www.jan-cerny.com - eWRC.cz
12. 9. 2011 20:55 − 2683× − 11

Černý Kohout se protrápil další soutěží

Honza Černý s Pavlem Kohoutem vyrazili na Horáckou Rally s cílem bojovat o vítězství mezi dvoukolkami.

Vítězství mezi dvoukolkami a z toho pramenící bodový zisk, který by měl mladé posádce zajistit titul mezi dvoukolkami v rallysprintech, to byl cíl Honzy Černého a Pavla Kohouta v Třebíči, na Horácké Rally. Dvojice vyrazila na Horácko po několika ne úplně povedených soutěžích, z čehož si sami před soutěží dělali legraci. „Rozhodně jsme se neponořili do nějaké deprese z toho, že nám pár závodů po sobě nevyšlo. Je to rally a chvíli se daří a chvíli ne. Je potřeba i trochu toho štěstí, aby vždy vše vyšlo jak má. Pozitivně musíme brát to, že naše problémy v posledních soutěžích nejsou tak úplně na naší straně a srnku v okně nebo závadu motoru si prostě musíme vytrpět,“ naráží Honza Černý na poslední příčinu jejich trápení na Horácké Rally.

Do této soutěže odstartovalo jejich Clio R3 se startovním číslem 4 na dveřích v daleko klidnějším tempu, než na které jsme od Černého Kohouta zvyklí. „Charakter rychlostních zkoušek byl klasický „třebíčský“ takže hodně rychlých úseků, které občas zpomalila nějaká vesnice. Takové rychlostní zkoušky nejsou úplně můj šálek čaje, ale závodili jsme na tom všichni. Od začátku jsme jeli hodně na pohodu s důrazem na to neudělat chybu nebo třeba zbytečný defekt. Jeli jsme absolutně na jistotu jen na vedení ve dvoukolkách. To se dařilo a mohli jsme si dovolit jet i hodně sjeté gumy, abychom šetřili náklady. Bohužel už do cíle předposlední rychlostní zkoušky jsme dojížděli bez výkonu našeho auta. Neměl jsem z průběhu výkonu motoru dobrý pocit už od rána, ale říkal jsem si, že si to možná jen namlouvám. Vedli jsme a tak nebylo co řešit. Pak ale před posledním servisem auto citelně přestalo jet a závadu se nepodařilo odstranit ani v servisu. Do teď přesně nevíme kde byla chyba. Motor jel tak na polovinu výkonu, hodně se hádal, ale auto jelo stále dopředu a my jsme se rozhodli pokusit se soutěž dokončit, protože na prvním místě jsme měli náskok přes půl minuty. V cíli nám na vítězství mezi dvoukolkami nakonec chybělo nějakých pět vteřin, což nás samozřejmě mrzí, ale nedalo se tentokrát pro dojetí do cíle udělat víc. O to víc musíme bojovat v dalších soutěžích,“ uzavírá Honza Černý, který s Pavlem Kohoutem dovláčel Renault Clio R3 na druhém místě ve dvoukolkách a dvacátém místě absolutně do cíle 22. Horácké Rally Třebíč.

Posádku Černý Kohout teď v nejbližší době čeká start na domácí soutěži, kterou je pro ně Rally Příbram, kde sídlí Černých rodinná firma. V Příbrami mladíci odstartují s Citroenem DS3 R3T s jasným cílem být opět nejrychlejší posádkou mezi dvoukolkami.

Komentářů celkem: 11
12. 9. 2011 22:041
0 0
až na to, že jim byla nepochopitelně smazána penalizace za to že neprojeli retardér, který byl jasně daný a jasně vytyčený a připravili ostatní posádky o dobrý výsledek tak asi dobré, no. a ředitelství soutěžě se k tomu arogantně odmítlo vyjádřit.
13. 9. 2011 18:552
0 0
Taky jsem toto slyšel , přímo od člověka který tuto soutěž jel.Bohužel se to stalo a jen by mne zajímalo na jakém základě mu tuto penalizaci smazali. Ale nikdo nezná pozadí. Ono si stačí přečíst jiné přípsěvky k této Rallye , nebo i články.
13. 9. 2011 21:073
0 0
Popravde sme kukali jak puk seci myslim smajlík to co predvedl redite ohledne penalizaci je podle mna na presdrzku smajlík jako poskodil ogary kteri proste projeli retarde a tim sa zdrzali napr. kral hrabec na C2 R2 Max projeli retarder tak jak sa melo a na Honzu po smazani jeho penalizace im chybela 1 sek a spadli o misto niz smajlík ubohe chovani potrestali jezdce kteri jeli podle pravidel
13. 9. 2011 21:584
0 0
a hlavně Pavel Mika s Karlem Žáčkem přišli o vítězství ve třídě a třetí místo v áčkách a dvoukolkách
14. 9. 2011 09:505
0 0
Tohle by neměla být diskuse o tom, zda-li byl zvýhodněný a nebo poškozený nějaký jezdec. Tohle by měla být diskuse o tom, zda-li byl inkriminovaný retardér postaven správně a hlavně, zda-li se při jeho druhém průjezdu jeho umístění nezměnilo. Pokud by bylo vše správně, tak by asi nebyly žádné diskuse o tom, jestli penalizace ano, či ne. Za neprojetí nesprávně postaveného retardéru bych si já rozhodně penalizaci nenechal připsat.
14. 9. 2011 11:036
0 0
MravenecZ, při vší úctě k Tobě, Tvůj příspěvek je jasným důkaz, že Ty víš, že jednal nefér a přesto se ho snažíš obhajovat.To co jsi napsal, nemůžes myslet vážně.Všichni víme, co by se stalo, kdyby tu penalizaci dostal, jaký by to mělo vliv na jeho celkové umístění v šampionátu. A o to tam šlo.
14. 9. 2011 11:117
0 0
Vliv na umístění všech měla nemožnost průjezdu retardéru v seznamovačkách, nepostavení retardéru v prvním průjezdu a jeho postavení v druhém průjezdu. Podle mě naprosto neregulérní a proto penalizace neměla být a taky nebyla udělena. Nikomu! A že jich bylo...
14. 9. 2011 11:198
0 0
Přesně tak. Ale fakt, že se tam někteří zamotali a ztratili třeba 20s, zatímco jiní to "propálili" přes pásku, už z výsleků bohužel nikdo nevymaže.
14. 9. 2011 12:049
0 0
Gurune, ale ja prece nikoho neobhajuji. Je mi docela jedno jestli by Cerny Kohout penalizaci dostal za neprojeti retarderu. Mas pocit, ze jsem posadku obhajoval treba na posledni soutezi v Pacejove, kde pri brzdeni na defektu rozrazili retarder? Tady jde o něco uplne jineho. Posadka a to jakakoliv ze spicky a i z hloubi pole nemuze byt podle me penalizovana za retarder, ktery je vyznaceny nebo postaveny spatne a nebo se mezi prujezdy zmeni. To je muj pohled na vec a je jedno o jakou rally nebo jezdce se jedna. S obhajovanim to fakt nema nic spolecneho a vliv na sampionat je mi ukradeny.smajlík
14. 9. 2011 12:0510
0 0
Po dlouhé době mi to nedá a přispívám.
Fakta: 1)V itineráři bylo vše velmi přehledně zakresleno, každý měl možnost a čas si to v klidu prozkoumat.
2) V prvním průjezdu chyběla páska v druhé části retarderu a mnoho lidí neobjelo druhý sud zleva. Za to byly zrušeny penalizace všem, jelikož nebyl retarder plně vyznačen.
3) V druhém průjezdu bylo vše jak podle itineráře, retardér projelo přesto přes pásku POUZE 5 POSÁDEK! Bohužel pro nás 90 ostatních, kteří jsme v retardéru couvali abychom ho projeli správně jsme měli smůlu. Jen jsme chtěli dodržet trať, což pro 5 vyvolených není nutné.

Přeji všem hodně energie a odhodlání do dalších závodů. Budeme to potřebovat.
14. 9. 2011 15:5911
0 0
Souhlasim s Radimem Strnadem. Nicmene Honza a i ostatni si tu penalizaci ani neudelili,ani nesmazali. Sám nevim jestli bych to behem RZ resil. Mozna bych jek rovne,protoze bych si myslel,ze mám chybu v rozpisu,nebo bych to objel tak jak jsem si napsal. Jinak to vidim ted,jinak v kalupu pri zavodu. Kazdopadne je to velka chyba poradatele. A ne jedna.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!