17. 11. 2011 10:41 − 4407× − 96

Budoucnost Jana Kopeckého zatím nejistá

O tom, zda a kde bude Jan Kopecký jezdit příští rok, ještě není vůbec rozhodnuto.

O tom, zda a kde bude Jan Kopecký jezdit příští rok, ještě není vůbec rozhodnuto. V rozhovoru pro web ircseries.com přiznal, že o jeho budoucnosti se teprve jedná. "Samozřejmě bych chtěl jezdit i příští rok, ale zatím vůbec nevím, protože stále nemám smlouvu, uvidíme," uvedl trochu neurčitě Jan Kopecký.

Letos to měl být právě on, kdo měl získat pro Škodu Motorsport titul v IRC. V posledních dvou soutěžích se ale přes něj přehnal Andreas Mikkelsen a Jan Kopecký tak skončil potřetí za sebou "jen" druhý v šampionátu IRC. "Tento rok to bylo hodně těsné a o první místo jsme přišli vinou nového bodování. Ale bylo to pro všechny stejné."

Komentářů celkem: 96
17. 11. 2011 10:56
0 0
Vinou bodování?smajlík
17. 11. 2011 11:02
0 0
Myšleny ty koeficienty v posledních 2 soutěžích
17. 11. 2011 11:06
0 0
Jak lze krásně vyplodit protimluv ve dvou po sobě následujících větách...
"Vinou bodování" a vzápětí "bylo to pro všechny stejné"...
Já chápu jeho frustraci, ale jezdec jeho formátu by měl uznat, že prostě jeho stylem jízdy se na titul dosáhnout nedá.
A než tady někdo zase začne blábolit, že se raduji z neúspěchů českých jezdců - nikoliv, úspěch bych mu přál, ale jeho úspěch záleží jen na něm, ne na tom, jestli mu ho někdo přeje či nikoliv.
17. 11. 2011 11:07
0 0
Pravidla byly dány od začátku sezóny, tak bych se na ně nevymlouval.
17. 11. 2011 11:12
0 0
A další otázka je: Příjde vám to spravedlivé???
17. 11. 2011 11:14
0 0
Hoši se ve Španělsku hrozně bavili ( Kopejda a Hanninen ), jak si krásně zazávodili a jak těsný byl výsledek v cíli. Buď teda měl Kopejda vyhrát a nebo měl jet Hanninen na titul a ne pro zábavu. Podle mě budou mít problém oba dva sehnat konkurenční auto, protože větších a perspektivnějších talentů je k mání po téhle sezoně hodně.
17. 11. 2011 11:14
0 0
Pokud je něco stejné pro všechny, co je na tom nespravedlivého ?
17. 11. 2011 11:18
0 0
juha: Po sezóně je každý generál, ale podle mně to měla škodovka nastavit obráceně - Kopejdu do SWRC, tam by se jako spolehlivý dojížďák dostal k titulu spíš než v IRC a Juhu nasazovat do všech podniků IRC, mohlo to dopadnout jinak. Nicméně škodovka má oba tituly, takže z pohledu značky je to v pohodě, i když to vítězství v IRC víceméně utrpěla jen díky Andreasovi...
17. 11. 2011 11:29
0 0
Jaký protimluv? Vinou bodování to bylo bezesporu, stačí si spočítat výsledky bez koeficientů. Stejné pro všechny (kandidáty na titul) bylo akorát to, že o titul kvůli koeficientům přišly. A nespravedlivé je pochopitelně to, že vítězství jsou hodnocena jinak, čemuž se jezdec nemůže nijak přizpůsobit, ačkoliv to bylo známo dopředu, je to dost o štěstí, což by do sportu nemělo být uměle dodáváno, a proto je to nespravedlivé. Souhlasím však, že o měli udělat možná obráceně, protože v MS je člověk ohodnocen za to, že se nevyseká, v IRC to je úplně jedno, když má člověk hodně startů. Juhovi jako rychlejšímu jezdci by IRC jistě sedlo dost (předvedl to i letos, jen tratil na málo startech), ale titul IRC už má, tak holt chtěl něco jiného a taky mu to vyšlo. Problém je jen v tom, že IRC jako série pro střelce (kvůli pravidlům), prostě pro Honzu není ideální, protože on je "jen" konstatně hodně rychle (ne nejrychleji) jezdící jezdec. Jsem tedy zvědav, co bude příští rok.
17. 11. 2011 11:33
0 0
FOX: ale ted ti asi nedochazi, ze co pises je nesmysl. Proc by mel Kopecky jet SWRC, kdyz on neni v hledacku VW a nepotrebuje se ucit trate MS?! Hanicka jel MS, protoze je to v zajmu VW. Jezdec, ktery by pripadne mel jezdit MS za VW Motorsport ma v ramci pripravy jezdit predevsim sotoliny MS a tridenni rally a ne ztracet cas v IRC na asfaltech. Se fakt divim, ze ti to nedoslo..
17. 11. 2011 11:37
0 0
FOXovi tu asi nedochází víc věcí...
17. 11. 2011 11:37
0 0
Nehlede na to, ze Kopecky by na tratich SWRC s prevazujici sotolinou neuspel a Tänak byl mladym mistrem SWRC a nas Honza by byl opet druhy, ne-li nakonec i treti za Prstem.. A Skoda bez titulu Mistra sveta. Nejak mi ty vase uvahy hlava nebere.. smajlíksmajlík
17. 11. 2011 11:42
0 0
Bez ohledu na to, že Mikkelsen je borec a budoucí hvězda a bez ohledu na to, že bodování poškodilo Honzu Kopeckého, tak je přece úplně jasné, že bodování posledních 2 soutěží bylo nesmyslné a NESPRAVEDLIVÉ (i když pro všechny stejné). Je to to samé jako kdyby v extralize hokeje rozhodli, že třeba poslední 4 kola se bude hrát o dvojnásobné body. Vítězem seriálu by se měl stát ten, kdo nasbírá nejvíc bodů za celou sezonu, nikoliv ten kdo "pouze" vyhraje obě poslední soutěží. Jen opakuji- nemám nic proti Mikkelsenovi, spíše naopak, ale v principu je to bodování blbost.
17. 11. 2011 11:54
0 0
Skoda bude v IRC pokracovat. To je jiste. Otazkou je s kym. Dalo by se cekat, ze Hanicka by se mel opet svezt v MS. Je to ve vyssim zajmu.. smajlík Skoda jednala s Neuvillem, ale zastavila to. Jak to dopadne s Kopeckym je otazkou. Mozna mel tovarnu jet Neuville+Kopecky a Hanninen jen vyjimecne a spis uz jen SWRC. Ale kdyz s Neuvillem uz nejednaji, je vse jinak..
17. 11. 2011 12:11
0 0
ser_ete tu ho_vna !!! Pokud chtěl být Kopec mistr tak měl vyhrát o jednu soutěž víc, než jich vyhrál. Nebo Uvědomujete si že Kopecký (jako jediný s Mikelsenem) startoval na VČECH soutěžích?? A vyhrál pouze jednu!
17. 11. 2011 12:12
0 0
Sory vlastně 2
17. 11. 2011 12:13
0 0
Drobné upřesnění - vyhrál dvě - Barumku a Mecsek, i když to druhé vítězství mu Mikkelsen trochu daroval
17. 11. 2011 12:17
0 0
Je úplně jedno kdo na kolika soutěžích startoval a kolik jich kdo vyhrál, vítězem seriálu by se měl stát ten, kdo získá nejvíc bodů celkem při normálním bodování, vše ostatní jsou jen řeči kolem a kdyby.... Takhle to funguje ve všech sportech.
17. 11. 2011 12:18
0 0
Peťan72,Spik: No víte, ne každému vždycky všechno dojde. Spekulace o tom, kdo je určen pro VW jdou mimo mně. Pouze jsem naznačil, že Honzovu stylu jízdy by spíš sedělo SWRC, Juhovi zas víc IRC.
Osobní výpady si schovejte pro svou ožralou tchýni. Děkuji.
17. 11. 2011 12:20
0 0
O tom tu už byla mnohokrát řeč, vítězství měli stejně, andreas třikrát nedojel, měl o dvě podia méně, ale holt nic, no.smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama