Gardemeisterovi chybí čas na přípravu před Mecsek Rally

Fin Toni Gardemeister startuje v letošním roce v seriálu Intercontinental Rallye Challenge.

Fin Toni Gardemeister startuje v letošním roce v seriálu Intercontinental Rallye Challenge. Pilot Škody Fabie S2000 vyslovil obavu, že dvoutýdenní mezera mezi soutěžemi v České republice a Maďarsku je pro přípravu jeho vozu příliš málo.

"Nebudeme dělat žádný test před rally, protože jsme potřebovali opravit auto," řekl Toni Gardemeister, kterého ve Zlíně zlobila technika včetně dvojnásobného selhání spojky. "Dva mechanici zůstali v ČR pracovat na voze, ale není to jednoduché. Hodně věcí je třeba opravit a my máme jen dva lidi."

Fin, který má za sebou i tovární angažmá v Seatu, Škodě, Fordu a Suzuki, bodoval ve všech závodech IRC, kterých se zúčastnil. S 28 body je ale až na 8. místě hodnocení jezdců. Při Barum Czech Rally Zlín dosáhl Gardemeister na nejlepší výsledek v sezóně – 6. místo. "Měli jsme ve Zlíně dobré tempo a myslím, že naše auto mělo velmi dobré nastavení pro druhý den. Nemůžeme jít ale dál, protože potřebujeme nové díly," řekl šestatřicetiletý jezdec. "Každá soutěž v letošním roce je pro mě nová a Maďarsko nebude jiné. Díval jsem se na nějaké onboardy a určitě můžeme udělat pěkný výsledek."

Mecsek Rally začíná pátečním večerním prologem, který se do výsledků nepočítá. Boj o vteřiny začne v Maďarsku v sobotu lehce po 9. hodině na rychlostní zkoušce Hetvehely.

Komentářů celkem: 16
7. 9. 2011 18:56
0 0
IRC přerůstá možnosti svých netovárních účastníků a vypadá to, jako by mířil tam, kde je jeho slavnější bratříček zvaný MS (WRC) smajlík
xp
7. 9. 2011 19:16
0 0
Nicméně kdo ví, jak bude vypadat IRC v roce 2013, když už tam nebude nejsilnější značka S2K...
7. 9. 2011 19:39
0 0
Chudák Toni, z továrních týmů MS do slaboučkého IRC smajlík
7. 9. 2011 20:03
0 0
On ale přece nemusí jet po Barumce hned další soutěž,když se počítá 7 nej výsledků ne?
7. 9. 2011 21:09
0 0
to xp-tak ony tam nějaký škodovky jezdit budou
to neletajicifin-chlapče číst tvoje příspěvky to je tak na podání přihlášky na fofrgympl.Změň si prosímtě nick.Třeba na bezmozkovýfin.smajlíksmajlíksmajlík
8. 9. 2011 06:47
0 0
Garde je pry ale horky kandidat na misto u VW. A sice pro vyvoj v roce 2012 a v roce 2013 by poskocil o stupinek dolu a na misto jezdce c1 by prisel pilot, ktery mezitim absolvoval sezonu 2012 v MS jineho teamu...
8. 9. 2011 10:10
0 0
neletajicifin:a jaké máš priority,když říkáš,že IRC je slaboučké.Myslím,že takový jako jsi ty by remcali i kdyby se tu jelo MS smajlík
8. 9. 2011 10:19
0 0
O neletajícím finovi si již dlouho myslím své.. Rád bych tě chtěl poznat osobně a dát si s tebou moudrý rozhovor.. Dle příspěvků na mě působíš, že jsi tak na urovni školky, či první třídy ZŠ..
8. 9. 2011 10:26
0 0
Toni do VW se mi nezdá jako logické progresívní řešení
8. 9. 2011 11:54
0 0
MOLAR: gardemiester jako testovaci pilot...co se proslichalo, tak si nebyl nikdy schopny nastavit ani auto pro sebe...ale kdo vi jak to bylo .)
8. 9. 2011 13:21
0 0
meca: to jsou jen pomluvy... kdyby si neuměl nastavit auto, těžko by byl loni na MS s Fiestou S2000 ve Finsku čtvrtý v za třema Fábiema, težko by dokázal jet na maximu s Puntem jako loni v Monte Carlu, težko by dojel třetí v Monte Carlu v roce 2006, težko by získal tři druhá místa v sezóně 2005 se starým Focusem... u Toniho je spíš problém, že mu některé auto nesedne a on ho pak prostě nedokáže nastavit... a taky nepočítám-li sezónu 2005 u Fordu a čtyři závody v roce 2006 (1x Peugeot 307 WRC a 3x Citroen Xsara WRC, ale ve starší specifikaci), nikdy nedostal opravdu konkurenceschopné auto...
8. 9. 2011 14:56
0 0
Molar: Možné to je, ale věřím, že VW bude potřebovat člověka, který má s novým WRC zkušenosti. On pokud vím zná jen staré dvoulitry, a tak bych to neviděl nadějně. To už může funkční zkoušky dělat Sainz za "jedny love."
Leniluki: Promiň, ale řekl bych, že to je naopak - nedokáže si to auto nastavit a proto mu nesedne. Ale máš pravdu, že těch pár startů za rok se s autem ani sžít nemůže. Na to ale stále podává pěkné výkony. Klobouk dolů!
8. 9. 2011 15:00
0 0
Já ho, čertvíproč, nějak nemusím, ale na Barumce mně docela mile převapil. Ale k VW - to se mi také moc nezdá.
8. 9. 2011 17:41
0 0
Při vší úctě ke Gardemu, nemyslím, že je to pro VW ten správný muž, ani na testování a už vůbec ne do závodního kokpitu. smajlík
8. 9. 2011 18:58
0 0
Ja myslim ze Toni predvedl sve, kdyz pomohl vybojovat Seatu titul mistra sveta a nasledujici roky taky nebyl marny. Letos ty vysledky byt nemuzou, proste ty pneumatiky maji do spicky dal a taky rozpocet tymu je slabsi oproti tovarnam nebo importerum. Toni uz ma sve za sebou a tezko bude jeste nekdy patrit do uzke spicky IRC za techto podminek..
8. 9. 2011 20:36
0 0
ze jsem radsi nedrzel hubu....
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!