabriela | Škoda Fabia | N/1 | 03:05:38.6 | +50:46.9 |
66 | Krbec Pavel / Minaříková Michaela | Nissan Almera GTi | A/7 | 03:06:55.5 | +52:03.8 |
67 | Pistulka Ivan / Šillerová Klára | Škoda Fabia TDI | A/7 | 03:10:12.5 | +55:20.8 |
68 | Polato Andrea / Gabriele Andrea | Fiat Cinquecento | A/5 | 03:11:16.5 | +56:24.8 |
Žlutě označeni vítězové tříd
Komentářů celkem: 1
Anonym IP:85.160.21.56
23. 8. 2005 10:43
0 0
vypada to že Cliu S1600 barumka docela sedí potřetí za sebou vyhralo svojí třídu a dvakrat abs. s tím že v tom prvním případě jeli ještě vozi WRC do normalního hodnocení
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!