17. 11. 2011 09:04 − 2876× − 43

Matthew Wilson je připraven i na přechod do IRC

Matthew Wilson by rád pokračoval v MS, pokud ale nesežene dostatek peněz, je připraven i na přechod do IRC.

Matthew Wilson by rád pokračoval v MS, pokud ale nesežene dostatek peněz, je připraven i na přechod do IRC. Největším problém je to, že jeho dlouhodobý sponzor Stobart s podporou rally skončil a není tak vůbec jasné, kam povedou další jeho kroky.

"Mám svoje představy a plány na další rok a aktivně na nich pracuji. Pokud seženu dost peněz, není problém si zajistit auto. Chtěl bych zůstat v MS, ale nejdůležitější je nepřestat jezdit, takže jsem připraven i na přechod do IRC nebo jiného šampionátu," uvedl Wilson.

V posledních třech letech skončil Wilson v MS vždy na sedmém místě, jeho nejlepším výsledkem jsou dvě čtvrtá místa z Japonska 2007 a letošní Austrálie.

Komentářů celkem: 43
17. 11. 2011 13:17
0 0
osobně si myslím, že s bednou v IRC by to bylo nereálné... možná za 2-3 sezony
17. 11. 2011 13:58
0 0
Mohli byste mazat lidem ty prispevky (sefca, neletajicifin) az potom, co si je prectu? Diky smajlík smajlík
17. 11. 2011 15:22
0 0
Tak on rychlost má, ale na "mladé brousky" by to asi nestačilo. K tomu přidejme neznalost tratí IRC?
17. 11. 2011 15:23
0 0
Já myslím že by letos v IRC skončil někde kolem 7. místa. Na asfaltu který převažuje by byl podle mě nebyl rychlejší než Hanninen, Kopecký, Neuville, Mikkelsen, Loix a Bouffier. Na šotolině by mohl jet o bednu.
17. 11. 2011 16:48
0 0
Já bych s těma soudama na koho by Wilson stačil nebo nestačil byl hodně opatrnej.Aby to nebylo jako když nastupoval Peter Solberg do Citroena.To taky bylo že by toho mělnechat že je starej,že už nestací a neumí.Pak když stačil i se Xarou,tak ho ti samí vynášeli do nebe a najednou to pro ně byla hvězda.Aby to nebylo to samý.smajlík
17. 11. 2011 17:30
0 0
Metjů vůbec není tak špatný šofér, jak se tady o něm někteří vyjadřují, nicméně do špičky ve WRC má trochu dál, než by po těch letech, tam strávených, mít měl. A to i při vědomí toho, že jede proti těm nejlepším.
Co se týče jeho případného fungování v IRC, ono to zase není tak jednoduché, skočit z WRC-a do S2000(nebo naopak), vyrazit na neznámé tratě, jet většinu povrchů, co mi né zrovna vyhovují. Oni ti mladí dravečci to dneska jedou pěkně od podlahy, ale za srovnání by to určitě stálo. Přesto si myslím, že pokud Ford dále pojede s M-Sportem, Metjů někde peníze na WRC-o sežene.
17. 11. 2011 17:58
0 0
Podívejte se na to z druhé strany ,Kopecky jezdí v Irc na bedně ,kdyby jel se stejnými podmínkami jak Wilson v MS ,byl by lepší jak on ? Já myslím že můžou být asi plus mínus výkonnostně stejní ,takže při znalosti tratí by klidně Wilson mohl v IRC dojíždět do 3 místa.To je můj názor smajlík
17. 11. 2011 18:09
0 0
pokec: Já osobně si myslím, že Honza by tak značnou ztrátu na čelo v MS po tolika letech strávených v tom nejlepším autě neměl. Ukazovalo se to v těch sezonách, kdy jel soukromně zastaralou Fabii WRC.
17. 11. 2011 18:17
0 0
