26. 8. 2011 07:35 − 2399× − 0

Fríí Ascot MB Motorsport před Barumkou

Fríí ASCOT MB Motorsport míří po dvou letních sprintech za vrcholem sezóny do Zlína.

Fríí ASCOT MB Motorsport míří po dvou letních sprintech za vrcholem sezóny do Zlína. Obě týmové Hondy se postaví na start Barum Czech Rally. Petr Pelech bude obhajovat loňské stříbro a bráchu Pavla čeká premiéra.

Letní sprinty odstartovala v polovině července Vysočina, kde se Petrovi nedařilo rozjet k optimálnímu výkonu a zaslouženě tak vyhrál v souboji o zlato Olda Hrubý. V Pačejově pak bylo co Oldovi vracet. Po delší době startoval i brácha Pavel s Civicem Vti. „Ve třídě 8 se sjela pěkná konkurence včetně matadorů, kteří Pačejov jezdili ještě v době, kdy já proháněl tříkolku a Pavel byl na houbách. Ale rozuzlení pro nás přišlo celkem záhy – Pavlovi se nejdřív hned na první erzetě zaseknul plyn a ztratil dobře 3 minuty při opravě a potom, asi v rámci dohánění nedohnatelného, skočil do hromady dříví a pocuchal celý předek. Ano ano, byla to ta hromada dříví, kterou v dalším kole zkoumal i Václav Pech, zkrátka zatáčka hodná mistrů,“ komentuje dění na západě Čech Petr. Hrubý skončil v poli a souboj s Jardou Roubíčkem týmová Honda vyhrála.

Na Barumku vyrazí celý tým premiérově s oběma vozy. Chystání i zdravá nervozita panují před startem v týmu. Aby ne, když hlavní týmový partner, nealko pivo Fríí, je zároveň i partnerem Barumky. „Sezónu ve velkém mistráku máme rozjetou lépe, než bychom si na začátku roku dokázali představit, pokud chceme dál držet se špičkou třídy krok, budeme určitě muset bojovat hned od začátku. Po přetahované na Bohemce víme, že nejsou žádné prostory na chyby a budeme muset zabrat hned od začátku. Nemáme rádi rychlé tratě (aspoň teda já ne), proto nám soutěže jako Barumka nebo Kopná s technickými a náročnými erzetami dělají ohromnou radost. Je to náročné na auto, stojí za to dost přemýšlet o tom, kde se vyplatí jen na hraně a kde to nestojí za to,“ uvažuje Petr.

Pro Pavla bude zlínská soutěž prvním pořádným letošním svezením po zranění a technických problémech. „Na Barumce je poprvé, konkurence ve třídě 9 je jako tradičně obrovská, zvlášť borci ze Zlína budou těžko k poražení, ale pokud bychom se nechtěli umístit dobře, ani bychom nemuseli vyrážet,“ dodává Petr.

Týmové Hondy povezou na dveřích startovní čísla 100 a 112.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!