Petter Solberg: Ogier už je s Fordem domluven

Také na Rally Catalunya se usilovně diskutovalo o přesunu Sebastiena Ogiera do týmu Ford.

Také na Rally Catalunya se usilovně diskutovalo o přesunu Sebastiena Ogiera do týmu Ford. Ba co víc, začíná se to považovat za již hotovou věc a nepřímo to začínají potvrzovat i lidé více než povolaní.

Petter Solberg v rozhovoru pro norskou televizi uvedl, že výměna mezi továrními týmy je již dohodnuta. Problém byl jen v tom, že Ogier má u Citroenu ještě platnou smlouvu na další rok, a tak ke vzájemné dohodě muselo dojít. Citroen nedávno podepsal další dvouletou smlouvu s Loebem a ambiciózní Ogier nechce hrát v týmu druhé housle. Proto se jeho přestup zdá velmi pravděpodobný a s oficiálním oznámením se čeká hlavně proto, že Ford stále ještě oficiálně neprodloužil svoje působení v rally do dalších let.


Petter Solberg potvrzuje své heslo: "This is my life."

Ogier by měl u Fordu vytvořit dvojici s Latvalou, což by byla hodně silná dvojice do dalších sezón. Samotný Petter Solberg zatím jasno o své budoucnosti nemá. Námluvy s Volkswagenem nebyly úspěšné, údajně kvůli financím. Citroen Norge má ale velký zájem na tom, aby Petter jel i nadále s Citroenem. Letos to tedy vypadá, že změn v týmech bude nebývale hodně.

Komentářů celkem: 38
24. 10. 2011 13:03
0 0
Tanak jede příští rok Ford ;) ten do citronu nepude v žádné případě smajlík
24. 10. 2011 13:15
0 0
Daniel.de: Mozna by to chtelo divat se na to realisticky bez emoci.. Ogier se na nikoho nevybodl, je to prece jen biznis. Kdyz se mi neco na nabidce nebo vyrobku nelibi, nekoupim, neprodlouzim smlouvu. Citroen nedelal zadnou charitu, nebyla to materska skolka a Seb neni povinny za vdek nekde zustavat. On nema duvod, kdyz se citi a vidi, ze ma na to Loeba porazet, zustavat tam, kde mu jeho predstavu nechteji naplnit. Ford potrebuje noveho tahouna, ktery muze trapit Loeba a nebo ho porazit. A Ogier to splnuje. A Ford mu nabizi byt zrejme vic nejen finacne. A tvoje veta: "Bych ho s Citroena vyhodil a do Fordu nevzal" - povim ti, byl by z tebe dobrej soudruh tajemnik komunisticke strany ČSSR pred r.1989. smajlík ze podelal Citroen? Tim, ze jezdi rychle a umi? Ja taky moc Ogiera nemusim, ale zase v teto situaci ho chapu a neni v tom arogance. Ogier neni nekdo, kdo do budoucna bude nekde poslusnou dvojkou, protoze dvojky byvaji vetsinou slabsi nez jednicky a to on neni..smajlík
24. 10. 2011 13:18
0 0
xox, haq: Tanak je rychly a velky talent a ma budoucnost.. Jeste potrebuje projit B-ckovym tymem, naucit se ridit WRC, ziskat zkusenosti a naucit se kde je hrana, aby min boural. Neni hotovy na tovarnu a Wilson neni hlupak, aby mu nabidl z S2000 primo tovarni misto.
24. 10. 2011 13:54
0 0
xox, haq, Tanak jede příští rok za Bečko Fordu s WRC, potvrdil to už Wilson, ale na továrnu rozhodně ještě nemá.

Citroen má Bouffiera, Neuvilla nebo můžou nakoupit Hänninena který bez WRC další rok už zbytečně ztrácí čas.
24. 10. 2011 14:57
0 0
Do Hanicky francouzy nepujdou, pokud maji Neuvilla a jine sve.. Hanninen je uz pestovan VW a ten rok si rad pocka..smajlík
24. 10. 2011 15:10
0 0
a hirvonen bude kde ?
24. 10. 2011 16:02
0 0
Na Hirvoše asi místo nikde nezbude.Je to škoda je to super jezdec,ale od rány ve finsku je špatný.
24. 10. 2011 16:21
0 0
taky sem řek že jede ford, o továrně ani slovo smajlík
24. 10. 2011 16:27
0 0
fiesta, bavorak, Hirvonen bude asi u Citroenu nebo u VW.

Hanninen je uz pestovan VW a ten rok si rad pocka.. možná, pokud o něj ale bude mít VW vůbec zájem více než jen pro testy Pola. On nemá žádné zkušenosti s WRC vozem. Petter Solberg, Sordo by byla daleko lepší volba pro VW, znájí dobře Citroen.
24. 10. 2011 16:29
0 0
haq ok smajlík
24. 10. 2011 16:35
0 0
To by mi tak chybělo, aby ten osel jezdil u Fordu. Já tam chci Tanakasmajlík
24. 10. 2011 17:18
0 0
Zajímalo by mě, kde někteří diskutující berou jistotu, že pokud Ogier půjde k Fordu, přesune se na jeho místo u Citroenu Hirvonen. Mikko je sice sympaťák a kvalitní jezdec, ale od loňské rány ve Finsku nepředvádí zrovna špičkové výkony. To že je na druhém místě tabulky za Loebem a má šanci se s ním prát o letošní titul je spíš souhra šťastných okolností s pořádnou porcí Latvalovi smůly ze začátku sezóny, a také Loebových výpadků z jejího konce. Obávám se, že pokud by Ogier skutečně změnil zaměstnavatele, znamenalo by to zřejmě Mikkův konec v továrním týmu. Což mě osobně, ač fandím jiné značce a jinému jezdci, určitě dost mrzelo. No uvidíme, říkal slepej.
24. 10. 2011 18:23
0 0
Nikdy neříkej nikdy, ale neumím si představit, že by si Citroen nechal odejít Ogiera, pokud chce pokračovat ve WRC i v příštích letech. Loeb pojede s jistotou příští sezónu, o roce 2013, ale není pevně rozhodnut, i když má na něj také ještě smlouvu. V tom případě by byl Citroen bez jezdců, protože mladý Neuville na WRC ještě není zralý. Příští sezóna bude jiná v tom, že se změní podmínky-hlavně pro Loeba a možná bude zase nedostižný, takže žádná taktika "na něj" nebude potřeba, ale možná Ogier ukáže svou rychlost a půjde už před Loeba.
Ono na jednu stranu je docela dost velmi dobrých jezdců, ale všestranných Top jezdců je pořád jak šafránu-Loeb, Ogier, Latvala / Hirvonen, Solberg, Sordo? Je to k nevíře, ale továrních sedaček je výhledově víc než jezdců extratřídy. Sordo do Citroenu určitě nepůjde, Solberg nemá perspektivu, ale na dva roky by ještě stačil tempu, Ostberg na sobě chce hodně pracovat, také uvidíme, jak rychle půjdou nahoru mladí-z nich Tänak už pojede WRC, dále Mikkelsen, Neuville, jak půjde dál Paddon a jak ne moc mladý, ale vyzrálý Hänninen?
Lidé z týmů do toho vidí mnohem více a lépe, než my a tak je jisté, že mají své promyšlené plány a možná to, co se nám zdá jako nemožné, nakonec bude pravdou. Uvidíme, jak se vše vyvine.
24. 10. 2011 19:27
0 0
Filipes: Hirvonen, porad sbira spickove vysledky a spolehlive prinasi body. U Citroenu si jsou moc dobre vedomi, ze pokud jim utece Ogier, tak zadna dostupna spolehliva nahrada neni (leda Petter Solberg).. Loeb si ale vynutil smlouvu, kde kazdy vedle nej mu musi delat stin. Hirvonen vzhledem k jeho utlumu by byl rad za tovarni sedacku, a naopak jeho devizou je, ze by byl opravdu kvalitni dvojkou, ktera prinese spoustu bodu znacce a ma na to skoncit na bedne v sampionatu. A jak rika Milin, zase tolik spolehlivych a rychlych jezdcu, kteri mohou jezdit spickove tempo s WRC neni (zatim).. A Citroenu viditelne revnivost Seb st.-Seb ml. podobna rivalite Senna-Prost, Lauda-Prost nebo Piquet-Mansell v jednom tymu dela spis velke problemy a tlaky a kdyz je nekde pretlak, je dobre trocha upustit..
kirra
24. 10. 2011 20:37
0 0
...když jsem si tu rošádu Ogier za Mikka představil na poprvé, tak mě to ve směru Mikko do Citroenu nedávalo smysl. Na druhý pohled a po přečtení milína a peťana tam možnosti vidím. Mikkovi evidentně ve Fordu docházejí náboje, je na něj tlak na mistra a on dle mého tuší, že na to nestačí, plus je tam ta loňská nehoda ...no a to všechno nemá moc pozitivní vliv na sebejistotu a sebevědomí. Pokud by šel do Citroenu, tak je pravdou, že by mu spadl veliký kámen ze srdce. Jinými slovy ... pokud by zůstal, tak Jari by mu příští rok ujel a on by se mohl trápit ještě víc. To v novém prostředí, kde jsou nějak nastaveny vztahy hned od začátku, se lépe dýchá. Ale to je jen pouhá spekulace. Na druhou stranu, to že Ford jednal s Ogierem už před sezónou 2011 a že Loeb doslova řekl, že si přeje aby letos už Ogier jezdil jinde, to je fakt. Jsem hodně zvědavý jak tohle dopadne! Ale pokud tak jak se povídá, tak Jari to nebude mít lehké a snad mu ten jeho úsměv vydrží! smajlík
25. 10. 2011 13:12
0 0
Jsou to zajímavý spekulace, ale zatim bych tomu úplně moc nevěřil. Největší sranda by bylo Loebovo odstoupení v GB a titul pro Hirvonnena, sice by nebyl zaslouženej, ale na to se tabulky neptaj. Že by pak jezdili dva mistři spolu? smajlík
25. 10. 2011 15:42
0 0
Jen aby se Hirvonen nakonec nezjevil ve WTCC se Škodovkou smajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!