Ostatně...stačí se podívat zde na results na sezony 2006, kde Honza udělal 7 bodů z deseti startů a Wilson 1 bod ze všech šestnácti startů a to ještě v Argentině, kam nejezdívá řada jezdců z Evropy. V sezoně 2007 byl Honza za Wilsonem o bod, přičemž měl 11 startů a Wilson opět všech 16. Kdo měl jaký zázemí asi připomínat nemusim. Proto si myslím a jsem o tom hluboce přesvědčen, že při programu Matthewa Wilsona by Honza byl v tuhle chvíli mnohem dál nežli brit.
17. 11. 2011 18:21
0 0
Já vím co myslíš ale zase z druhé strany podívej se kdo byl třeba poslední 3 roky před Wilsnem ,možná na Henninga by měl ale na Petera ,Sorda nebo Hirvonena asi těžko.
17. 11. 2011 18:35
0 0
Pokec souhlas.První čtveřice+Peter ujíždí ostatnímu poli o míle.Tak že když všichi dojedou,tak šestej flek je vítězství.V závodě kde se jede o destiny vteřiny a za touhle silnou partou ostaní dojíždějí o minuty?Za pěticí je jiná a zase úzká liga,kde jde jen o momentální štěstí.Dohady kdyby a jakby,jsou na nic.
17. 11. 2011 18:36
0 0
Podle mě je Kopec celkem spolehlivec ale! už není tak dravý po vítězstvích.Jestli je to tím že nějak stagnuje,nebo se vyrojili opravdu střelci?Spíš se vyrojili a dle mě on už tu vlnu nezachytil.
17. 11. 2011 18:39
0 0
Dodatek:Stačí kouknout naposlední závod.Mezi prvním a desátým je 17min. a první od druhýho přez tři min.
17. 11. 2011 18:42
0 0
Taky si myslím, že by nejezil na bednu. Ano, špička MS (pro mě Loeb, Latvala, P. Solberg, Ogier, Sordo) jsou vyzrálí piloti, na které by z IRC těžko stačili i mladí dravci typu Mikkelsena a Neuvilla. Ale ti ostatní v top 10 už nejsou taková třída.
17. 11. 2011 18:48
0 0
Vidím že jdu s křížekm po funuse a ještě sem zapomněl na Hirvonena smajlík
17. 11. 2011 18:54
0 0
pokec: Nehovořil jsem o tom, že by byl ve výsledcích o tři místa před nim, ale že by jezdil prostě o nějaký ty minuty před nim ty závody. To je jasný, že na ty borce co píše starej pes by neměl, ale myslim si, že by nebyl tak daleko a v případě nějakých problémů těch rychlých soupeřů by byl mnohem blíž, aby mohl atakovat jejich pozice.
17. 11. 2011 19:03
0 0
Jak na tom Metjů je, či není, možná uvidíme, pokud on pojede MS, proti němu zkušený jezdec, ale "začátečník" ve WRC Prokop a "nadějný střelec" a též začátečník ve WRC Tänak. smajlík
17. 11. 2011 20:09
0 0
milín60:tak dle mě mu Tanak bude nandávat a s Prokopem bych to viděl tak šul-nul ale byl bych radši kdyby Prokop tahal za lepší nitku!
18. 11. 2011 10:54
0 0
Mimochodem ke srovnání IRC a několika pilotů WRC už došlo. Vždy to byli piloti současné špičky WRC. Hirvonen při premiéře Fiesty S2000, Ogier a vloni Peter Solberg. Sice Monte v tomto není ideální na určení rychlosti pilota, ale i přes proměnlivé podmínky tito piloti nedominovali o pověstný parník proti špičce IRC. Tedy Matěj by na špičku neměl, ale jezdil by někde v druhé polovině desítky. Pokud by v IRC dále pokračoval Peugeot, Škoda i Proton byla by to čtvrtá značka a to by bylo super. Mladej jezdí atraktivně, sice tím asi ztrácí, ale pomalej není a hodně lidí co ho tu zatracují ho ani na živo neviděli jet. Kupodivu já bych si ho v IRC přál.
18. 11. 2011 11:14
0 0
No zrovna Ogier letěl v roce 2010 neskutečně...

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama